لیستی از بهترین شبیه سازهای اندروید روی PC

افراد به دلایل مختلف می خواهند از شبیه ساز اندروید روی PC خود استفاده کنند. به عنوان مثال توسعه دهندگان اپلیکیشن می خواهند اپلیکیشن را پیش از عرضه تست کنند یا اینکه فقط می خواهند بازی هایی که مخصوص اندروید است را روی PC بازی کنند. فرق ینمی‌کند که دلیل استفاده از آن چیست، استفاده از شبیه ساز همیشه یک انتخاب خوب برای نصب و اجرای برنامه های اندروید روی کامئیوتر است.

در موردی که شما نمی دانید، شبیه ساز اندروید نرم افزاری است که به ما اجازه نصب و اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز ۷،۸،۸٫۱ و ویندوز ۱۰ و حتی سیستم عامل مک را می دهد.

اگرچه شبیه سازهای اندروید بسیاری برای PC در دسترس هستند که به آسانی می توانید روی اینترنت آن ها را پیدا کنید. انتخاب بهترین شبیه ساز اندروید برای PC کار ساده ای نیست. این یک امر حیاتی و حساس است زیرا اگر شما یک شبیه ساز خوب انتخاب کنید،  کارایی سیستم شما تحت تاثیر قراار نخواهد گرفت و اگر یک شبیه ساز خوب هم انتخاب نکنید، شبیه ساز اندروید باعث کاهش کارایی و کاهش سرعت PC شما می شوند. در ادامه ما درباره هشت مورد از بهترین شبیه سازهای اندروید برای کامپیوتر توضیح می‌دهیم. شما می توانید با بررسی آن ها هر کدام که منایبتر است را انتخاب کنید.

۱٫ Bluestacks

وقتی درباره شبیه ساز اندروید صحبت می کنیم، Bluestacks  همیشه اولین انتخاب است. این شبیه ساز یکی از مشهورترین و محبوب ترین شبیه سازهای اندروید که قابلیت های منحصر به فرد و کاربردی بسیاری دارد.

کار با Bluestacks بسیار ساده است و همه توابع لازم برای یک شبیه ساز اندروید را دارد.اگر به دنبال یک شبیه ساز اندروید برای بازی کردن روی PC هستید، Bluestacks  انتخاب بسیار خوبی است.

اگرچه، اگر کامپیوتر شما قدیمی است و RAM  و CPU ضعیفی دارد، نباید از Bluestacks استفاده کنید زیرا هنگام اجرای برنامه های اندروید حجم زیادی از منابع را اشغال می‌کند.

 MEMU

اگر به دنبال جایگزینی برای Bluestacks هستید، MEMU  بهترین جایگزین است. نکته مثبتی که درباره MEMU  وجود دارد این است که شما می توانید چندین دستگاه مجازی را برای شبیه سازی چند دستگاه اندروید روی یک PC استفاده کنید. شما نیازی به استفاده از VirtualBox  یا Vmware  برای ساختن PC های مجازی و نصب Bluestacks روی هرکدام از آن ها نخواهید داشت. علاوه بر آن، این شبیه ساز منابع زیادی را روی کامپیوتر شما مصرف نمی‌کند. بنابراین اگر می خواهید چند شبیه ساز اندروید را روی یک PC داشته باشید، MEMU  یک راه حل بسیار خوب است.

 Nox App Player

اگر شما MEMU را دوست داشته باشید، باید Nox را هم امتحان کنید. این شبیه ساز دقیقا مشابه MEMU  است و  قابلیت های کاربردی بسیاری داردکه از شبیه ساز اندروید پشتیبانی می کنند. Nox App Player هم چنین از چندین شبیه سازی پشتیبانی می‌کند و مانند Bluestacks از RAM و CPU  زیاد استفاده نمی‌کند.

 Droid4X

Droid4X یک برند جدید در بین همه شبیه سازهای محبوب اندروید برای PC است. نکته مثبت این برنامه این است که به صورت پیش فرض نصب شده در گوگل پلی استور قرار دارد. بنابراین شما می توانید به سادگی هر برنامه اندروید مورد علاقه خود را پیدا کرده و نصب کنید.

هم چنین، Droid4X به شما اجازه می دهد که برای بازی های اندروید یک صفحه کلید تنظیم کنید. بنابراین اگر بازی کردن هدف استفاده از شبیه ساز اندروید باشد،  Droid4X یک انتخاب خوب دیگر است.

 AndyRoid

AndyRoid  قابلیت های منحصر به فرد و کاربردی ای دارد از جمله استفاده از تلفن همراه به عنوان کنترل کننده هنگام بازی کردن، پشتیبانی کننده ARM، نصب مستقیم اپلیکیشن ها از دسکتاپ، دوربین و میکروفون یکپارچه شده و موارد دیگر. هم چنین این شبیه ساز می تواند همگام با ویندوز۷، ۸، ۸٫۱ و ۱۰ روی سیستم عامل مک هم نصب و اجرا شود.

 WindRoy

برخلاف سایر شبیه سازهای اندروید، WindRoy  از هسته ویندوز برای اجرای خود استفاده می‌کند و به هیچ پشتیبانی Virtualbox ای احتیاج ندارد. بسیاربرنامه ساده و کم حجمی است.

 GenyMotion

GenyMotion یک شبیه ساز پیشرفته اندروید برای PC  است و ممکن استبه عنوان یک جایگزین ارزشمند برای Bluestacks استفاده شود. این شبیه ساز قابلیت های پیشرفته ای مانند OpenGL و پشتیبانی از ارتقای سخت افزار دارد. این شبیه ساز بر اساس معماری x86  است بنابراین GenyMotion  بسیار سریعتر از BlueStacks است.

 Xamarin Android Player

ممکن است درباره این شبیه ساز اندروید مطالبی شنیده باشید. این شبیه ساز خیلی خوب است زیرا بهترین تجربه استفاده از اندروید روی PC یا مک را فراهم می‌کند. اگرچه مانند AndyRoid و GenyMotion، شبیه ساز Xamarin Android Player هم به VirtualBox  برای اجرای شبیه سازی نیاز دارد.

شبیه سازهایی که نام بردیم جزو محبوب ترین شبیه سازهای اندروید هستند که کاربران بسیاری دارند. بر اساس نیاز خود می توانید یکی از این ها را انتخاب کنید.

به نظر شما کدام یک از شبیه سازهای اندروید مناسب تر هستند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید