معرفی و بررسی اپلیکیشن پاکلین، خشکشویی و اتوشویی آنلاین

امروزه با توجه به وجود مشغله های فراوان و اهمیت یافتن زمان برای افراد، پاکلین، اپلیکیشن آنلاین خشکشویی و اتوشویی با هدف کمک به رفع نیازهای افراد و تسریع و بهبود انجام امور ایجاد شده است. پاکلین با بهترین خشکشویی های استان  تهران همکاری می‌کند. لباس های شما را در محل تحویل می گیرد و پس از شستشو با بهترین و مرغوب ترین مواد شوینده در تاریخ تعیین شده توسط شما در محل با بسته بندی مناسب تحویل می دهد. این سرویس در حال حاضر فقط برای استان تهران فعال است. اپلیکیشن پاکلین را می توانید برای سیستم عامل های اندروید و ios  از وبسایت آن، سیب اپ و کافه بازار دانلود نمایید.

رابط کاربری

رابط کاربری پاکلین بسیار ساده و زیبا است. برای استفاده از امکانات پاکلین، باید نسبت به عضویت و ایجاد حساب کاربری در آن اقدام نمایید. پس از عضویت در برنامه، مبلغ ده هزار تومان به شما اعتبار رایگان هدیه داده می‌شود. در صفحه ی اصلی این اپلیکشن باید روی نقشه آدرس مورد نظر خود را انتخاب کنید و در قسمت پایین صفحه باید پلاک و طبقه را وارد نمایید. در سمت راست بالای صفحه یک منو قرار دارد که با ورود به آن انتخاب های مختلفی را ئیش روی خود مشاهده می کنید. در ادامه گزینه های موجود در این منو شرح داده می شوند:

شارژ حساب کاربری

در این قسمت می توانید نسبت به افزایش موجودی و اعتبار خود اقدام نمایید. در صورتی که کد تخفیف داشته باشید می توانید با وارد کردن آن در این قسمت از تخفیفات بهره مند شوید.

حساب کاربری

در این قسمت اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود شامل: تلفن همراه، نام و پست الکترونیکی را می توانید ویرایش و یا تکمیل نمایید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش مورد نظر خود از این قسمت باید اقدام نمایید و با انتخاب این گزینه به صفحه ی اول سایت یعنی انتخاب آدرس از روی نقشه باز می گردید و در ابتدا باید آدرس خود را به صورت کامل ثبت نمایید و سپس باقی مراحل را طی نمایید.

شستشوی رایگان

پاکلین برای افرادی که دوستانشان را با کد معرفی به استفاده از این اپلیکیشن دعوت می کنند، کد تخفیف در نظر گرفته است به این صورت که در اولین سفارش آن ها ۷۰۰۰ تومان اعتبار هدیه دریافت می کنند و فرد معرف نیز پس از پایان اولین سفارش آن ها به تعداد دوستانی که معرفی نموده است، از پاکلین اعتبار هدیه ی ۳۰۰۰ تومانی دریافت می نماید.

تاریخچه سفارش ها

در این قسمت پیشینه ای از سفارشات شما قرار دارد و هم چنین می توانید نسبت به افزودن سفارش جدید در این بخش اقدام نمایید.

تخمین قیمت

این بخش شامل ۵ سربرگ با عناوین: خشکشویی، اتو، رنگ رزی، خیاطی و لکه بری است که در هر کدام قیمت های مربوط به هر یک برای البسه و وسایل مختلف شرح داده شده اند و شما می توانید مبلغ حدودی سفارش خود را تخمین بزنید و محاسبه نمایید.

آدرس های منتخب

در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید آدرس های پر کاربردتر و یا منتخب خود را در این قسمت در اپلیکیشن ثبت نمایید و بدین وسیله در زمان صرفه جویی نمایید.

پاکلین آموز

پاکلین مقالات آموزشی و بسیار کاربردی ای را در رابطه با نحوه ی نگهداری، خشک کردن، شستشو و تمیز کردن البسه و پارچه های مختلف در این قسمت ارائه کرده است.

تخفیف ها

پیشنهادات ویژه و تخفیف ها در این قسمت نمایش داده می شوند.

پشتیبانی

برای ارتباط با تیم پاکلین می توانید با انتخاب این گزینه از طریق شماره تلفنی که به شما نمایش داده می‌شود، اقدام نمایید و نظرات، انتقادات، پیشنهادات و یا شکایات خود را با این تیم در میان بگذارید.

مزایای پاکلین

صرفه جویی در زمان و هزینه

امکان پرداخت به صورت اینترنتی و یا نقدی

دریافت و تحویل در بسته بندی های مناسب و زیبا

دریافت و تحویل بدون پرداخت هزینه

تنوع بالای خدمات

سرویس دهی به سراسر استان تهران

معایب پاکلین

محدود بودن سرویس دهی به استان تهران

پاکلین یک خشکشویی آنلاین با بهره گیری از تکنولوژی روز است که این امکان را فراهم کرده است تا شهروندان ساکن تهران بتوانند از هر نقطه ای و در هر ساعتی از شبانه روز درخواست خدمات خشکشویی خود را به صورت آنلاین ثبت و در سریع ترین زمان از این خدمات استفاده کنند.

به نظر شما چه امکاناتی می تواند به بهبود و محبوبیت این اپلیکیشن کمک کند؟ در صورتی که از پاکلین استفاده نموده اید آیا خدمات آن رضایت خاطر شما را فراهم کده است؟

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی و بررسی اپلیکیشن پاکلین، خشکشویی و اتوشویی آنلاین;

دیدگاهتان را بنویسید