آموزش چگونگی اضافه کردن لینک شبکه های اجتماعی به کانال یوتیوب

شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای به روز نگه داشتن طرفداران شما درباره ارسال ها و به روزرسانی های جدید در کانال یوتیوب است. اما اضافه کردن لینک شبکه های اجتماعی به کانال یوتیوب چگونه است؟

خوشبختانه ، نه تنها می توانید شبکه های اجتماعی خود را به کانال یوتیوب خود لینک دهید ، بلکه می توانید آن ها را در بنر کانال خود نشان دهید. وجود آن ها در بنر کانال ، این شبکه های اجتماعی را به طرفداران معرفی می کند و می توانند بلافاصله با شما ارتباط برقرار کنند.

همانطور که گفته شد ، اتصال شبکه های اجتماعی با کانال یوتیوب بسیار آسان است. در ادامه نحوه شروع کار آمده است.

هم چنین بخوانید: آموزش چگونگی ذخیره ویدیوهای یوتیوب روی آیفون

آموزش چگونگی اضافه کردن لینک شبکه های اجتماعی به کانال یوتیوب

ابتدا از طریق رایانه رومیزی خود وارد YouTube شوید و برای افزودن لینک شبکه های اجتماعی به کانال یوتیوب خود این مراحل را دنبال کنید:

  • روی نماد عکس پروفایل خود در گوشه بالا سمت راست برنامه کلیک کنید. سپس ، کانال خود را انتخاب کنید تا به کانال خود بروید.
  • پس از ورود به کانال YouTube خود ، روی Customize Channel کلیک کنید. این کار شما را به YouTube Studio می برد

  • در YouTube Studio ، گزینه Basic info را انتخاب کنید.
    به پایین آن صفحه بروید. سپس ، روی Add Link کلیک کنید.
  • قسمت  Link title را با نام شبکه اجتماعی پر کنید. سپس ، لینک را به پروفایل شبکه اجتماعی خود در قسمت URL پیست کنید.

  • برای افزودن لینک های بیشتر ، دوباره روی دکمه Add Link کلیک کنید و مرحله بالا را تکرار کنید.
  • برای اینکه دسته های اجتماعی و آرم های آنها در بنر کانال شما نشان داده شود ، ادامه دهید و روی منوی کشویی Links on banner کلیک کنید.
  • شما می توانید حداکثر پنج لینک را در بنر کانال یوتیوب خود نمایش دهید. بنابراین ، یک گزینه را از لیست انتخاب کنید. با این حال ، برای دیدن آرم های شبکه های اجتماعی در بنر کانال خود ، ابتدا باید برای کانال YouTube خود یک بنر درست کنید.
  • وقتی همه لینک های مورد نظر خود را اضافه کردید ، روی Publish کلیک کنید.
  • به کانال YouTube خود برگردید  حال لینک های شبکه های اجتماعی خود را در بنر کانال یا در قسمت about page مشاهده خواهید کرد.

اکنون که لینک شبکه های اجتماعی خود را در کانال یوتیوب خود نمایش داده اید ، طرفداران شما می توانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر افزودن لینک شبکه های اجتماعی، هم چنین می توانید آدرس هر وب سایتی که بخواهید را هم به کانال یوتیوب خود اضافه کنید.

YouTube همچنین محدودیتی در تعداد لینک هایی که می توانید به کانال خود اضافه کنید ، ندارد ، بنابراین می توانید هر تعداد لینکی که می خواهید اضافه کنید! اگرچه این بنر بیش از پنج لینک را نشان نمی دهد ، اما همه لینک هایی که اضافه می کنید همچنان در پایین صفحه در قسمت  About page کانال یوتیوب  شما نشان داده می شوند.