سفرمی، اپلیکیشن خرید آنلاین بلیت و رزرو هتل

سفرمی یک موتور جستجو و رزرو بلیط هواپیما می باشد که امکان رزرو بلیط هواپیما را به سادگی برای مسافران و گردشگران فراهم می نماید. سفرمی با هدف ارائه خدمات گردشگری الکترونیک فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر رزرو پروازهای چارتری و سیستمی را به صورت آنلاین امکان پذیر نموده است.

ماموریت تیم سفرمی ارائه خدمات گردشگری در بستر وب با رعایت کیفیت و استانداردهای بین المللی می باشد.
سفرمی با چند کلیک تمامی پروازهای موجود را جستجو کرده و در یک نگاه بر اساس ارزانترین نرخ نمایش می دهد و به این ترتیب امکان خرید بلیط هواپیما را به سادگی فراهم می‌کند و با پشتیبانی 24 ساعته، ضمانت پروازها و ارائه ارزانترین نرخ بلیط هواپیما، ارزش افزوده ایجاد کرده و در جهت اهداف خود یعنی ارائه خدمات گردشگری الکترونیک از جمله رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تور و… حرکت می‌کند.

شرکت طاها پرواز آسمان که هلدینگ سایت safarme.com را عهده دار میباشد، با شماره ثبت 31654 در تاریخ 1389/8/18 با چشم انداز توسعه و گسترش صنعت گردشگری و توریسم جهت نیل به اهداف مشروح ذیل در اداره ثبت شرکت ها، شیراز به ثبت رسیده است.

سفرمی موتور جستجوی بلیط پروازهای چارتری و سیستمی است که با یک کلیک، صدها سایت رزرواسیون و ایرلاین را مورد جستجو قرار داده و نتایج را یکجا به شما نمایش می دهد. همچنین می توانید با استفاده از این موتور جستجو هتل داخلی و خارجی و پروازهای ایرلاین های خارجی را نیز در اختیار داشته باشید.

اپلیکیشن سفرمی روشی ساده و امن جهت رزرو بیش از 600 هتل در ایران و هزاران هتل در سراسر دنیا می باشد و به راحتی در کمترین زمان به طیف وسیعی از پرواز ها در مقصد مورد نظرتان دسترسی خواهید داشت.

نحوه ی استفاده:

شما می توانید اپلیکیشن سفرمی برای اندروید یا ios را از سایت آن به صورت رایگان دانلود کنید. پس از دانلود و نصب برنامه، باید با وارد کردن مشخصات خود یک حساب کاربری ایجاد کنید .با وارد شدن به بخش پروفایل، می توانید خرید پروازها، هتل ها و قطار های خود را مشاهده و مدیریت کنید.

 رابط کاربری این برنامه شامل چهار قسمت است:

پرواز

در این قسمت می توانید پروازهای داخلی و خارجی را در تاریخ های مختلف با وارد کردن مبدا و مقصد مورد نظر خود مشاهده و اتنخاب یا رزرو نمایید. ارزانترین نرخ برای پرواز ها در این قسمت نمایش داده می شوند.

پرواز

هتل

در این بخش می توانید هتل های داخلی یا خارجی را بر اساس تاریخ ورود و خروج، تعداد اتاق و تعداد افراد رزرو نمایید.

هتل

قطار

این قسمت مربوط به خرید بلیط قطار است که با انتخاب مبدا و مقصد، تاریخ سفر،تعداد افراد و نوع بلیط، می توانید بلیط مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قطار

پرواز+هتل(تور)

این بخش مربوط به رزرو و خرید تور (هتل + هواپیما) است که با انتخاب مبدا و مقصد، تاریخ ورود و خروج، تعداد اتاق ها و تعداد افراد هر اتاق تور مورد نظر خود را انتخاب و رزرو و خریداری نمایید.

کاربران محترمی که از روی این برنامه اقدام به رزرو بلیت می نمایند، در نظر داشته باشند که می بایست تمامی اطلاعات رزرو خود، از قبیل کد های رهگیری (پیگیری) و شماره رفرنس یا همان (PNR) رزرو انجام شده را نگهداری بفرمایید.

تور

امکانات ویژه:

سفرمی برای اولین خرید از طریق اپلیکیشن، ۱۵۰۰۰ تومان کد تخفیف در نظر گرفته است. هم چنین شما می توانید با دعوت از دوستان خود و انجام اولین خرید توسط آن ها ۳۰۰۰۰ تومان کد تخفیف برای شما فعال می‌شود. اولین خرید بلیط هواپیمای پرواز خارجی،۱۵۰۰۰ تومان تخفیف برای شما به همراه خواهد داشت.

نقاط قوت:

  • ارائه ی ارزانترین نرخ بلیط هواپیما (بلیط چارتر لحظه آخری)
  • پشتیبانی و پاسخگویی شبانه روزی و ۲۴ ساعته
  • ارائه ی پرواز چارتر و پرواز سیستمی (بلیط چارتر و بلیط سیستمی) در تمامی مسیرها
  • ارائه ی پرواز های داخلی و پروازهای خارجی
  • امکان کنسلی و استرداد وجه آنلاین

آیا تا به حال تجربه ی خرید بلیط از اپلیکیشن هایی مانند سفرمی، مستر بلیط، تی چارتر و… داشته اید؟به نظر شما چه عواملی می تواند به بهبود عملکرد آن ها کمک کنند؟ تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید