سامسونگ بر خلاف ادعای شکست Galaxy S9 به فروش موفق Galaxy Note 9 امیدوار است

ممکن است مانند شایعاتی که در  پیش فروش Galaxy Note 9  وجود داشت و درباره ی قیمت، طراحی مورد نظر و مشخصات رسمیت پیدا کرده بودند ؛ درباره ی این گوشی هم صحت داشته باشند  اما تنها یک قیمت وجود دارد که سامسونگ سعی در ثبات آن دارد.

Koh Dong-Jin، رئیس شرکت سامسونگ و مدیر بخش ارتباطات موبایل اظهار امیداوری کرد که  Note 9 قادر خواهد بود از نظر تعداد فروش از محصولات پیشین گوی سبقت را برباید که البته این به عنوان یک هدف خاص تعیین نشده است. اما Koh کاملا معتقد است که به صورت بالقوه در آخرین دستگاه های پرچمدار، قابلیت های بسیار جالب از جمله عملکرد بسیار عالی با قلم S تخصصی و دوربین هوشمند وجود دارند.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری آنها با عنوان امن تر از همیشه (safer than ever) توصیف می‌شود که مانند موسیقی در گوش  Galaxy Note 7 به نظر می رسید که صاحبان آن ها به دلیل ترس از تکرار فاجعه ی انفجار سال ۲۰۱۶ آن ها را بازگردانند.

پیش از سخنرانی Koh درباره ی گزارشات بی اساس درباره ی اینکه تنها تعداد ۱۱ میلیون یا بیشتر گوشی Galaxy Note 9 فروخته شده اند و او درباره ی این مورد و نکات دیگر درباره ی گوشی صحبت کرد.

پیش از این، بسیاری از شرکت ها یا تحلیلگران صنعت، عرضه ی تلفن همراه در پنج ماه پیش که به سختی روند رو به افزایشی دارد  را یک شکست تلقی می کردند و یا حداقل آن را مورد ناموفق می نامیدند. Koh عقیده داشت که بهترین زمان برای نتیجه گرفتن پایان سال است اما تاکنون GS9 در مقایسه با S8 و S8+، شش  درصد بیشتر فروش داشته است.

بسیار عجیب به نظر می رسد که دو هفته ی قبل، سامسونگ روند فروش Galaxy S9 و S9+ را در گزارش مالی نیمه ی دوم خود آهسته و کند  اعلام کرد. شاید Koh این گزارش را دریافت نکرده است و یا شاید روند فروش صعودی Galaxy S9 بعد از گزارش منتشر شده ی دو هفته ی قبل اتفاق افتاده است. راه دیگر این است که صبر کنیم و منتظر باشیم ببینیم که روند فروش Galaxy Note 9 چگونه خواهد بود؟

دیدگاهتان را بنویسید