آموزش نصب مایکت مرجع غنی از اپلیکیشن های اندروید

آیا شما هم یکی از کاربرانی هستید که به دنبال نصب مایکت است؟ پس این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید زیرا در این نوشته ضمن آشنایی با این استور اندروید ایرانی رقیب کافه بازار، با نصب آن نیز آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

اگر به شما بگویند بیش از اینکه با خانواده ی خود وقت بگذرانید با گوشی خود وقت میگذرانید، یا اگر گوشیتان را از شما بگیرند، زندگیتان مختل خواهند شد، یا حداقل 50 درصد از روز شما با گوشی میگذرد و جملاتی شبیه به این، مسلما در ابتدا تعجب کرده و جبهه می گیرید که یک جعبه ی کوچک نمی تواند تا این حد در زندگی من تاثیرگذار باشد، اما باید بگویم سخت در اشتباهید!

برای اینکه به شما ثابت شود تا چه حد وابسته هستید، کافی است یک روز خود را در نظر بگیرید و محاسبه کنید که چند بار در یک 24 ساعت، قفل گوشی خود را باز کرده و غرق در دریای بیکران برنامه هایش می شوید.

از آنجایی که آمار و ارقام نشان می دهند که اندروید سهم بسیار زیادی از بازار موبایل در سطح جهانی را از آن خود کرده است، می خواهیم شما را با یک مارکت اندرویدی آشنا سازیم تا بتوانید از این وابستگی و زمانی که در تلفن همراه می گذارید، به خوبی بهره ببرید.

مایکت چیست؟

myket.ir یک استور اندرویدی بسیار عالی و کاربردی است است که در کنار کافه بازار و Google Play Store به ارائه خدمات دانلود برنامه های اندروید مشغول به فعالیت بود و مزایای بیشماری دارد.

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، اندروید نسبت به مابقی سیستم عامل های موبایل، طرفداران بسیار بیشتری دارد، پس طبیعی است که دارای اپ استورهای بیشتری هم باشد. اما نکته اینجاست که یک مارکت باید چه ویژگی هایی داشته باشد که آن را کامل بدانیم؟ میتوان گفت باید به حد کافی کامل و غنی بوده و توجه بسیاری به خواسته های کاربران خود داشته و در پی رفع نیاز آنها باشد.

اگر کمی به خصوصیات myket دقت کنیم، متوجه می شویم که تمام این ویژگی ها را دارد. مثلا در مورد کامل بودن باید گفت که مایکت مرجع اندروید در ایران است و دارای بیش از 300000 بازی و نرم افزار مانند whats app, Shareit, inshot, instagram, (شاد)Shad, روبیکا، باد صبا، است که فقط مربوط به سازندگان ایرانی نیستند بلکه مربوط به بیش از 20000 سازنده ایرانی و خارجی می باشند.

این استور اندروید با شعار معروف مارکت من ارزش زیادی برای کاربران خود قائل است و تمام فعالیت های خود را به گونه ای چیده است که آنها را راضی کرده و نیاز آنها را کاملا برطرف سازد. حجم این اپلیکیشن بسیار کم است (کمتر از 10 مگابایت) و این موضوع باعث می شود حجم اشغال شده توسط این برنامه افراد را ناراضی نکند.

در صورتی که سوالی در مورد یک نرم افزار برای شما ایجاد شود و شما آن را با پشتیبانان به اشتراک بگذارید، در سریع ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت می کند و این باعث می شود مشکل شما بسیار سریع حل شود.

دسته بندی منظم و محیط کاربری آسان، کاربران را از سردرگمی ایمن می دارد. نرم افزارها در دسته های بازی، آشپزی، آب و هوا، اجتماعی، اخبار، آموزشی، سفر، موزیک، فیلم، کاربردی، مذهبی، مالی و غیره تقسیم بندی شده اند و شما به راحتی می توانید وارد دسته مورد نظر شده و اپلیکیشن خاصی را جستجو نمایید.

اطلاعات هر برنامه به صورت ویدیویی، تصویری و متنی در پایین آن قرار گرفته است و شما با مراجعه به آنها می توانید کاملا با عملکرد آن اپ آشنا شوید. همچنین اطلاعات خاصی از جمله حجم، گروه سنی مجاز، دسته بندی، آخرین به روزرسانی و غیره نیز ذکر شده و قابل مشاهده است.

مایکت به عنوان بهترین سایت برای دانلود برنامه های اندروید شناخته شده و در حال حاضر بیش از 20000000 کاربر فعال دارد شما سراغ هر اپلیکیشنی بروید مسلما قبلا توسط بقیه اعضا دانلود و استفاده شده است و از آنجایی که مایکت هیچ کدام از نظرات چه منفی چه مثبت را حذف نمیکند، با مراجعه به آنها که به صورت تشریحی و نموداری قرار گرفته اند، می توانید از اینکه نیاز شما توسط آن اپلیکیشن برطرف می شود یا خیر، مطمئن شوید.

لازم به ذکر است شما می توانید یک نرم افزار را نشان کرده و در وقتی دیگر دانلود کنید. یا حتی آن را با یکی از دوستانتان به اشتراک بگذارید تا برایتان دانلود کند. این ویژگی باعث می شود اگر با کمبود نت مواجه بودید، برنامه ی مورد علاقه ی خود را از دست ندهید.

اکنون که با برخی از ویژگی های این اپ استور آشنا شدید، وقت آن رسیده که با نصب آن نیز به صورت مرحله ای و تصویری آشنا شوید.

آموزش نصب مارکت اندروید مایکت

  • برای داشتن اپلیکیشن مایکت کار سختی نباید انجام دهید زیرا همه چیز فارسی است و دانلود آن اصلا سخت نخواهد بود.کافی است مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.
  • در جستجوگر گوگل myket.ir را سرچ کنید.
  • خوشبختانه باکس مربوط به این اپلیکیشن کاملا جلوی چشم است و در لحظه ی ورود بدون معطلی آن را خواهید یافت.
  • روی باکس صورتی که با عنوان دانلود مایکت مشخص شده است، مطابق تصویر زیر ضربه بزنید.

  • کمی صبر کنید تا دانلود به پایان برسد، در حین دانلود اگر پیامی مبنی بر اطمینان از دانلود و اطمینان از نصب مشاهده کردید، آن را تایید نمایید.
  • زمانی که نصب به پایان برسد با رفتن به صفحه ی اصلی گوشی خود می توانید روی آیکن مربوط به این اپ ضربه زده و وارد آن شوید. جستجوی نرم افزار و دانلود و غیره تا همین مرحله ممکن است اما برای ثبت نظر و غیره نیاز به ادامه ی مراحل دارید.

برای ادامه ی مسیر و عضویت دو راه دارید، استفاده از جیمیل و استفاده از شماره موبایل. این دو راه تفاوت چندانی با هم ندارند و فقط مهم فعال بودن سیم کارت یا ایمیل شماست. بنابراین باهرکدام راحت هستید، از آن برای ادامه ی راه استفاده کنید.

ساختن اکانت با شماره تلفن

اگر قصد استفاده از این راه را دارید، شماره موبایل خود را به انگلیسی در کادر مشخص شده وارد نموده و سپس ادامه را بزنید. حال یک کد تایید برای شما ارسال می شود. این کار برای این است که مشخص شود شماره ی وارد شده فعال می باشد. پس از دریافت کد، خودش به صورت خودکار وارد فیلد مربوطه می شود و عضویت شما تکمیل میگردد. این راه از راه دوم آسان تر است چون در صورت استفاده از جیمیل اگر آن را بخواهید جدید بسازید، باز هم باید شماره موبایل وارد نمایید.

ساختن اکانت با ایمیل

اگر قصد استفاده از این راه را دارید، روی گزینه ورود با جیمیل ضربه بزنید و سپس حساب اصلی گوگل خود را انتخاب کنید. البته اگر چند حساب ذخیره شده دارید، آنها هم پیشنهاد داده می شوند، اما اگر از قبل حساب ذخیره شده ندارید، یک حساب جدید ساخته و از آن استفاده نمایید. برای ساختن یک ایمیل، باید چند مورد اطلاعات از جمله نام نام خانوادگی، یک شماره موبایل و غیره وارد کنید تا حساب شما ایجاد شود.

اکنون نوبت شماست!

در این نوشته طریقه ی نصب مایکت را به شما عزیزان آموزش دادیم، اکنون نوبت شماست که نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. همچنین اگر پرسشی تحت عنوان این مقاله دارید، پاسخ آن را از ما جویا شوید. با تشکر.