بهترین سایت‌ها برای ویرایش آنلاین تصاویر

فرقی نمی‌کند که کارتی برای تبریک کریسمس درست میکنید یا برای دوستان خود یه کلاژ سرگرم کننده ایجاد میکنید، در هر صورت به یک برنامه برای ویرایش تصاویر نیاز دارید.

تا چند سال گذشته، برای ویرایش تصویر حتما به نرم افزار اختصاصی نیاز داشتید. به لطف پیشرفت تکنولوژی وب، اکنون امکان ویرایش تصاویر در مرورگر وجود دارد. بیایید نگاهی به بهترین وب سایت های آنلاین در دسترس، در زمینه ویرایش تصاویر بپردازیم. برای آشنایی با بهترین برنامه ویرایش عکس در اندروید با ما در این لینک همراه شوید.

iPiccy، کاربری آسان با ویژگی های پیشرفته

iPiccy یک ویرایشگر تصاویر با کاربری آسان است که می‌توانید در مرورگر استفاده کنید. این ابزار برای ویرایش تصاویر پایه، مثلا تصاویری که به شبکه های اجتماعی ارسال میکنید، ساخته شده است. نکته خوب این است که می‌توانید با ورود به سایت و بدون ایجاد حساب کاربری، تصاویر خود را ویرایش کنید. همچنین وقتی برای اولین بار سایت را باز میکنید، تمام ویژگی های iPiccy را دریافت خواهید کرد.

استفاده ابزارهای ویرایش تصاویر در سایت آسان است و می‌توانید برای شروع تصویری از خود را آپلود کرده یا از یکی از نمونه های ارائه شده استفاده کنید.

در منو Editor، ابزار ویرایش پایه شامل برش، تغییر اندازه، چرخاندن، تیزکردن گوشه ها و تنظیم رنگ ها میباشد. همچنین ابزار پیشرفته ای نظیر منحنی رنگ ها، سطوح، سایه روشن و ویرایش سوختگی را در اختیار خواهید داشت.

سایر ابزارها مانند جلوه های عکس، رتوش کردن پوست، اضافه کردن فریم ها و بافت ها به افزایش کیفیت تصویر توجه دارند. iPiccy دارای قسمتی برای مدیریت چینش است ولی قدرت آن به برنامه های ویرایش تصاویر در رایانه نمیرسد.

به طور کلی برای کسانی که تجربه کمی در این زمینه دارند این سایت میتواند عالی باشد. ابزار ساده در کنار برخی ابزار پیشرفته، نقطه ای عالی برای شروع وایش تصاویر میباشد.

Fotor، ویژه ویرایش سنگین تصاویر

Fotor رابط کاربری شبیه به iPiccy دارد ولی وقتی تصاویر را آپلود کنید خواهید دید که این سایت ابزار ویرایش بیشتری در اختیار شما میگذارد.

شما دسترسی به همه ویژگی های عمومی و برخی از موارد پیشرفته را دست دارید. به غیر از ویرایش، در صورت علاقه داشتن می‌توانید کلاژ یا بنر طراحی کنید. رابط کاربری زیبا و به خوبی قابل درک است. گرچه، ممکن است به مرور زمان رابط کمی‌کند شود، که با راه اندازی مجدد سایت حل خواهد شد.

اگر وارد نسخه پولی (39/99 دلار سالانه و 8/99 دلار ماهانه) سایت Fotor شوید، تجربه ای بدون تبلیغات، به همراه دسترسی به عناصر طراحی بهتر و فضای ابری Fotor خواهید داشت. در فضای ابری می توانید تصاویر ویرایش شده را ذخیره کنید.

Photopea، جایگزین فتوشاپ در وب

Photopea سایتی قدرتمند برای ویرایش تصاویر است ولی با دیگر گزینه ها در لیست تفاوت دارد. به عنوان جایگزینی کامل برای فتوشاپ در مرورگر طراحی شده است. در حقیقت، می‌توانید هر نوع فرمت عکسی مانند SVG، PSD، XCF، Sketch و… را برای شروع ویرایش آپلود کنید.

رابط کاربری آن به صورت مشابه فتوشاپ طراحی شده است، پس اگر تجربه کار با فتوشاپ دارید مشکلی نخواهید داشت. این سایت حتی از ویژگی های پیشرفته مانند اسکریپت پشتیبانی می‌کند، و پشتیبانی از حالت ها به زودی ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است Photopea به عنوان جایگزین فتوشاپ، برای افراد مبتدی مناسب نیست. ولی اگر طریقه کار با آن را بدانید، می‌توانید بیشترین بهره را از آن ببرید.

Photopea دارای نسخه رایگان همراه تبلیغات و نسخه پولی (9 دلار ماهانه و 20 دلار برای 3 ماه) بدون تبلیغات نیز میباشد.

BeFunky، ویرایش تصاویر به صورت سرگرم کننده

BeFunky سایتی برای ویرایش تصاویر به صورت آنلاین برای افراد مبتدی است. هنگام شروع کار، می‌توانید تصویری از خود را انتخاب کرده یا از تصاویر موجود یکی را انتخاب کنید.

پس از این مورد، شباهت آن با سایر سایت های ویرایش تصاویر به پایان میرسد. همانطور که در تصویر زیر میبینید، ویژگی های موجود در BeFunky بیشتر به سمت تزئینات سوق دارند و همه ویژگی های پایه برای ویرایش تصاویر در یک برگه قرار دارد.

یکی از ویژگی های جالب موجود در BeFunky این است که می‌توانید درجه شدت فیلترها را نسبت به یکدیگر تغییر دهید. برای مثال، اگر جلوه Floral Overlay را انتخاب کردید، می‌توانید با کلیک روی آیکون اکولایزر، شدت جلوه را نسبت به خود تصویر تغییر دهید.

و گزینه های زیاد دیگری برای سفارشی کردن جلوه استفاده شده وجود دارد.

نسخه رایگان سایت دارای تبلیغات است و مجموعه ای مناسب از ابزار ویرایش را ارائه میدهد. نسخه پولی بدون تبلیغات است و همه ابزار موجود در سایت را در اختیار شما میگذارد.

Pixlr، ویرایش تصاویر برای همه

Pixlr مورد منحصر بفرد در لیست میباشد. تمام ویرایشگرهای دیگر که ذکر شدند، دارای قابلیت ها برای ویرایش ساده، ویرایش پیشرفته یا ترکیبی از هردو بودند. بنابراین، تمام ابزارهای دیگر سعی کرده اند تا برای همه یک راه حل واحد ارائه دهند.

Pixlr با در نظر گرفتن مسیری متفاوت، گزینه های ویرایش آسان و پیشرفته را به ابزاری جداگانه تبدیل کرده است. Pixlr Editor با ابزار ویرایش تصاویر پیشرفته و  Pixlr Express برای استفاده همگان از ابزار ویرایش تصاویر طراحی شده است.

اگر هردو ابزار را بررسی کنید، تفاوت های آنها بیشتر قابل درک خواهد بود. قسمت پیشرفته دارای بسیاری از ابزار ارزشمند برای کسانی است که تجربه قبلی دارند، ولی برای دیگران زیاد قابل درک نیست.

از سوی دیگر بخش ساده آن دارای رابط کاربری ساده و قابل درک است و همگان میتوانند از آن استفاده کنند.

در حالی که هردو ابزار در زمینه ای که طراحی شده اند عالی هستند، جدابودن آنها به نوعی بی فایده است. شما نمی‌توانید از ابزار ساده و پیشرفته در کنار هم استفاده کنید ویژگی که ممکن است در سایر سایت ها مهیا باشد. برای انجام این کار با Pixlr باید تصویر خود را از یک ابزار خارج کرده و وارد ابزار دیگر شوید. به غیر از این، Pixlr ابزاری مفید برای ویرایش تصاویر میباشد.

اگر شما به دنبال راهی سریع و آسان برای ویرایش تصاویر خود هستنید، Pixlr Export میتواند بهترین باشد.

همچنین نسخه ای پولی به نام Pixlr Pro وجود دارد که نسخه ای از ابزار ویرایش تصاویر پیشرفته میباشد و دارای قابلیت آپلود فرمت های اضافی است و به شما امکان دسترسی به فونت ها، قالب ها و تصاویر اضافه را میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید