معرفی بهترین لانچر های ویندوز ۱۰ برای اندروید

همگی ما با ویندوز مایکروسافت آشنایی داریم.این سیستم عامل کامپیوتر در سرتاسر جهان بر روی بیش از 83% از دسکتاپ‌ها اجرا می‌شود. این میزان نشان می دهد که ویندوز طرفداران زیادی دارد. مایکروسافت سعی کرده است کاربردهای ویندوز را در گوشی‌های هوشمند نیز اعمال کند. بنابراین اگر‌یکی از طرفداران ویندوز هستید و قصد خرید‌یک Windows Phone را دارید دست نگه دارید. اگر می خواهید ویندوز را بر روی‌یک تلفن هوشمند تجربه کنید، این تجربه را می‌توانید از طریق گوشی اندروید خود نیز کسب کنید. برنامه‌هایی در فروشگاه گوگل پلی موجود هستند که با نصب آن‌ها بر روی گوشی اندروید، می‌توانید با استفاده از لانچر‌های فوق العاده از ویندوز 10 استفاده  کنید.

لازم به ذکر است که این برنامه‌ها معمولا لانچر هستند و با نصب آن‌ها فقط از نظر ظاهری به نظر می رسد، که بر روی گوشی اندروید خود سیستم عامل ویندوز را اجرا می کنید. در ادامه 5 نمونه  از این برنامه‌ها را را به شما معرفی می کنیم.

برنامه Metro UI Launcher 10

بیش از هر برنامه ای Metro UI Launcher 10 فضایی شبیه به ویندوز 10 را در گوشی اندروید ایجاد می‌کند.با نصب این برنامه صفحه اصلی گوشی اندروید دقیقا ظاهری مشابه با ویندوز 10 می گیرد به علاوه کشوی برنامه نیز شبیه به ویندوز است. هر زمان که‌یک برنامه را اجرا می کنید بر روی صفحه همانند ویندوز فلشی را مشاهده می کنید.سایر ویژگی‌های فوق العاده‌ی Windows Start Screen مانند کشیدن و رها کردن، بازچیدن و تغییر سایز کاشی‌ها نیز از جمله مواردی هستند که Metro UI Launcher 10 عرضه می‌کند. اگر به دنبال ورژن دسکتاپ ویندوز 10 برای اندروید هستید این لانچر را از دست ندهید.

از آن جایی که Metro UI Launcher 10 فقط‌یک لانچر است در سایر عملکردهای سیستم گوشی تغییری ایجاد نمی‌شود. لانچر تنها شما را قادر می سازد صفحه اصلی گوشی اندروید خود را شخصی سازی کنید. این لانچر را می توان به صورت رایگان دانلود کرد اما اگر می خواهید از تبلیغات آن رهایی‌یابید نسخه‌ی پرمیوم آن را نصب کنید.

لانچر ویندوز Launcher 10 برای اندورید

اگر می خواهید ویندوز 10 (ورژن موبایل) را بر روی گوشی اندروید خود تجربه کنید Launcher 10 بهترین گزینه است. Launcher 10‌یک لانچر ساده و سبک برای اندروید می باشد که تداعی کننده سیستم عامل Windows Phone است. بهترین بخش مربوط به این لانچر ارائه‌ی کاشی‌های زنده بر روی اندروید است.کاشی‌های زنده‌یکی از ویژگی‌های فوق العاده‌ی Windows Phone هستند  و این لانچر سعی دارد همین ویژگی را برای اندروید ارائه دهد.

لازم به ذکر است که این کاشی‌های زنده در اندروید  تحرکی که در Windows Phone  دارند را ندارند اما وظایفی مانند نمایش محتوای اعلان، تصاویر گالری و…را به همان خوبی ویندوز انجام می دهد. علاوه بر صفحه اصلی، فهرست برنامه‌ها (کشوی برنامه) نیز بسیار شبیه به سیستم عامل Windows Phone می باشد.از جمله دیگر ویژگی‌های این لانچر می توان به قابلیت کشیدن و رها کردن، بازچینی کاشی‌ها، تغییر سایز کاشی‌ها، زمین آرایی کردن کد، تنظیم شفافیت کاشی‌ها و… اشاره کرد.

برنامه 8.1Metro Look Launcher

8.1Metro Look Launcher نیز‌یکی از دیگر لانچرهای فوق العاده است که می تواند تداعی کننده‌ی Windows Phone در اندروید باشد. رابط کاربری این لانچر بسیار واقعی به نظر می رسد به طوری که نمی توان آن را بر روی اندروید از ویندوز تمیز داد. این برنامه دقیقا صفحه اصلی مشابهی با ویندوز را همراه با کاشی‌ها ارائه می دهد اما کاشی‌ها زنده نیستند.با کشیدن انگشت به سمت چپ فهرستی از  تمامی برنامه‌های نصب شده همانند Windows Phone نمایش داده می شوند.

می‌توانید سایز کاشی‌ها را تغییر دهید، بسته به نیاز خود کاشی‌ها را کشیده و رها کنید و‌یک برنامه را از جعبه‌ی جستجوی موجود در بالای فهرست برنامه جستجو کنید. این لانچر تقریبا از 20 تم مختلف برخوردار است و می‌توانید هر تصویر را مطابق با پیش زمینه‌ی صفحه‌ی اصلی گوشی تنظیم کنید.به علاوه این برنامه از گزینه ای برخوردار است که با استفاده از آن می‌توانید شفافیت کاشی‌ها را تنظیم کنید، رنگ آیکون‌ها را تغییر دهید و برنامه‌ها را مخفی کنید.

برنامه  Win 10 Launcher

Win 10 Launcher برای افرادی که تمایل دارند ویندوز 8 را بر روی گوشی اندروید خود تجربه کنند بسیار مناسب است. Win 10 Launcher‌یک لانچر سریع و سبک است که شباهت زیادی به طراحی زبان ویندوز دارد. در پایین برنامه دکمه‌هایی را پیدا می کنید.دکمه‌ی Start  کمابیش‌یک کشوی برنامه است و حاوی Contacts، Taskview Icon، Phone و Search می باشد. شما نمی‌توانید پس زمینه را آن گونه که باید شخصی سازی کنید اما این لانچر این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از میان تنوع زیادی از رنگ‌های جامد و دو پس زمینه‌ی پیش فرض انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این لانچر از قابلیت‌هایی مانند قفل کردن برنامه‌ها در صفحه‌ی اصلی‌یا تغییر سایز و موقعیت کاشی‌ها برخوردار نیست.

برنامه SquareHome2

SquareHome2 به واسطه‌ی گزینه‌های شخصی سازی که دارد محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است. این لانچر این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا مجموعه ای از موارد مختلف را بر روی صفحه‌ی اصلی مشابه با ویندوز اضافه کنید.می‌توانید برنامه‌ها، ویجیت‌ها، میانبرها، گروه‌ها و… را به صفحه‌ی اصلی اضافه کنید.این لانچر پنج گزینه‌ی تغییر سایز کاشی را فراهم می‌کند به علاوه با استفاده از این لانچر امکان کشیدن و انداختن کاشی‌ها و شخصی سازی صفحه‌ی اصلی وجود دارد.برای نمایش برنامه‌ها در SquareHome 2 در عوض کشیدن انگشت به سمت چپ‌یک کاشی مخصوص وجود دارد.همچنین می‌توانید تصویر، برچسب، مدل و آیکون‌یک کاشی خاص را تغییر دهید قابلیتی که حتی در ویندوز 10 هم وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید