آموزش ثبت نام در برنامه شاد آموزش و پرورش

به خاطر شیوع بیماری کرونا تمامی مدارس تعطیل هستند و دانش آموزان جهت ادامه‌ی یادگیری و گذراندن مقطع تحصیلی‌شان مجبور به استفاده از برنامه شاد هستند. در این آموزش از مای ترفند می‌خواهیم آموزش استفاده از برنامه شاد ویژه دانش آموزان را شرح دهیم.

دانلود برنامه شاد

برای دانلود برنامه شاد پیشنهاد می‌کنیم از مراجع رسمی و اصلی اقدام فرمایید، در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش برنامه را در سایت خود قرار داده است.

جهت دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود برنامه شاد

علاوه بر اپلیکیشن شاد، شما می‌توانید از نسخه تحت وب این برنامه نیز استفاده کنید، در این روش دیگر نیازی به نصب برنامه ندارید و تمامی فرایند در محیط مرورگر گوشی یا کامپیوترتان انجام خواهد شد. در صورتی که می‌خواهید از نسخه تحت وب شاد استفاده کنید اینجا کلیک کنید.

با کلیک روی لینک بالا دانلود برنامه به صورت خودکار آغاز خواهد شد، در صورتی که مشکلی با دانلود برنامه شاد دارید در بخش نظرات همین مطلب با ما درمیان بگذارید.

آموزش ثبت نام در برنامه شاد

آموزش ثبت نام در برنامه شاد آموزش و پرورش در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ بروز شده است.

پس از اینکه برنامه شاد را دانلود و نصب کردید، می‌بایست آن را اجرا کنید.

پس از اجرای برنامه می‌بایست شماره تماس خود، پدر یا مادر خود را وارد نمایید و منتظر دریافت کد تائیدیه از سمت برنامه باشید.

سپس کدی که برای شما ارسال شد را در برنامه وارد نمائید.

در نهایت وارد محیط اصلی برنامه خواهید شد و در این مرحله می‌بایست نام خود را وارد نمایید.

در منوی پیش روی گزینه «ورود مدیر / معلم / دانش آموز» کلیک کنید.

سپس می‌بایست روی گزینه دانش آموز کلیک کنید.

در مرحله‌ی بعد می‌بایست گزینه‌ی «افزودن دانش آموز» را انتخاب کنید.

در این مرحله می‌بایست روی گزینه آبی رنگ «انجام احراز هویت» کلیک کنید تا اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز جهت احراز وارد نمایید.

در این مرحله می‌بایست اطلاعات دانش آموز از قبیل نام، نام خانوادگی، شماره ملی، شماره سریال شناسنامه و تاریخ تولد را به درستی وارد نمائید.

سپس کد امنیتی که پیش روی شماست را وارد نمائید و گزینه‌ی «ورود به گروه کلاس من» را انتخاب نمائید.

در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح باشد، در صفحه‌ی بعد نام و نام خانوادگی دانش آموز و شماره‌ی دانش‌آموزی آن نمایش داده می‌شود.

در این مرحله می‌بایست روی دکمه «تائید عضویت» کلیک کنید و وارد محیط پیام‌رسان شوید.

در این مرحله می‌باسیت در لیست چت‌ها، گروه جدیدی که برای کلاس شما است را بتوانید مشاهده کنید.

نکته: در صورتی که بعد از انجام مراحل بالا با خطای 401 مواجه شدید، ابتدا برنامه را ببندید و سپس مجدد باز کنید و مرحله‌ی ۱ تا ۶ بالا را انجام دهید ولی اینجا به جای گزینه افزودن دانش آموز گزینه «لیست دانش آموزان» را انتخاب نمائید.

پس از انتخاب گزینه لیست دانش آموزان می‌بایست نام دانش آموز را مشاهده کنید، روی آن کلیک کنید و سپس نام مدرسه و پایه و نام دانش آموز را خواهید دید، با کلیک بر روی آن پنجره‌ی جدیدی برای شما نمایان خواهد شد و با کلیک روی گزینه «پیوستن به گروه» می‌توانید به گروه کلاسی‌تان وارد شوید.

در صورتی که در هر یک از بخش‌های ثبت نام در برنامه شاد یا عضویت در گروه های مجازی برنامه شاد مشکل داشتید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید