احتمالا گوشی جدید سامسونگ گلکسی S10 با دوربین سه گانه معرفی خواهد شد

سامسونگ آماده رونمایی از گوشی پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی نوت 9 در مراسم رونمایی تاریخ 9 آگوست است. با این حال، شایعاتی در مورد قابلیت های بالقوه گوشی پرچمدار سال 2019 یعنی گلکسی S10 این کمپانی روی اینترنت منتشر شده است. اولین بار نیست که درباره دوربین سه گانه گلکسی S10 حرف هایی را می شنویم اما گزارشی جدید جزئیات بیشتری در مورد این ویژگی، آشکار کرده است. طبق گزارش سایت AllAboutSamsung، به نظر می رسد که کمپانی قصد دارد ویژگی دوربین سه گانه را به گلکسی S10 اضافه کند. این گزارش دقیقا پس از انتشار گزارشاتی در مورد اینکه ممکن است گوشی در سه سایز مختلف رونمایی شود، منتشر شد.

بر اساس گزارش سامسونگ قصد دارد لنز 12 مگاپیکسلی همراه با دیافراگم دوگانه را به عنوان سنسور اولیه در S10 قرار دهد. همچنین همراه یک لنز فوق العاده با زاویه دید 123 درجه، 16 مگاپیکسل رزولوشن و دیافراگم f/1.9، به عنوان لنز دوم قرار می گیرد. و در آخر یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 به عنوان لنز سوم به کار می رود. انتظار می رود که کمپانی در گوشی سایز بزرگ خود از این ویژگی استفاده کند و برای سایز متوسط فقط از لنز های فوق العاده به جای لنز های معمولی استفاده شود. گزارش اشاره به این هم داشت، لنز هایی که زاویه دید بالایی دارند دارای قابلیت های فوکوس اتوماتیک یا پایداری عکس نیستند. فقط دوربین اولیه این ویژگی ها را داراست.

بدین ترتیب این تصمیم، کاربرانی را که ترجیح می دهند برای عکاسی از زوم آپتیکال استفاده کنند ناراضی نگه می دارد؛ زیرا که احتمال دارد این قابلیت در سایز متوسط گلکسی S10 موجود نباشد. زوم آپتیکال به تدریج به قابلیت مهمی بدل شده است؛ به طوری که بسیاری انتظار دارند شاهد این قابلیت در گوشی های پرچمدار 2018 باشند.

این را هم خاطر نشان کنیم که طبق گزارش این قابلیت نهایی سازی نشده است و تا روز انتشار ممکن است تغییراتی در آن ایجاد شود. سامسونگ طبق معمول هیچ واکنشی در برابر شایعات دوربین سه گانه نشان نداده است. با این حال همه ما منتظر بررسی قابلیت های جدید به کار رفته در دهمین گوشی سری S هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید