هوم پاد اپل در iOS 12 از تماس های تلفنی پشتیبانی میکند

اپل اسپیکر هوشمند هوم پاد را در سال گذشته معرفی کرد و از چند ماه گذشته، فروش آن آغاز شد. با این حال، تا کنون اطلاعات زیادی در مورد هرگونه بروزرسانی دارای ویژگی جدید و مهم برای این دستگاه منتشر نشده است. در حال حاضر احتمال زیادی برای عرضه یک بتای مخصوص از iOS 12  برای این دستگاه وجود دارد، که احتمالا امکانات جدیدی را در آن ایجاد خواهد کرد.

برای آشنایی با HomePod اپل با ما در این لینک همراه باشید.

یکی از ویژگی های کلیدی که گفته می‌شود به هوم پاد خواهد آمد، توانایی دریافت و ایجاد تماس های تلفنی است. البته به نظر میرسد این قابلیت با ویژگی تماس در آی پاد و مک اندکی متفاوت است. در این مورد، کاربران قادر خواهند بود با استفاده از دستورات صوتی و به کمک یک دستگاه آیفون متصل شده به دستگاه، از طریق هوم پاد تماس های تلفنی دریافت و ایجاد کنند.

یکی دیگر از ویژگی های که در بتا وجود دارد، دستور Find My iPhone را برای Siri فراهم ساخته است که صدایی را در آیفون متصل به شبکه Wi-Fi که هوم پاد هم به آن متصل است، ایجاد خواهد کرد. اپل همچنین یک دکمه تعمیر Wi-Fi را برای برنامه Home معرفی خواهد کرد، تا اطمینان حاصل شود که هوم پاد و آیفون به یک شبکه متصل شده اند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم که گفته می‌شود در iOS 12 گنجانده شده است، پشتیبانی از زمان سنج چندگانه است. این ویژگی زمانی که چندین کاربر وظایف زمان بندی شده را برای هوم پاد در نظر میگیرند، به شدت کمک خواهد کرد.

انتظار میرود iOS 12 در پاییز 2018 عرضه شود و تا آن زمان احتمال وجود ویژگی های بیشتر در این دستگاه را به ارمغان می آورد. همچنین شایعاتی مبنی بر راه اندازی و عرضه هوم پاد ارزان تر در همان زمان وجود دارد که ممکن است به فروش بیشتر این دستگاه میان کاربران کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید