آموزش چگونگی استفاده از تماس تصویری تلگرام

آخرین به روزرسانی تلگرام، تماس تصویری تلگرام و هم چنین پیام های ویدیویی با وضوح بالاتر ، اشتراک صفحه با صداهای سیستم و موارد دیگر را به ارمغان می آورد.

تلگرام در حال دریافت یک به روز رسانی بزرگ جدید است که بینندگان را برای تماس های ویدیویی گروهی تا 1000 نفر می رساند ، به افراد اجازه می دهد پیام های ویدیویی را با وضوح بالاتر و موارد دیگر ضبط کنند.

تلگرام اولین بار در ماه ژوئن امسال ، تقریباً یک سال پس از اعلام اولین ویژگی ، پشتیبانی از تماس های تصویری تلگرام به صورت گروهی را اضافه کرد. آخرین به روزرسانی تجربه تماس گروهی ویدئویی را بهبود می بخشد ، زیرا تلگرام آن را تماس های تصویری گروهی 2.0 می نامد.

هم چنین بخوانید: نحوه پنهان کردن چت ها در تلگرام در Android یا iOS

تماس های تصویری تلگرام توسعه می یابد

تماس های ویدئویی گروهی در تلگرام همچنان دارای محدودیت 30 کاربر است که می توانند ویدیوی خود را پخش و یا صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارند. با این حال ، اکنون بیش از 1000 نفر می توانند تماشای یک تماس تصویری گروهی را انجام دهند که تلگرام را برای میزبانی سخنرانی ها ، کلاس ها و تماشای مهمانی های آنلاین ایده آل می کند.

در اعلامیه خود در وبلاگ تلگرام ، تلگرام وعده می دهد تا زمانی که “همه انسانهای روی زمین نمی توانند به یک تماس گروهی بپیوندند” این محدودیت را افزایش دهند.

پیام های ویدئویی نیز به عنوان بخشی از آخرین به روزرسانی تلگرام در حال بهبود هستند. آن ها در حال حاضر با وضوح بالاتر ضبط شده اند و می توانید روی یک پیام ویدئویی ضربه بزنید تا آن را گسترش داده و با وضوح بالاتر پخش کنید.

هنگام ضبط پیام ویدئویی ، هر صوتی از دستگاه شما در پس زمینه پخش می شود. اکنون می توانید هنگام ضبط پیام ویدیویی از دوربین عقب ، زوم کنید.

گزینه ای برای ارسال سریع یا عقب یک پیام ویدیویی نیز معرفی شده است. شما می توانید سرعت پخش ویدئو و صدا را در تلگرام نیز تنظیم کنید ، در حالی که پخش کننده رسانه از سرعت پخش 0.5x ، 1.5x و 2x پشتیبانی می کند. تلگرام برای اندروید پشتیبانی 0.2X اضافی از سرعت پخش را دریافت می کند. کافی است دکمه 2x را در پخش کننده رسانه فشار دهید و نگه دارید تا سرعت پخش تغییر کند.

اشتراک گذاری صفحه به تماس های 1 به 1 تلگرام می رسد

اشتراک گذاری صفحه در حال حاضر برای تماس های 1 به 1 تلگرام در دسترس است. هم چنین می توانید هنگام تماس تصویری صدا را از دستگاه خود پخش کنید. قبل از اینکه بتوانید اشتراک گذاری صفحه را شروع کنید ، پیش نمایش ویدئو نمایش داده می شود.

از دیگر قابلیت های جدید تلگرام می توان به قابلیت حذف خودکار پیام ها پس از یک ماه ، انیمیشن های رمز عبور جدید ، بازیابی رمز عبور و گزینه یادآوری برای حساب های فعال با 2fA ، ارسال پیام های متحرک جدید در Android و برخی ایموجی های متحرک جدید اشاره کرد.

تلگرام برای iOS دارای برخی ویژگی های جدید اضافی است. دوربین درون برنامه ای تلگرام سطوح بزرگنمایی بومی ارائه شده توسط iPhone شما را نشان می دهد ، از جمله 0.5x و 2x. همچنین می توانید دکمه زوم را فشار داده و نگه دارید تا چرخ زوم برای کنترل دانه ای بالا بیاید.

کاربران iOS اکنون می توانند چندین گیرنده را هنگام ارسال پیام انتخاب کنند. آن ها هم چنین قادر خواهند بود تا با دو انگشت پیمایش ، به سرعت چندین chat را برای اقدامات انبوه در لیست chat انتخاب کنند.

به روزرسانی در حال حاضر در App Store و Google Play Store فعال است ، بنابراین آن ها را دریافت کنید تا از ویژگی های جدید لذت ببرید.