حیات دوباره گوشی‌های وان‌پلاس 2 و وان‌پلاس ‌‌X به لطف اندروید 9.0

در حال حاضر شرکت وان‌پلاس با گوشی‌های وان‌پلاس 5T و وان‌پلاس ‌6 در حال تاخت و تاز است. منتهی هنوز هم افرادی وجود دارند که زمان‌های تاریک پشتیبان این کمپانی بودن را در اوایل شروع دوران کاری‌اش به یاد می‌آورند. با وجود ناله و زاری‌های مشتریان، گوشی‌های وان‌پلاس 2 و وان‌پلاس X دو دستگاهی هستند که هیچوقت بروزرسانی‌های نوید داده شده برایشان منتشر نشد. هرچند ممکن است شرکت وان پلاس این دو گوشی را فراموش کرده باشد، اما در واقع به نظر می‌رسد انجمن اینترنتی XDA در حال دمیدن زندگی جدیدی به درون آن‌ها می‌باشد؛ چرا که هم‌اکنون هر دو دستگاه قابلیت بروزرسانی به اندروید 9.0 Pie را دارند.

طبق معمول، انجمن سایت XDA Developers فوق‌العاده سرسخت هستند، آن‌ها اطمینان حاصل می‌کنند که هیچ دستگاهی از قلم نیفتد. اگر جرئت انجام چنین ریسکی را دارید، می‌توانید بروید و ساختار اندروید 9.0 Pie برای گوشی وان‌پلاس X را دانلود کنید. منتهی در جریان باشید که این بروزرسانی هنوز کاملاً بی‌عیب و نقص نیست. به دنبال این بروزرسانی، در موارد زیر مشکلاتی گزارش شده‌اند:

  • دوربین HDR
  • USB با پروتکل MTP
  • دکمه Notification Slider
  • حرکات خاص استفاده از گوشی با صفحه خاموش

به نظر می‌رسد برای گوشی وان‌پلاس 2، بخش عمده‌ای از سیستم‌عامل به خوبی جوابگو است، منتهی هنوز هم باگ‌های کوچکی وجود دارند که اکثر آن‌ها مشکلات بصری هستند. به هر صورت اگر هنوز هم کنجکاو هستید، می‌توانید آپدیت این گوشی را نیز دانلود کنید و خودتان ببینید چطور است.

به خاطر داشته باشید که انجمن‌های اینترنتی درگیر در این قضیه، در صورتی که دستگاهتان در طول بروزرسانی یا پس از بروزرسانی دچار نقص فنی شود، مسئولیتی بر عهده ندارند؛ پس لطفاً با احتیاط عمل کنید. همانطور که همیشه باید این کار را انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که قبل از بارگذاری این رام‌های (ROM) جدید، از اطلاعات شخصی و با اهمیت خود بکاپ تهیه می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید