چگونه می توان iOS 11.3.1 را نصب کرد

در این مقاله طریقه ی نصب به روز رسانی جدید  iOS 11.3.1 را به شما می گوییم . این به روز رسانی جدید، مشکل صفحه نمایش گوشی های iPhone 8 را برطرف می کند و شامل همه ی ویژگی های  iOS 11.3 نیز می باشد. این راهنما به شما نشان خواهد داد که چگونه  iOS 11.3.1 را بر روی گوشی های iPhone، iPad یا iPod نصب کنید.

کاربران گوشی های اپل می توانند بدون وصل شدن به کامپیوتر مستقیما  iOS 11 یا  iOS 11.3.1 را برای iPhone یا iPad شان دانلود کنند. اگر ترجیح می دهید که به روز رسانی جدید  iOS 11.3.1 را با برنامه ی iTunes نصب کنید، ما برای شما این روش را توضیح خواهیم داد. اگر گوشی iPhone 8 شما، با  iOS 11.3 قابل استفاده نمی باشد، ممکن است ترجیح دهید از iThunes استفاده کنید.

همچنین شما می توانید این طریقه ی به روز رسانی را برای ارتقا از  iOS 9 یا  iOS 10 به  iOS 11.3.1 نیز استفاده کنید. در حقیقت نیازی به به روز رسانی ورژن های مختلف از این طریق ندارید، و فقط باید آخرین نسخه ی موجود را دانلود کنید. اگر هنوزز هم از  iOS 11.3.3 استفاده می کنید، می توانید مستقیما  iOS 11.3.1 را دانلود کنید.

ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که 10 کاری که باید پیش از نصب  iOS 11 انجام دهید را انجام داده اید. این کار می تواند اطلاعات شما را محفوظ نگه داشته و به شما این امکان را می دهد تا سریع تر و راحت تر به روز رسانی را انجام دهید.

اگر شما به اینترنت پر سرعتی متصل باشید، به روز رسانی  iOS 11.3.1 تنها 10 الی 15 دقیقه وقت شما را می گیرد و با هیچ یک از مشکلات  iOS 11 مواجه نمی شوید. برای نصب iPhone یا iPad به 50 درصد شارژ باتری و اتصال به Wi-Fi نیاز دارید. اگر می خواهید از iOS 10 به  iOS 11 به روز رسانی کنید، زمان بیشتر طول می کشد تا نصب شود. اما اگر فقط می خواهید iOS 11.3.1 را نصب کنید و قبلا iOS 11 را داشته اید، این کار به سرعت انجام می شود.

چگونه می توان iOS 11.3.1 را دانلود و نصب کرد.

در اکثر مواقع، iOS 11.3.1 در طول 5 الی 10 دقیقه دانلود می شود. به روز رسانی iOS 11.3.1  حدودا 49.5 مگابایت از حافظه ی iPhone x شما را می گیرد. مدت زمان دانلود به سرعت اینترنت شما بستگی دارد . اگر نمی توانید از نسخه ی iOS   قدیمی تان عبور کنید، گوشی تان را خاموش و روشن کرده و دوباره امتحان کنید. اگر دوباره همین مشکل را داشت، بهتر است اندکی صبر کنید و یا از iTunes استفاده کنید.

شما برای نصب iOS 11.3.1  نباید منتظر هشدار و یا اعلان قرمز رنگ setting بمانید. در این قسمت به شما می گوییم که پس از اتصال به Wi-Fi چه کاری باید انجام دهید.

اگر به اینترنت پر سرعتی متصل باشید، این مراحل فقط 5 الی 10 دقیقه از وقت شما را می گیرند و هیچ خطایی را در پی نخواهد داشت. شما می توانید پس از اتمام دانلود iOS 11.3.1 از گوشی تان استفاده کنید و در زمان نصب نیز نباید به گوشی دست بزنید.

  1. گزینه ی General را باز کنید.
  2. روی Software Update (به روز رسانی نرم افزار ها) کلیک کنید.
  3. برای دیدن به روز رسانی های بیشتر بر روی Learn More کلیک کنید.
  4. و یا گزینه ی Download and Install (دانلود و نصب) را انتخاب کنید.
  5. رمز عبور تان را وارد کنید.
  6. شرایط و ضوابط به روز رسانی را بخوانید و تایید را بزنید.
  7. سپس Install (نصب) را بزنید.

وقتی نصب تان به پایان رسید و گوشی تان دو مرتبه خاموش و روشن شد و لوگوی اپل را مشاهده کردید، می توانید از گوشی تان استفاده کنید.

سپس هنگامی که دانلود به روز رسانی جدید را به پایان رساندید، یک Hello بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. اکنون باید رمز عبور اپل تان را وارد کنید تا کار نصب به پایان برسد. در برخی موارد، کاربر می تواند به راحتی رمز عبور خود را وارد کرده ، قفل گوشی را باز و از آن استفاده کند. اگر ID گوشی تان را فراموش کرده اید، باید دوباره آن را از iforgot.apple.com بگیرید. (راهنمای مخفی کردن پس زمینه شفاف Dock در آیفون)

چگونه می توان با استفاده از iTunes ، iOS 11.3.1 را نصب کرد.

اگر نمی خواهید iOS 11.3.1 را مستقیما با iPhone یا iPad تان دانلود کنید، می توانید با استفاده از iTunes این کار را انجام دهید تا به روز رسانی جدید گوشی تان را به شما بدهد.

گوشی iPhone تان را با کابل به کامپیوتر متصل کنید. اکنون اگر مستقیما از مراحل پایین استفاده نکنید، یک پنجره ی pop-up دریافت می کنید تا بتوانید با تایید آن ، iOS 11.3.1 را دانلود و نصب کنید.

  1. بر روی آیکون iPhone یا iPad در بالا سمت چپ تصویر کلیک کنید.
  2. روی Check for update (چک کردن آخرین به روز رسانی موجود) کلیک کنید.
  3. سپس روی download and update (دانود و به روز رسانی) کلیک کنید.
  4. شرایط و ضوابط را بخوانید و تایید را بزنید.
  5. در صورت نیاز، رمز عبور iPhone را وارد کنید.

این روش عملا سریع تر نمی باشد، اما اگر با دانلود مستقیم iOS 11.3.1 مشکل دارید، با این روش می توانید بدون خطا به روز رسانی جدید را دانلود و نصب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید