آموزش ارسال عکس های باکیفیت با واتس اپ

از انتقال تصویر با وضوح پایین در WhatsApp خسته شده اید؟ ادامه مطلب را برای آموزش ارسال عکس های باکیفیت با واتس اپ دنبال کنید.

WhatsApp یک بستر مناسب برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده است. برخی از محل های کار حتی از این برنامه برای ارتباط در اداره استفاده می کنند. اما یکی از محدودیت های مهم این پلتفرم محدودیت آن در اندازه فایل تصاویر به اشتراک گذاشته شده است.

علاوه بر این ، اگر سعی کنید تصاویر با وضوح کامل را از طریق WhatsApp ارسال کنید ، احتمالاً خطاهایی را مشاهده می کنید یا متوجه فشرده سازی شدید تصویر می شوید. بنابراین ، اگر می خواهید عکس های شما کیفیت اصلی خود را حفظ کنند ، برای ارسال عکس های باکیفیت با واتس اپ باید چه کار کنید؟  در WhatsApp یک روش کمی شناخته شده برای ارسال عکس های باکیفیت وجود دارد و ما قصد داریم نحوه عملکرد آن را به شما نشان دهیم.

محدودیت های اشتراک گذاری WhatsApp

بسته به رسانه، محدودیت اشتراک گذاری فایل در WhatsApp متفاوت است. حداکثر حجم فایل برای عکس ها ، فیلم ها و پیام های صوتی 16 مگابایت است. این ممکن است به نظر کافی برسد ، اما یک نکته مهم وجود دارد: حتی اگر تصویر شما کمتر از 16 مگابایت باشد ، واتس اپ از یک الگوریتم فشرده سازی استفاده می کند.

این فشرده سازی است که منجر به کاهش کیفیت عکس می شود. از سوی دیگر ، محدودیت اشتراک سند واتس اپ 100 مگابایت است و فایل های ارسال شده به عنوان اسناد فشرده نمی شوند.

ارسال عکس های باکیفیت با واتس اپ

نحوه ارسال عکس های با کیفیت بالا از طریق WhatsApp این است که تصویر خود را به عنوان یک سند به اشتراک بگذارید. به اشتراک گذاری اسناد کلید انتقال تصاویر با بهترین کیفیت WhatsApp است.

روش انجام این کار به صورت زیر است:

  • هر مکالمه واتس اپ را باز کنید.
  • در Android ، روی نماد لینک مجاور نماد دوربین ضربه بزنید و Document را انتخاب کنید. اگر از iPhone استفاده می کنید ، روی نماد + در سمت چپ کادر متنی ضربه بزنید و Document را انتخاب کنید.
  • فایل های خود را مرور کرده و تصویر خود را انتخاب کنید.
  • برای به اشتراک گذاشتن تصویر روی ارسال ضربه بزنید.
  • هنگامی که send را فشار می دهید ، عکس شما از محدودیت 16 مگابایتی WhatsApp دور می زند و از فشرده سازی جلوگیری می کند. بنابراین ، گیرندگان باید تصویر را با کیفیت اصلی دریافت کنند تا زمانی که حجم فایل در محدوده 100 مگابایت باشد.

در آینده ، WhatsApp ممکن است به طور رسمی به کاربران اجازه دهد تصاویر و ویدئوهای “با بهترین کیفیت” را به اشتراک بگذارند. با این حال ، شما هم چنان می توانید از روش اشتراک سند در هر نقطه برای انتقال تصاویر با وضوح کامل استفاده کنید.

ارسال تصاویر با وضوح کامل در WhatsApp

محدودیت و الگوریتم فشرده سازی 16 مگابایتی WhatsApp ارسال عکس با کیفیت بالا را دشوار می کند. اما با به اشتراک گذاشتن تصویر خود به عنوان یک سند ، می توانید برنامه را فریب دهید و فکر کنید که یک فایل معمولی را ارسال می کنید.

این روش بسیار مفید است ، و امیدوارم زمانی که نیاز به ارسال عکس های با وضوح کامل به مخاطبین WhatsApp خود دارید مفید باشد.