آموزش بازگشت به صفحه اصلی بدون کشیدن انگشت در گوشی‌های آیفون

اگر بیش از دو صفحه هوم روی آیفون داشته باشید، پرش به صفحه اصلی یعنی اینکه بارها دست خود را روی صفحه بکشید. به عنوان مثال، یک صفحه  اصلی (Home) هشت صفحه ای، هفت حرکت را به سمت راست  لازم دارد تا از صفحه آخر به صفحه اصلی بازگردد، اما با ترفندی که در این پست برای شما توضیح می‌دهیم، لازم نیست این کار را انجام دهید.

در حالی که ممکن است برای بیشتر کاربران خبره iOS کار بسیار ساده ای به نظر برسد، اما کسانی که به سیستم عامل گوشی اپل نسبتا ناآشنا هستند ممکن است هنوز با این ترفند آشنا نباشند. تنها با یک حرکت می توانید از یکی از صفحه های اصلی به اولین صفحه باز گردید. صفحه ای که احتمالا مهمترین آیکون های برنامه های شما در آن قرار دارند.

بازگشت به اولین صفحه برنامه ها، درست همانند بستن یک برنامه بازی است که در آن هستید و به صفحه اصلی بازگشته اید. در آیفون X، شما فقط از پایین صفحه به سرعت دستتان را می کشید. برای همه مدل های دیگر آیفون، فقط روی دکمه صفحه اصلی یک بار کلیک کنید (نه ضربه).

صفحه اصلی

همه کاری که باید انجام دهید این است، و برای iOS 11 و تمام نسخه های قبلی iOS نیز می توانید همین کار را انجام دهید. اگر شما دستتان را به سمت جلو یا به سمت صفحه  هوم می کشید،می توانید یکبار دستتان را بکشید یا یک دکمه را فشار دهید. ترفندی بسیار آسان که حتم دارم اگر قبلا آن را نمی دانستید بارها اذیت شده اید.

اگر تمایل دارید از AssistiveTouch  روی آیفون خود استفاده کنید، با بهره گیری از دکمه “Home” در منوی AssistiveTouch،  نیز می توانید به صفحه اصلی اول باز خواهید گشت. شما می توانید تمام سوالات خود را در زمینه استفاده از گوشی های آیفون و ترفند های آن ها از طریق سیستم Stack با ما در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید