آموزش نحوه تغییر زبان مرورگر گوگل کروم

مرورگر گوگل کروم یکی از محبوب ترین مرورگرها است. زبان پیش فرض آن انگلیسی است. بسیاری از کاربران می خواهند زبان آن را تغییر دهند این کار بسیار ساده است. با ما همراه باشید تا در ادامه در این مطلب به شرح این موضوع بپردازیم.

در ابتدا مرورگر کروم را باز کنید. سپس روی دکمه سه نقطه ای که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. با این کار یک منوی کشویی باز می‌شود.

کرومدر این منو روی گزینه setting کلیک کنید و گزینه advanced را انتخاب کنید با این کار وارد قسمت تنظیمات پیشرفته خواهید شد.

کروم

حال باید از قسمت languages، گزینه language را انتخاب کنید.

با کلیک کردن روی گزینه Add languages می توانید زبان مورد نظر خود را اضافه کنید.

کروم

پس از انتخاب زبان مورد نظر خود، در صورتی که بخواهید آن را زبان پیش فرض مرورگر گوگل کروم خود نمایید، باید روی گزینه سه نقطه ای که در سمت راست آن زبان وجود دارد کلیک کنید و گزینه Display google chrome in this language را انتخاب کنید.

هم چنین با انتخاب move to the top اگر بیش از یک زبان را اضافه کرده باشید، می توانید به هر کدام از زبان های انتخابی خود اولویت ببخشید.

کروم

در نهایت پس از انتخاب زبان مورد نظر، با کلیک کردن روی گزینه Relunch مرورگر کروم مجددا راه اندازی می‌شود و زبانش به زبان انتخابی شما تغییر می یابد. فرایند راه اندازی مجدد گوگل کروم ۳۰ ثانیه طول می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید