آموزش چگونگی حذف داده های موقعیت هنگام اشتراک تصاویر آیفون

همیشه به اشتراک گذاشتن داده های موقعیت ایده خوبی نیست. در این مطلب نحوه حذف آن ها از داده ها  آورده شده است.

بیشتر اوقات ، توانایی iPhone شما در ذخیره داده های موقعیت در کنار عکس هایی که می گیرید یک ویژگی عالی است – شما می توانید بر اساس شهرها و کشورها جستجو کنید ، خاطرات را در برنامه عکس ها و موارد دیگر ایجاد کنید.

اما وقتی عکس های خود را از طریق iMessage به اشتراک می گذارید یا آنها را در شبکه های اجتماعی پست می کنید ، ممکن است مایل نباشید آن داده های مکان را وارد کنید. در اینجا نحوه حذف داده های موقعیت قبل از اشتراک گذاری وجود دارد.

اجازه ندهید عکس ها مکان شما را فاش کنند

هنگامی که صفحه اشتراک یک یا چند عکس را در برنامه عکس بالا می آورید ، همه مقصد های اشتراک گذاری موجود در iPhone خود را مشاهده خواهید کرد: AirDrop ، مخاطبین iMessage ، برنامه های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر.

تا زمانی که به او اجازه ندهید ، برنامه Photos داده های موقعیت مکانی را به همراه هر عکس و فیلم حاوی آن ارسال می کند. ممکن است بخواهید عکس های دارای برچسب جغرافیایی را با یکی از اعضای خانواده که در آن عضو است به اشتراک بگذارید ، اما احتمالاً نمی خواهید این نوع اطلاعات را برای همه دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی خود پخش کنید.

می توانید تنظیمات مکان را در iPhone خود مدیریت کنید تا برنامه Camera نتواند برچسب های جغرافیایی را به عکس های آینده اضافه کند. اما وقتی iPhone شما دارای این داده ها است این ویژگی ها را در دسترس می گذارد  – مانند نمایش اسلایدها و جستجوهای iPhone Memories.

درعوض ، هنگام اشتراک گذاری ، از صفحه اشتراک برای حذف مکان از هر عکس استفاده کنید.

نحوه حذف داده های موقعیت عکس از صفحه اشتراک آیفون

در بالای صفحه اشتراک ، متن پررنگ را پیدا کنید که تعداد عکس ها و فیلم های انتخاب شده را نشان می دهد. در زیر آن ، اگر موردی که به اشتراک می گذارید حاوی داده های مکان است ، یکی از برچسب های زیر را در کنار دکمه گزینه ها مشاهده می کنید:

  • یک نام مکان (به عنوان مثال ، بروکلین)
  • Locations Included
  • No Location
  • یا هیچ چیز ، فقط دکمه Options  است

اگر این مورد حاوی داده مکانی نباشد ، دیگر کاری برای انجام این کار وجود ندارد. اما اگر چنین شد ، این مراحل را برای حذف آن دنبال کنید:

  • برای پیکربندی فراداده هایی که می خواهید در عکس به اشتراک گذاشته شود ، روی Options  ضربه بزنید.
  • به دنبال بخش دوم گزینه ها با عنوان Include بگردید. در آنجا ، Location  را غیر فعال کنید.

اکنون می توانید برگردید و عکس های خود را با خیال راحت به اشتراک بگذارید.

لازم به یادآوری است که برنامه Photos فقط برچسب جغرافیایی را از نسخه عکس هایی که ارسال می کند حذف می کند. این مورد داده های موقعیت را از عکس های اصلی ذخیره شده در iPhone شما پاک نمی کند. اگر بعداً همان عکس ها را به اشتراک بگذارید ، باید دوباره Location  را غیرفعال کنید.

اشتراک عکس های تک

به محض اینکه ضامن Location را خاموش کنید ، متوجه خواهید شد که گزینه Automatic در بالا به Individual Photo تغییر می کند. زیرا اشتراک گذاری عکس ها به عنوان پیوند iCloud به داده های مکان عکس ها نیاز دارد.

پرونده های فردی به طور معمول برای ارسال چند عکس مناسب هستند ، در حالی که پیوندهای iCloud معمولاً برای به اشتراک گذاری چندین عکس یا فیلم بزرگ بهتر است. با این وجود ، هیچ راهی برای غیرفعال کردن گزینه Location  هنگام اشتراک از طریق پیوند iCloud وجود ندارد.

متأسفانه ، اگر بخواهید داده های مکان آنها را حذف کنید ، مجبورید مجموعه هایی از عکس را به عنوان موارد جداگانه به اشتراک بگذارید.

اشتراک از طریق AirDrop

هنگام اشتراک با AirDrop ، گزینه دیگری برای درج همه داده های عکس دارید. این شامل عکس با کیفیت کامل و همه فراداده ها ، از جمله مکان عکس ، سابقه ویرایش و زیرنویس است.

گیرنده می تواند در هر ویرایشی که روی عکس ایجاد کرده اید متمرکز شود و تغییرات یا بازبینی های خود را انجام دهد. با فعال کردن این گزینه ، نمی توانید ضامن Location را خاموش کنید.

کنترل داده های عکسی که به اشتراک می گذارید را در دست بگیرید

خواه در حال اشتراک با گروهی از دوستان در iMessage باشید یا با رسانه های اجتماعی ، مطمئن شوید که آیفون شما چه مقدار داده را در کنار عکس ها و فیلم های شما ارسال می کند. سپس می توانید از برنامه Photos استفاده کنید تا با استفاده از فیلتر عالی از عکس های خود بهترین حالت را داشته باشید.

هم چنین بخوانید: آموزش چگونگی به اشتراک گذاشتن location در آیفون