چگونه می توان صفحه کلید گوشی گلکسی S8 را سفارشی سازی کرد

در این راهنما ما به شما خواهیم گفت که چگونه صفحه کلید گوشی S8 خود را سفارشی سازی کنید. چه شما بخواهید رنگ و تصویر پس زمینه ی صفحه کلید گوشی تان را تغییر دهید و چه بخواهید تصحیح خودکار آن را بطور کامل غیر فعال سازید، ما به شما روش آن را توضیح خواهیم داد. بدین ترتیب شما می توانید گوشی تان را تا حدودی شخصی سازی کرده و یا حتی تغییرات اساسی در صفحه کلید گوشی گلکسی S8 خود ایجاد کنید.

میلیون ها نفر تصویر پس زمینه و کاغذ دیواری گوشی شان را دائما تغییر می دهند، اما آیا می دانید که می توانید این کار را با صفحه کلید گوشی خود نیز انجام دهید؟ شما می توانید هر تصویری را روی پس زمینه ی صفحه کلید گوشی تان بگذارید چه تصویر شخصی باشد و چه تصاویر طنز.

صفحه کلید گوشی های سامسونگ دارای آپشن هایی هستند تا کنترل شوند، اما به آن اندازه ای که شما انتظار دارید قابل سفارشی سازی نمی باشند. بنابراین ما به شما نشان خواهیم داد تا چه کار هایی می توانید انجام دهید و سپس توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید صفحه کلید گوشی خود را بطور کامل تغییر دهید. با اطلاع داشتن از آپشن های گوشی تان شما می توانید هر چیزی را سفارشی سازی کنید و بیشترین لذت را از گوشی تان ببرید.

پیش از شروع، این مسئله شایان ذکر است که صفحه کلیدی که در گوشی ها وجود دارد تنها تا حدی قابل تغییر است. در حقیقت صفحه کلید گوشی های سامسونگ آپشن های زیادی ندارد . تغییری که بر روی این صفحه کلید می تواند انجام گیرد تنها شامل تغییر رنگ و شفافیت کلید هاست، اما این تنها تغییری نیست که ما انتظار داریم. در عوض، شما می توانید صفحه کلید گوشی تان را به GBoard، SWIFTKEY و یا دیگر آپشن های سامسونگ تغییر دهید.

تغییر رنگ صفحه کلید گوشی گلکسی S8

اگر شما می خواهید رنگ صفحه کلید گوشی S8 را تغییر دهید می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. این کار واقعا ساده است اما شما تنها چند آپشن محدود دارید. به همین دلیل ما پیشنهاد می کنیم که ابتدا یک صفحه کلید جدید دانلود کنید. دیگر صفحه کلید ها مانند GBoard دارای آپشن های بیشتری می باشد، مانند رنگ ها و تصاویر پس زمینه ی بیشتر.

اما اگر از صفحه کلید گوشی خود راضی هستید، ما به شما آموزش می دهیم که چگونه رنگ آن را تغییر دهید.

  • نوار اعلان را به سمت پایین بکشید و آیکن چرخ دنده ای شکل setting را انتخاب کنید.
  • به سمت پایین بروید تا آپشن general management را پیدا و آن را انتخاب کنید.
  • سپس Language & input را انتخاب کنید.
  • سپس On screen keyboard را انتخاب کنید.
  • از بین گزینه های باز شده Samsung keyboard را انتخاب و سپس روی گزینه ی keyboard layout & feedback کلیک کنید.
  • سپس high contrast keyboard را انتخاب کرده و روی یکی از گزینه ها کلیک کنید.

در این قسمت سامسونگ به شما 4 آپشن مختلف را نمایش می دهد. با این حال اگر شما دیگر صفحه کلید ها مانند Gboard را انتخاب کرده باشید، می توانید از ده ها تم و آپشن های مختلف دیگر نیز برخوردار شوید و از بین تم ها، تم مورد نظرتان را انتخاب کنید.

تغییر صفحه کلید گوشی گلکسی S8

در کل ما به شما پیشنهاد می دهیم که صفحه کلید گوشی تان را تغییر دهید. در این جا ما به شما مرحله به مرحله آموزش می دهیم که چگونه این کار را باید انجام دهید. می توانید مراحل زیر را دنبال کنید. پیش از آغاز، بهتر است یکی از بهترین صفحه کلید های اندروید را دانلود کنید.

  • نوار اعلان را به سمت پایین بکشید و آیکن چرخ دنده ای شکل setting را انتخاب کنید.
  • به سمت پایین بروید تا آپشن general management را پیدا و آن را انتخاب کنید.
  • سپس Language & input را انتخاب کنید.
  • سپس On screen keyboard را انتخاب کنید.
  • روی گزینه ی Manage keyboard کلیک کنید.
  • اکنون صفحه کلیدی مورد نظر تان را فعال، و صفحه کلید سامسونگ را غیر فعال کنید.

شما به راحتی توانستید صفحه کلید گوشی تان را با یک صفحه کلید دیگر و با امکانات ، امکان کنترل و ویژگی های بیشتر تغییر دهید. اولین پیشنهاد ما دانلود صفحه کلید GBoard از گوگل است. این صفحه کلید یک از بهترین صفحه کلید ها می باشد.

چگونه می توان تصویر پس زمینه ی صفحه کلید گوشی های گلکسی S8 را تغییر داد

یکی از رایج ترین تغییراتی که می توان بر روی صفحه کلید گوشی اعمال کرد، تغییر تصویر پس زمینه ی آن می باشد؛ که متاسفانه صفحه کلید گوشی های سامسونگ چنین آپشنی ندارد. در نتیجه بهتر است ابتدا با توجه به روشی که توضیح دادیم، GBoard را دانلود کنید. پس از دانلود، مراحل تغییر صفحه کلید را انجام داده و یک رنگ جدید برای آن انتخاب کنید.

برای این کار باید همان روش ها را دنبال کرده:

setting> general> management> language> keyboard

و صفحه کلید مورد نظر را از این لیست انتخاب کنید. روی on screen کلیک کرده و سپس هر آپشنی که وجود دارد را برای خود سفارشی سازی کنید. در این تصویر اسکرین شات، ما یک تم برای صفحه کلید گوشی گلکسی S8 مان انتخاب کرده ایم.

شما به راحتی می توانید سایز صفحه کلید، رنگ دکمه ها ، رنگ حاشیه ها و تصویر پس زمینه ی آن را تغییر دهید. حتی می توانید یکی از تصاویر شخصی خود را برای تصویر پس زمینه ی صفحه کلید گوشی تان انتخاب کنید. انتخاب با شماست!

غیر فعال کردن تصحیح خودکار صفحه کلید گوشی

آخرین موردی که می خواهیم توضیح دهیم، صرفا به معنی کم اهمیت بودن آن نیست؛ اکنون ما به شما توضیح می دهیم که چگونه سیستم تصحیح خودکار کلمات را در صفحه کلید گوشی های گلکسی S8 غیر فعال کنید. این آپشن یکی از امکانات خسته کننده ی صفحه کلید گوشی های سامسونگ گلکسی S8 می باشد که معمولا اکثر افراد هنگام سفارشی سازی صفحه کلید گوشی شان آن را غیر فعال می کنند. برای غیر فعال کردن این آپشن این مراحل را دنبال کنید:

  • Setting را باز کرده و روی اعلان ها یا notification کلیک کنید.
  • General management را پیدا کرده و انتخاب کنید.
  • اکنون بر روی آپشن language and input کلیک کرده و سپس on screen keyboard را انتخاب کنید.
  • Samsung keyboard و یا هر صفحه کلید دیگری که می خواهید را انتخاب کنید.
  • سپس روی smart typing کلیک کنید.
  • گزینه ی predictive text (و یا autocorrect) را غیر فعال کنید

اصولا با غیر فعال کردن این آپشن، شما می توانید بر روی صفحه کلید گوشی تان کنترل بهتری داشته باشید و این چیزی است که اکثر افراد خواستار آن هستند. اکنون شما موفق شدید تا تمام امکانات صفحه کلید گوشی گلکسی S8 تان را سفارشی سازی کنید. این امکانات شامل رنگ پس زمینه، تصویر پس زمینه، تغییر کلی صفحه کلید گوشی و یا انتخاب یک تم برای آن می باشد. بدین ترتیب شما می توانید به راحتی تایپ کنید و از حداکثر امکانات گوشی تان استفاده کنید. مطالب مرتبط را مطالعه کنید : چگونه حالت تصحیح خودکار (Auto correction) را در گلکسی S9 غیر فعال کنیم

دیدگاهتان را بنویسید