معرفی 5 مورد از بهترین ویرایشگرهای تصاویر اینستاگرام

با وجود این که اینستاگرام برای افرادی که می خواهند عکس های خود را به اشتراک بگذارند، موجود است و یک سری امکانات دارد، اما برای ویرایش تصاویر کامل ترین و بهترین گزینه نیست، چندین اپلیکیشن ویرایش تصویر وجود دارند که به شما این امکان را می دهند که عکس های ویرایش شده خود را به صورت مستقیم در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر برای اینستاگرام را بررسی کنیم.

ویرایشگر عکس اینستاگرام چیست؟

تفاوت اصلی بین اپلیکیشن های روتین و معمولی ویرایش تصاویر با ویرایشگرهای تصاویر اینستاگرام این است که ویرایشگرهای اینستاگرام این قابلیت را دارند که شما می توانید به صورت مستقیم به اینستاگرام بفرستید و در آن جا به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، بسیاری از اپلیکیشن هایی که مربوط به اینستاگرام نیستند هم این قابلیت را دارند بنابراین نباید نگران محدود شدن به اپلیکیشن های اینستاگرام باشید. فقط اپلیکیشن های مربوط به اینستاگرام این تفاوت را دارند که امکان اعمال فیلترها و قابلیت های بیشتری را به اینستاگرام فراهم می کنند. اهمیت این نکته از آن جهت است که اینستاگرام اغلب بسیاری از امکانات ویرایش تصویر خوب که گوشی های هوشمند به دنبال آن هستند را ندارد.

۱. Snapseed

Snapseed یک انتخاب خوب برای عکاسانی است که با موبایل عکاسی می کنند به این دلیل که ابزارهای ویژه ای برای این کار دارد. در حقیقت، ما Snapseed را به عنوان بهترین اپلیکیشن ویرایش تصویر در اندروید معرفی کرده ایم. مزیت اصلی این اپلیکیشن این است که ابزارهای انتخابی و براش های مختلفی برای ویرایش دارد. که این ها به کاربر این امکان را می دهند که بخش های خاصی از تصویر را ویرایش کنند. Snapseed هم چنین شامل تعداد زیادی از فیلترها و ابزارهای پیشرفته دیگر است. وقتی کار ویرایش تصویر شما به پایان رسید، شما می توانید آن را ذخیره کرده یا در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید .

دانلود : Android | iOS (رایگان)

۲. A Color Story

علی رغم اینکه این اپلیکیشن تحت اینستاگرام نیست و زیر مجموعه ای از آن محسوب نمی شود، اما یک پلتفرم کامل را جمع کرده است. A Color Story شامل تعداد زیادی از ابزارها، فیلترها و تنظیمات عکاسی است. بسیاری از این امکانات رایگان هستند اما برای برخی امکانات باید هزینه هایی را پرداخت.

A Color Story به شما این امکان را می دهد که کپشن بسازید و یک یادآور برای پست کردن عکس در اینستاگرام تنظیم کنید. شما هم چنین می توانید با لاگین کردن در اینستاگرام، A Color Story را مستقیما به صفحه اینستاگرام خود متصل کنید.

این یکپارچه سازی سنگین و کامل، به این معنا است که  A Color Story واقعا به منزله یک ویرایشگر تصویر اینستاگرام است. هنگامی که تصویر خود را منتشر می کنید،  A Color Story کپشن شما را در کلیپ بورد کپی می کند و اپلیکیشن اینستاگرام را باز می کند.

دانلود: A Color Story Android | iOS (رایگان)

۳. VSCO

VSCO یک اپلیکیشن محبوب ویرایش عکس دیگر است که به شما امکان اشتراک تصاویر در اینستاگرام را می دهد. اگرچه این اپلیکیشن پلتفرم به اشتراک گذاری خاص خودش را هم دارد که می تواند یکی از جایگزین های اینستاگرام برای عکاسان گوشی های هوشمند باشد.

در میان این ابزارها، VSCO شامل چندین فیلتر و ابزار تنظیم عکس است. این اپلیکیشن هم چنین این امکان را به شما می دهد که در صورتی که گام های مشخصی برای یک تنظیم خاص داشته باشید، روی همه تصاویر خود آن ها را اعمال کنید. بسیاری از بازراهای آن رایگان هستند اما برخی از آن ها هم با پرداخت همراهند.

پس از پایان ویرایش تصویر، شما می توانید آن را  در پلتفرم VSCO به اشتراک بگذارید. اگرچه، شما هم چنین می توانید آن را در سایر پلتفرم ها از جمله اینستاگرام هم به اشتراک بگذارید.

نقطه ضعف اصلی VSCO این است که شما باید برای استفاده از این اپلیکیشن یک حساب کاربری بسازید.

دانلود: Android | iOS (رایگان, با پرداخت های درون برنامه ای)

۴. Adobe Photoshop Express

Adobe Photoshop Express ابزارهای بسیار زیادی برای ویرایش تصاویر دارد از جمله: فیلتر کردن و ساخت کلاژ. پس از اینکه ویرایش های خود را اعمال کردید، می توانید آن را روی اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

بسیاری از قابلیت های این اپلیکیشن رایگان هستند اما برخی از آن ها به پرداخت درون برنامه ای نیاز دارند. اگرچه شما باید با استفاده از یک حساب کاربری مانندگوگل، فیس بوک و یا ادوبی به منظور استفاده از اپلیکیشن Photoshop Express وارد شوید.

یکی از قابلیت های تقریبا منحصر به فرد این اپلیکیشن این است که شما می توانید اندازه تصویر نهایی و خروجی خود را انتخاب کنید. با این امکان شما می توانید کیفیت و رزولوشن تصویر خود را حفظ کنید.

با این حال، Photoshop Express به نظر می رسد که بیش ترین دامنه را به صورت رایگان در مقایسه با برنامه های ویرایش عکس دیگر Adobe ارائه می دهد.

دانلود:  Android | iOS (رایگان)

۵. Pixlr

اپلیکیشن Pixlr بسیاری از بهترین ویژگی ها را در برنامه های ویرایش عکس که می تواند در اینستاگرام حضور داشته باشد را در یک ویرایشگر مرکزی جمع  می کند . در این برنامه نه تنها می توانید کلاژ ایجاد کنید و از فیلترهای جالب استفاده کنید، همچنین ابزارهای سرگرمی مانند استیکرها و قاب ها نیز وجود دارند. ویژگی بسیار دیگری هم در  نوردهی دوگانه دارد.

این برنامه همچنین شامل ابزارهای سنتی مانند هموارسازی، تنظیمات، تعمیر خودکار، شارپ کردن و موارد دیگر است. این برنامه ابزار ویرایش تصویر بسیار قوی، حتی شامل ویژگی های ویرایش قلم مو مانند Snapseed را هم دارد، با این حال با تنظیمات محدود تری که شما با تصویر خود انجام می دهید، طیف وسیعی از گزینه های اشتراک را به شما پیشنهاد می دهد که شامل انتشار آن در اینستاگرام است. شما هم چنین می توانید از وبسایت این اپلیکیشن روی کامپیوتر خود هم استفاده کنید.

دانلود:  Android | iOS (رایگان)

شما برای ویرایش تصاویر خود در اینستاگرام از چه اپلیکیشنی استفاده می کنید؟ در صورتی که از اپلیکیشن های معرفی شده بالا استفاده کرده اید، نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید