معرفی 12 برنامه شماره گیر اندروید برتر به همراه لینک دانلود

در این مقاله قصد دارید به معرفی 12 برنامه شماره گیر اندروید که بسیار معروف و پیشرفته هستند بپردازیم که امکانات زیادی در اختیارتان می گذارند. 

همانطور که می دانید شماره گیر اندروید از امکانات زیادی برخوردار نیست و نمی تواند تمام نیاز کاربران را پوشش دهد. اما نگران نباشید شما می توانید با دانلود برنامه های شماره گیر اندروید این مشکل را برطرف کنید. در ادامه به معرفی 12 برنامه شماره گیر اندروید که معروف هستند می پردازیم.

 

برترین برنامه های شماره گیر اندروید

 

ExDialer

این برنامه یکی از بهترین نرم افزارهای شماره گیری برای اندروید محسوب می شود که سادگی شماره گیرهای اندروید خام را برای شما با قابلیت های اضافه تر دیگر به ارمغان می آورد. اگر شماره گیر مبتنی بر CEM شما کاملا ترکیب شده و مدیریت آن دشوار است، می توانید ExDialer را امتحان کنید. با این اپلیکیشن می توانید لوگو تماس را با جزئیات کافی مانند شماره، زمان و مدت زمان و همچنین پد شماره گیری را مشاهده کنید.

از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به رابط کاربری ساده و صاف، اشاره های درون برنامه ای برای تماس و پیام لمسی، گزینه های لرزش هنگام تماس یا قطع تماس، دسترسی به تم ها و پلاگین هایی مانند GeoCoder که اطلاعات جغرافیایی شماره را نشان می دهند اشاره کرد.

این برنامه را از اینجا می توانید دانلود کنید.

 

Simpler Dialer

این برنامه دقیقا همان چیزی را که می خواهید ارائه می دهد. Simpler Dialer یک برنامه شماره گیر بسیار ساده است که بخاطر ساختار نوارمانند و قابلیت های مفید دیگر بسیار شناخته شده است. این برنامه تقریبا هر ویژگی که در یک اپلیکیشن شماره گیر معمولی پیدا می شود را داراست.

از قابلیت های برجسته آن می توان به مسدود کردن تماس و ارسال متن گروهی، مدیریت مخاطب، ادغام، همگام سازی و یابنده تکراری، بکاپ گیری از مخاطبین آنلاین و آفلاین و گزینه های Smart Clean-up و Smart T9 Dialer اشاره کرد.

این اپلیکیشن را می توانید از اینجا دانلود کنید.

 

RocketDial Dialer

این برنامه توسط هزاران نفر استفاده می شود. در واقع یک برنامه مرتب به روز رسانی شده است که بسیار ساده و از طراحی تیره برخوردار است. رابط کاربری تمیز آن مناسب برای تقریبا تمام UI ها بوده و بسیار مفید برای سازماندهی و دسترسی سریع است. اگر به دنبال یک شماره گیر اندرویدی با ویژگی های فراوان هستید RocketDial Dialer  را پیشنهاد می کنیم.

از دیگر قابلیت های متمایز آن می توان به بکاپ گیری و بازگردانی با یک بار لمس، شناسه تماس گیرنده، جستجوی T9 و تایید تماس و مدیریت گروهی اشاره کرد.

این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.

 

+Contact

+Contacts می تواند یک جایگزین جذاب برای شماره گیری مبتنی بر OEM باشد. این برنامه دارای ویژگی هایی مانند مدیریت تماس، ادغام و یابنده تکراری است. همچنین می توانید مخاطبینتان و لیست تماس ها را سفارشی کنید. این اپلیکیشن به عنوان یک پلتفرم به گونه ای عمل می کند که قادر خواهید بود با دوستانتان و افراد دیگر متصل ارتباط برقرار کنید.

پشتیبانی از مخاطبین ذخیره شده از طریق رمزگذاری

شناسه تماس گیرنده درون برنامه ای و مسدود کردن تماس ها

یکپارچه سازی عمیق با اپلیکیشن هایی مانند واتس اپ، مسنجر و Due

پشتیبانی از Android Wear و سفارشی سازی از جمله قابلیت های برجسته این برنامه شمارگیر اندروید هستند.

این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.

 

Drupe

Drupe علاوه بر طراحی منحصر به فرد دارای قابلیت های بیشماری است که متفاوت تر از دیگر برنامه های شماره گیری اندروید عمل می کند. Drupe دسترسی به چندین زبان دارد. با باز کردن برنامه اطلاعات مخاطب نمایش داده می شود. شما می توانید این برنامه را با کشیدن قطراتی که روی صفحه نمایش مشاهده می کنید راه اندازی کنید.

قابلیت ضبط تماس درون برنامه ای

دارای ردیاب شناسه تماس گیرنده (Caller ID Tracker) برای یافتن و شناسایی شماره های ورودی

گزینه ای برای تنظیم استیکرهای گیف برای مخاطبین که به هنگام تماس نشان داده می شوند.

ترکیب حساب چندگانه برای واتس اپ، Due و Allo جز ویژگی های شگفات انگیز این برنامه هستند.

این اپلیکیشن را می توانید از اینجا دانلود کنید.

 

ZenUI Dialer

همانطور که می توانید حدس بزنید این برنامه از ASUS است و به عنوان شماره گیر پیش فرض برای دستگاه های ایسوس محسوب می شود. اگر همچنان به دنبال یک برنامه شماره گیر اندرویدی هستید ZenUI Dialer پیشنهاد خوبی می تواند باشد. این برنامه اهمیت بیشتری به سازماندهی لیست تماس و مخاطبین برای دسترسی آسان تر می دهد.

ویژگی درون برنامه ای برای مسدود یا بلاک کردن تماس های ناخواسته

حفاظت از رمز عبور برای لیست تماس ها

مدیریت مخاطبین مانند ادغام یا یافتن موارد تکراری

دسترسی به تم ها و سفارشی سازی

برای دانلود برنامه اینجا را کلیک کنید.

 

Truecaller: Caller ID & Dialer

همانطور که می دانید این اپلیکیشن همزمان هم شماره گیر و هم برنامه شناسه تماس گیرنده است و بسیار عالی عمل می کند. با این برنامه به راحتی می توانید مستقیم از صفحه نمایش تماس یا لیست Call Log متوجه شوید چه کسی با شما تماس گرفته. همچنین تغییراتی در صفحه تماس ایجاد می کند که اطلاعات کافی را دریافت کنید و کنترل کامل داشته باشید. یکی از بهترین برنامه های شماره گیری اندروید به حساب می آید.

گزینه مسدود کردن تماس های اسپم همچنین تماس های بازاریابی

پیدا کردن جزئیات در مورد شماره ها از لیست تماس و هنگام تماس ورودی

مسدود کردن تماس و پشتیبانی از تم و پشتیبانی از دو سیمکارت از جمله قابلیت های این برنامه شماره گیری اندروید هستند.

این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.

 

OS9 Phone Dialer

OS9 Phone Dialer بسیار شبیه برنامه iOS Dialer است. برای شما این امکان را فراهم می کند تا کارهای مختلف را مدیریت کنید. در مقایسه با دیگر برنامه های شماره گیر، یک پد شماره گیر بزرگ دارد که بسیار ساده است اگر با T9 Search آشنا باشید.

از دیگر ویژگی های این برنامه شماره گیر اندروید می توان به ادغام بهتر با واتس اپ و دیگر حساب های IM، مسدود کننده تماس و مخفی کردن شناسه تماس گیرنده، مدیریت دو سیمکارت و شماره گیری سریع و استفاده راحت از پد شماره گیر اشاره کرد.

این برنامه را از اینجا می توانید دانلود کنید.

 

Eyecon Dialer

یکی از غنی ترین برنامه ها در بین این برنامه هایی که گفته شد Eyecon Dialer است که یک برنامه همه جانبه برای مدیریت تلفن محسوب می شود. با استفاده از این برنامه ، شما قادر خواهید بود از لیست تماس خود، مخاطبین و حتی شناسه تماس گیرنده مواظبت کنید. با این اپ می توانید آیکن ها و تصاویر به جای خواندن به طور بصری مدیریت کنید. تقریبا با تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی ادغام می شود. طراحی بصری که بسیار ساده و راحت را داراست. قابلیت شناسه تماس گیرنده که اسپم ها را دور نگه می دارد و توانایی ویرایش دفترچه آدرس جهانی را دارد.

این برنامه شماره گیر اندروید را از اینجا می توانید دانلود کنید.

 

Contakts Address Book

Contakts Address Book دقیقا یک برنامه اندرویدی همه جانبه برای مدیریت مخاطبین است. به عنوان یک واقعیت، این برنامه برای شما یک شماره گیر اندرویدی زیبا و راحت و ساده را به ارمغان می آورد. اگر مایلید که مخاطبین خود را به شکل قابل توجهی سازماندهی کنید باید به Contakts Address Book بروید. سفارشی سازی از طریق انتخاب تم ها، افزایش کارایی و ویژگی های دیگر باعث محبوبیت این برنامه شماره گیر اندروید شده است.

ادغام با برنامه هایی مانند واتس اپ، همگام سازی مخاطب با فیس بوک و حداقل میزان تبلیغ جز ویژگی های دیگر برنامه هستند.

از اینجا می توانید آن را دانلود کنید.

 

Metro Phone Dialer

این اپلیکیشن دارای طراحی است که از برنامه Microsoft Metro الهام گرفته شده. تمام رابط به دسته بندی های مختلف طبقه بندی شده. دارای تم های تیره است. مدیریت مخاطبین به طور پیشرفته، انتخاب تم 12 رنگه و کاملا رایگان بودن از ویژگی های برجسته این برنامه شماره گیر اندروید است.

این اپ را از اینجا دانلود کنید.

 

True Phone Dialer

این برنامه یکی محبوب ترین برنامه های شماره گیر اندروید است که می توانید آن را در فروشگاه گوگل پلی پیدا کنید. با وجود طراحی ساده خود امکانات پیشرفته ای را ارائه می دهد. از دیگر قابلیت های آن می توان به مدیریت مخاطب قدرتمند، پشتیبانی گسترده برای دو سیمکارت و تم های مختلف، گروه هوشمند بخش تماس های اخیر و قابلیت T9 Search که باعث کنترل بهتر می شود اشاره کرد.

این برنامه شماره گیر اندروید را می توانید از اینجا دانلود کنید.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی 12 برنامه شماره گیر اندروید برتر به همراه لینک دانلود;

  1. سلام.چجوری میتونم حروف فارسی زیر اعداد شماره گیرمو از بین ببرم.سامسونگ اِس8. لغونصب بروزرسانیها جواب نداد. خدا خیرتون بده…هِلپ می .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید