آموزش نحوه انتقال داده ها از اندروید به آیفون و آیپد

اگر قصد دارید از دستگاه قدیمی اندروید به آیفون مهاجرت کنید در این مقاله می توانید با شیوه انتقال داده ها از اندروید به آیفون آشنا شوید.

انتقال تصاویر، مخاطبین، تقویم ها و حساب ها از یک گوشی یا تبلت اندروید قدیمی به آیفون یا آیپد جدید با برنامه Move to iOS اپل خیلی راحت صورت می گیرد. اولین برنامه اندرویدی اپل که با اتصال به وای فای خصوصی باعث ارتباط اندروید و دستگاه اپل با همدیگر شده و موجب انتقال داده ها می شود. گفتنی است، اگرچه این برنامه باعث انتقال بسیاری از داده ها از اندروید به آیفون می شود اما نمی توان با آن برخی برنامه ها، موسیقی یا هر کلمه عبور دیگری را انتقال دهد. کار با این اپلیکیشن بسیار آسان است. برای شروع کار کافیست Move To iOS را اجرا کنید و اطلاعاتی را که قصد انتقال آنها را دارید، انتخاب نمایید. سپس به کمک دیوایس iOS خود و قابلیت موجود در iOS 9 دستگاه اندرویدی که مجهز به Move To iOS است را بیابید و تحت شبکه WiFi خصوصی اطلاعات را منتقل کنید.

توجه داشته باشید که برای انجام این کار باید دستگاه اندوریدی شما دارای Android 4.0 و بالاتر و همچنین دیوایس iOS دارای iOS 9 باشد.

این برنامه را برای تنها اندروید از اینجا دانلود کنید.

 

نحوه انتقال داده ها از اندروید به آیفون یا آیپد با برنامه Move to iOS

انتقال داده ها از اندروید به آیفون یا آیپد را می توانید در ده مرحله به راحتی انجام دهید.

مرحله اول : آیفون یا آیپد خود را باز کنید و با مراجعه به تنظیمات به بخش Apps & Data بروید.

مرحله دوم : بر روی گزینه «Move Data from Android» ضربه بزنید.

مرحله سوم : در گوشی یا تبلت اندرویدی خود  Google Play Store را برای جستجو برنامه Move to iOS باز کنید.

مرحله چهارم : سپس فهرست برنامه  Move to iOS را باز کنید.

مرحله پنجم : بر روی Install ضربه بزنید.

مرحله ششم : بر روی درخواست مجوز و پذیرش ضربه بزنید.

مرحله هفتم :  پس از اینکه نصب شد ب روی Open ضربه بزنید.

مرحله هشتم : بر روی گزینه Continue در هر دو دستگاه ضربه بزنید.

مرحله نهم : بر روی گزینه Agree و سپس Next در گوشی یا تبلت اندرویدی ضربه بزنید.

مرحله دهم : در دستگاه اندرویدی خود کد 12 رقمی که در آیفون یا آیپد نمایش داده می شود را وارد کنید.

پس از اینکه کد را وارد کردید، دستگاه اندروید به آیفون یا آیپد متصل می شود و مشخص می کند که چه اطلاعاتی انتقال داده خواهند شد. در این موقع از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید اطلاعات Google Account، بوکمارک های کروم، پیام های متنی، مخاطبین یا تصاویر و ویدئوها را انتقال دهید و شما هر چیزی را قصد دارید جا به جا کنید را انتخاب می کنید.

پس از آن گوشی یا تبلت اندرویدی شما داده های انتخاب شده را به آیفون یا آیپد انتقال می دهند و محتوای درست را در برنامه های مناسب قرار می دهند. زمانی که فرآیند انتقال تکمیل شد بر روی گزینه « Continue Setting Up iPhone» یا « Continue Setting Up iPad» در دستگاه خود ضربه بزنید و تنظیم اپل آیدی جدید را ادامه دهید. پس از اتمام این فرآیند، از شما خواسته می شود تا به حساب هایی که از دستگاه اندرویدی خود انتقال داده اید وارد شوید.

دیدگاهتان را بنویسید