توریست اپ: راهنمای کامل گردشگری

توریست اپ، یک اپلیکیشن راهنمای کامل گردشگری برای مسافران سفرهای خارجی است. این اپلیکیشن با امکانات بسیار از جمله : مترجم، راهنمای یافتن مقصد گردشگری، اطلاعات مربوط به آب و هوا، اطلاعات مکان ها و دیکشنری، یک راهنمای بسیار کامل و مفید برای مسافرت است. بنابراین در سفر به هر نقطه از دنیا به مشکلی در زمینه ی زبان بر نخواهید خورد و حتی نیاز به یادگیری زبان دیگر نخواهید داشت. مترجم توریست اپ به ۱۰۴ زبان زنده ی دنیا مسلط است و کافی است شما متن یا کلمه ی مورد نظر خود را به آن بگویید و یا آن را به صورت نوشتاری تایپ کنید و این اپلیکیشن متن شما را به زبان مورد نظرتان ترجمه می‌کند. بنابراین منجر به صرفه جویی بسیار در زمان و هزینه می‌شود. توریست برای سیستم عامل های اندروید و ios در دسترس است و می توانید به صورت رایگان آن را از گوگل پلی، اندروید و یا اپ استور دانلود نمایید. در ادامه به شرح کامل این اپلیکیشن و قابلیت های آن می پردازیم.

رابط کاربری

رابط کاربری این اپلیکیشن شامل یک منو و ۶ قسمت دیگر است. پس از دانلود توریست به صورت رایگان و نصب آن، هنگام ورود به برنامه از شما شماره ی تلفن همراه برای ارسال کد فعالسازی درخواست می‌شود که با وارد کردن این کد برنامه برای شما اجرا می‌شود.

منو

در منو چندین گزینه وجود دارند: پروفایل، نشان شده ها،معرفی به دوستان، تماس با ما و خروج. در این قسمت می توانید تغییراتی را در پروفایل انجام دهید، موارد مورد علاقه را ذخیره و نشان دار کنید، توریست را به دوستانتان معرفی کنید، با عوامل پشتیبانی توریست ارتباط داشته باشید و یا از برنامه خارج شوید.

مترجم

در این قسمت برای انجام ترجمه باید نسبت به خرید بسته اقدام نمایید. بسته های آن به صورت ۵ ماهه و ۱۰ ماهه هستند که بسته به نیاز خود مورد مناسب را تهیه نمایید. پس از خرید بسته می توانید نسبت به استفاده از مترجم اقدام نمایید. نکته ی قابل توجه این است که مترجم توریست اپ نسبت به مترجم گوگل دقیق تر است.

توریست

پولش چطوره؟

همانطور که از نام این قسمت مشخص است، اطلاعاتی مربوط به نرخ ارز و تبادلات ارزی برای مسافرینی است که قصد سفر به کشور های خارجی را دارند. لازم به ذکر است که نرخ ارز و مبادلات ارزی در این بخش کاملا به روز است.

هواش چطوره؟

در این قسمت اطلاعات مربوط به آب و هوا وجود دارد. اطلاعات آب و هوایی مربوط به پایتخت کشورهای مختلف به صورت کامل و لحظه ای در این قسمت وجود دارد. علاوه برآن ساعت محلی، رطوبت‌ هوا و پیش‌بینی هوای روزهای آینده پایتخت های مختلف هم در این قسمت وجود دارند.

چطور برم؟

در این قسمت اطلاعات مربوط به تور، هتل ها و سوئیت اجاره ای وجود دارد.در قسمت تورها، لیستی از تورهای موجود با ذکر تاریخ رفت و برگشت و قیمت وجود دارد. با انتخاب هر تور، جزئیات مربوط به آن از جمله: نام پرواز، فرودگاه مبدأ، ساعت پرواز، مدت پرواز و ویژگی تور نمایش داده می شوند. در بخش هتل ها لیستی از هتل های موجود در داخل و خارج از ایران نمایش داده می‌شود. با کلیک روی هر کدام از آن ها اطلاعاتی از جمله قیمت، مکان، تعداد اتاق خواب، خدمات اتاق و ویژگی تور نمایش داده می‌شود. سوئیت های اجاره ای هم همانند هتل ها و تورها هستند با کلیک بر روی آن هامی توانید به جزئیات مربوطه دست پیدا کنید.

کجا برم؟

این قسمت مربوط به انتخاب مقصد گردشگری است. با ورود به این قسمت، لیستی از پایتخت های کشورهای مختلف نمایش داده می‌شود. با انتخاب هر کدام از آن ها یک منوی مخصوص آن ظاهر می‌شود که دارای بخش های مختلفی است: مناطق دیدنی، غذاها، مراکز خرید، قوانین عجیب، سوغات و نقشه.

بهترین ها

در انتها قسمتی با عنوان بهترین ها وجود دارد که بهترین تورها از جمله تورهای لحظه آخری را به شما پیشنهاد می دهد.

نقاط مثبت

  • رابط کاربری ساده و زیبا
  • نصب آسان و رایگان
  • مترجم همراه گفتاری و نوشتاری
  •  اطلاعات تورها، تورهای لحظه آخری و هتل ها
  •  اطلاعات جامع گردشگری
  • اطلاعات مراکز خرید کشورها
  • اطلاعات سوغاتی کشورها
  • اطلاعات غذاهای کشورها
  • اطلاعات مناطق دیدنی و جالب
  • اطلاعات قوانین عجیب کشورها
  • اطلاعات نرخ ارز، قیمت ارز
  • اطلاعات هواشناسی دقیق و جهانی
  • اطلاعات مربوط به نقشه مترو شهرهای جهان

همانطور که مشاهده می کنید، این اپلیکیشن از ابتدای کار که تصمیم به مسافرت بگیرید تا پایان سفر که خرید سوغاتی است شما را راهنمایی می‌کند. بنابراین با این اپلیکیشن می توانید با خیال آسوده و اطمینان کامل به سفر بروید. به نظر می رسد که توریست یک راهنمای لازم و ضروری برای افرادی است که قصد مسافرت دارند.

در صورتی که در کارکردن با این اپلیکیشن با مشکل مواجه شدید، می توانید به قسمت راهنما در منو مراجعه نمایید و یا با پشتیبانی اپ در ساعات کاری تماس بگیرید.

به نظر شما استفاده از این اپلیکیشن تا چه اندازه می تواند مفید باشد؟ کمبود چه قابلیت هایی در آن احساس می‌شود؟ پیشنهادات خود را برای بهتر شدن عملکرد توریست اپ ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید