آموزش استفاده از پوشه امن (Secure Folder) در گوشی Galaxy Note 9

سامسونگ پوشه امن (Secure Folder) را چندین سال است برای گوشی های خود علل خصوص آخرین پرچمدار خود یعنی Galaxy Note 9 عرضه کرده است. اگر که اولین بار است گوشی سامسونگ خریداری کرده اید، ما در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم چگونه از این پوشه امن (Secure Folder) در Galaxy note 9 استفاده کنید.

برای آموزش گرفتن اسکرین شات در Galaxy Note 9، این مقاله را مطالعه کنید.

چگونه از پوشه امن (Secure Folder) بهره ببریم

پوشه امن، فضایی محرمانه و رمز گذاری شده روی گوشی هوشمند شما است. این پوشه توسط پلتفورم امنیتی Knox خود گوشی ساخته شده است. این فضای امن برای ذخیره کردن و رمز گذاری اطلاعات و برنامه های خصوصی و محرمانه است. شما می توانید تصاویر، ویدیو ها، مخاطبین و فایل های محرمانه خود را در پوشه امن نگهداری کنید.

تمامی اطلاعات و برنامه در پوشه امن، به صورت جداگانه در دستگاه پنهان می شوند و از دیگر اطلاعات و برنامه های روی دستگاه کاملا جدا خواهند ماند. دسترسی به این اطلاعات میسر نخواهد بود تا وقتی که صاحب دستگاه رمز مخصوص پوشه امن را وارد کند.

برای یادگیری استفاده ار پوشه امن Galaxy Note 9 مراحل پایین را دنبال کنید:

مرحله 1: به لیست برنامه ها بروید و برنامه Secure Folder را باز کنید. صفحه باز شده در مورد فواید پوشه امن به شما اطلاعاتی می دهد.

مرحله 2: به حساب سامسونگ خود وارد شوید. این حساب برای این است که اگر رمز Secure Folder خود را فراموش کردید بتوانید از طریق آن، رمز را بازیابی کنید. سپس برای Secure Folder نوع رمز را مشخص کنید. شما می توانید از الگو، پین یا پسورد استفاده کنید. همچنین می توانید از اثر انگشت برای قفل Secure Folder استفاده کنید.

مرحله 3: سپس به Secure Folder وارد خواهید شد. از قابلیت Ad apps برای اضافه کردن کپی دیگر از برنامه ها در پوشه امن استفاده کنید. این کپی ها نسبت به برنامه های نسخه اصلی موبایل فرق دارند و مستقل هستند. این یک روش برای داشتن چند حساب در شبکات اجتماعی، در یک دستگاه است.

مرحله 4: وقتی که کارتان تمام شد، Secure Folder را قفل کنید. وقتی که می خواهید دوباره به Secure Folder ورود کنید، باید رمز ورودی را دوباره وارد کنید.

ترفند: برای امنیت بیشتر، می توانید برنامه Secure Folder را از لیست برنامه های گوشی خود پنهان کنید. نوار اعلانات را باز کنید و روی آیکون Secure Folder (پوشه امن) ضربه بزنید. رنگ خاکستری ان به این معناست که آیکون پوشه امن در لیست برنامه ها نمایش داده نمی‌شود.

7 دیدگاه دربارهٔ «آموزش استفاده از پوشه امن (Secure Folder) در گوشی Galaxy Note 9;

  1. سلام من پوشه امن رو استفاده میکردم اما الان باز نمیشه داخلش عکسهای مهم دارم چطوری اونهارو پیدا کنم یا پوشه امن رو بازیابی کنم.صداهای شخصی داشتم داخل پوشه امن که الان ضروری لازم دارم باز نمیشه کلا پوشه امن.لطفا کمک کنید

    پاسخ
  2. سلام گوشی منو دزد زد داخل پوشه امن فیلم خانوادگی دارم ایا اگه فلش یا فرمت بشه اصلاعاتش پاک میشه پوشه امن باز نمیشه راهنمایم کنید

    پاسخ
  3. سلام من پوشه امن را درست کردم ولی وقتی موبایلم را که اونم قفل صفحه است وقتی رمزش میزنیم یکدفعه الگو پوشه امن میاد وبعدسریع محو میشه ازا راه حلی هست که اینجوری نشه یعنی تازمانی که من نخوام استفاده نکنم ازپوشه امن هیچ ردی نداشته باشد وروی صفحه نمایش نیایید

    پاسخ
  4. سلام خسته نباشید من تو پوشه امن فیلم گذاشتم یعنی انتقال دادم به پوشه امن الان فیلم نه داخل پوشه امن هست نه تو گالری چطوری میتونم فیلم پیدا کنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید