مایکروسافت آفیس 2019 در راه است؛ خبر خوب برای کاربران ویندوز 10

مایکروسافت اعلام کرده است قصد دارد در نیمه دوم سال جاری میلادی2018 از آفیس2019 خود رونمایی کند. گفته می شود این نسخه مختص ویندوز10 است.

چندی پیش مایکروسافت اعلام کردکه نسخه جدید مایکروسافت آفیس2019  که به زودی عرضه می شود، نسخه مستقلی است که فقط در ویندوز10 قابل اجرا خواهد بود.  با وجود اینکه شاید تصور شود آفیس2019 ممکن است در ویندوز7 و 8.1 اجرا شود اما مایکروسافت قصد ندارد از آفیس در این نسخه های سیستم عاملش پشتیبانی کند. در ادامه اطلاعات بیشتری از مایکروسافت آفیس2019 برایتان بازگو می کنیم.

 

مایکروسافت آفیس2019 چه زمانی منتشر می شود؟

هنوز تاریخی مشخصی از انتشار مایکروسافت آفیس2019 اعلام نشده است. اما از آنجایی که معمولا نسخه های جدید آفیس همیشه در نیمه های سال و سه ماهه آخر سال منتشر می شوند، مایکروسافت اعلام کرده است که آفیس2019 در نیمه دوم سال 2018 منتشر می شود. همچنین این شرکت بیان کرده است نسخه های پیش نمایش آفیس2019 در اواسط 2018 عرضه می شود.

 

قابلیت های مایکروسافت آفیس2019 چه خواهد بود؟

مایکروسافت اطلاعات جامعی در مورد قابلیت ها و ویژگی های جدید آفیس2019 هنوز منتشر نکرده است. اما گفته می شود در آفیس جدید ویژگی های inking یا نشانه گذاری جوهری بهبود یافته، تحلیل داده ها با اکسل بهتر انجام می شود. از ویژگی های جدیدی مانند رنگ آمیزی، حساسیت سطح فشار و جلوه های شیب پشتیبانی می کند. دارای ویژگی های انیمیشن بصری مانند Morph و  Zoom است و قابلیت های تازه ای برای پاورپوینت در نظر گرفته است.

 

هزینه آفیس2019 چقدر است؟

اگر درحال حاضر اشتراک آفیس365 دارید، مجبور نخواهید بود هزینه اضافی برای ارتقا آفیس پرداخت کنید. هزینه اشتراک ماهیانه یا سالیانه شما ثابت باقی می ماند. متاسفانه هنوز جزئیات قیمت برای نسخه مستقل دسکتاپ آفیس2019 منتشر نشده است. اما پیش بینی می شود مایکروسافت قیمت هایی مشابه آفیس 2016 ارائه دهد. در حال حاضر قیمت Office Home& Student2016 149 هزار و 99 دلار است.

توجه داشته باشید، نسخه دسکتاپ Office Home& Student در حال حاضر، ورد، اکسل، پاورپوینت و وان نوت راشامل می شود. اگر به Outlook، Publisher و Access دسترسی نیاز دارید می توانید نسخه Home and Business را تهیه کنید که دارای برنامه های کامل تری است.

از همه مهم تر اشتراک آفیس شما شامل 1TB ذخیره OneDrive، 60 دقیقه تماس اسکایپ با شماره تلفن ثابت یا موبایل، پشتیبانی مایکروسافت و به روزرسانی رایگان برای همه محصولات آفیس است.

 

چگونه مایکروسافت آفیس2019 را تهیه کنیم؟

به عنوان یک اشتراک گر آفیس365 و کاربر ویندوز10، قادر خواهید بود نسخه دسکتاپ2019 را از حساب Windows Live خود دانلود و نصب کنید. برای دانلود آفیس، حسابی در login.live.com باز کنید. از منو حساب آبی در بالا گزینه Services & subcriptions را انتخاب کنید. در صفحه جدید، باید نسخه آفیس، تاریخ انقضای اشتراک خود را و گزینه Install Office را مشاهده کنید.

هنگامی که بر روی گزینه Install Office کلیک می کنید، تب جدیدی باز می شود و نصب کننده آنلاین آفیس شروع به دانلود کردن می کند. این نکته را در نظر داشته باشید که این آفیس را با تنظیمات پیش فرض نصب می کند. شما می توانید زبان پیش فرض و نسخه را کلیک بر روی لینک « Language, 32/64-bit, and other install options» تغییر دهید.

در این قسمت همچنین می توانید یک نصب کننده آفلاین دانلود کنید. گزینه Install را فشار دهید و نصب کننده صحیح دانلود خواهد شد.

ممکن است در بین خرید آفیس365 و آفیس2019 دچار تردید شود. خرید آفیس365 بستگی به میزان قابلیت های اضافه و خدماتی دارد که نیاز دارید و اگر جز کاربران ویندوز10 نیستید پیشنهاد می شوید آفیس365 را استفاده کنید زیرا آفیس2019 مختص کاربران ویندوز10 است.

گفتنی است، دوره زمانی پشتیبانی از آفیس 2019 نسبت به نسخه های قبلی تغییر کرده. طبق اعلام رسمی مایکروسافت، ردموندی ها 5 سال پشتیبانی اصلی از آفیس 2019 و سپس 2 سال پشتیبانی گسترده از این مجموعه نرم افزاری را در برنامه کاری خود قرار داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید