چگونه استوری های اینستاگرام را روی iOS، اندروید و دسکتاپ دانلود کنیم؟

استوری اینستاگرام از یک ویژگی بسیار مشابه Snapchat شروع کرد و با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر روزانه در سراسر جهان بسیار محبوب شد. استوری یک روش جالب برای به اشتراک گذاشتن مطالب با دوستان و فالورهایی است که به صورت دائمی در صفحه شما نیستند. از طریق گزینه دوستان نزدیک (close friends) می توان استوری ها را برای همه فالورها یا افراد خاصی که خودتان انتخاب می کنید، به اشتراک بگذارید. از آنجا که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، می توانید استوری اینستاگرام را مستقیماً با فیس بوک خود به اشتراک بگذارید تا در هر دو شبکه اجتماعی با دوستان خود در ارتباط باشید.

تصاویر و فیلم های ارسال شده در story شما تا ۲۴ ساعت قابل مشاهده هستند. بعد از آن ، برای همیشه پاک می شوند .  اما می توانید به آنها از طریق آرشیو خصوصی خود دسترسی پیدا کنید و حتی تصمیم بگیرید که story های منتخب را به صورت “برجسته” در صفحه پروفایل خود برای همیشه نمایش دهید. هم چنین می توانید با ذخیره کردن هر تصویر یا ویدیو به طور مستقل و یا دانلود کل story به عنوان یک فیلم ویدیویی ، استوری  های خود را در library عکس گوشی خود ذخیره کنید. اگر می خواهید محتوا را با یک بستر شبکه اجتماعی دیگر ، مانند توییتر به اشتراک بگذارید ، این روش بسیار مفید است. با این حال ، اگر می خواهید story شخص دیگری را ذخیره کنید ، داستان کمی پیچیده تر است.
برای تصاویر ثابت ، ساده ترین راه برای ذخیره یک story صرفاً عکس گرفتن از صفحه است. نکته اصلی در استوری های اینستاگرام این است که ابتدا انگشت خود را روی صفحه نگه دارید.  این کار پیشرفت استوری را متوقف می کند و عناصر رابط کاربری را هم پاک می کند تا بتوانید یک عکس تمیز از صفحه بگیرید. . اسکرین شات برای استوری های ویدیویی جوابگو نیست. اگر می خواهید استوری فیلم های دیگران را ذخیره کنید ، به یک برنامه شخص ثالث نیاز دارید.

دانلود استوری در پلتفرم های مختلف

روی iOS

به  App store بروید و Repost Story را برای اینستاگرام دانلود کنید. این برنامه نسبتاً ساده است ، فقط کافی است دسترسی آن را به کتابخانه عکس خود فعال کنید و سپس نام کاربری اینستاگرام خود را جستجو کنید. این برنامه هم چنین به شما این امکان را می دهد که استوری ها را به صورت ناشناس تماشا کنید ، بنابراین افراد هرگز متوجه نخواهند شد که استوری آن ها را تماشا می کنید. ابزار Story Creator همچنین به شما کمک می کند تا عکس ها یا فیلم های قدیمی خود را با تاریخ جدید بازسازی کنید.

روی اندروید

برنامه اندرویدی که از آن استفاده کردیم Story Saver نام دارد که بصورت رایگان از فروشگاه Google Play در دسترس و قابل دانلود است. همانند Repost Story در iOS ، در این اپلیکیشن هم برای شروع کار باید وارد حساب اینستاگرام خود شوید. صفحه اصلی تمام story هایی را که فالورهای شما ارسال کرده اند را به شما نشان می دهد ، اما می توانید در نوار جستجو استوری های سایر کاربران را نیز جستجو کنید.

عکس یا فیلم مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس روی ذخیره ضربه بزنید. هنگامی که به عکس های خود نگاه می کنید ، عکس در پوشه Story Saver نشان داده می شود. صرف نظر از اینکه چگونه یک story را ذخیره می کنید ، بهتر است با اجازه شخصی که آن را ارسال کرده است ، این کار را انجام دهید. این امر خصوصا زمانی که می خواهید مطالب را در story یا فید شخصی خود به اشتراک بگذارید، بسیار مهم است.

روی دسکتاپ

اگر ترجیح می دهید story را در کامپیوتر خود ذخیره کنید ، دو روش برای انجام آن وجود دارد. شاید ساده ترین روش استفاده از StoryDownloader ، وب سایت اختصاص داده شده به کار باشد ، همان طور که از نام آن مشخص است. همچنین ممکن است بخواهید Story Saver ، StoriesIG و Weynstag را هم امتحان کنید. در این نوع سایت های دانلود استوری ، شما به سادگی نام کاربری خود را وارد می کنید و شما را به یک شبکه از استوری فعلی آن کاربر می رساند. برای ذخیره استوری در کامپیوتر ، روی دکمه دانلود ضربه بزنید.

شما از چه روشی برای دانلود استوری های اینستاگرام استفاده می کنید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید