بهترین برنامه های پخش کننده فایل های ویدیویی در اندروید

همه ما روی گوشی های خود فایل های ویدیویی داریم. راه های بسیاری برای پخش کردن این ویدیو ها وجود دارد. در مطلب ما بهترین برنامه های پخش کننده فایل های ویدیویی برای گوشی های اندروید را معرفی می کنیم.

قبل از اینکه برنامه ها را معرفی کنیم، باید بدانید که این برنامه ها فقط برای پخش فایل های ویدیویی ذخیره شده روی گوشی شما مانند ویدیو هایی که با دوربین گوشی گرفته اید و یا ویدیو هایی که از اینترنت دانلود کرده اید، هستند. این برنامه ها مانند Youtube یا Netflix برای پخش کننده آنلاین نیستند.

پخش کننده VLC

وقتی صحبت از بهترین پخش کننده ها روی هر سیستم عاملی می‌شود، امکان ندارد که VLC در نظر گرفته نشود. این پخش کننده رایگان است و در همه رسانه ها قابل دسترس است. همچنین تقریبا هر فایل ویدیویی را پخش می‌کند. همه این قابلیت ها VLC را به بهترین پخش کننده اندروید تبدیل می‌کند.

همچنین VLC قابلیت سازگاری با زیرنویس ها و عنوان های مخفی را داراست. همچنین دارای قابلیت هایی مانند لیست ویدیو ها، پشتیبانی از پوشه ها، ویدیو هایی که دارای چند فایل صوتی هستند، تنظیم ویدیو با صفحه نمایش و یک ویجت است. همچنین می تواند ویدیو های اینتزنتی را به صورت آنلاین پخش کند. نه تنها VLC پخش کننده ویدیو بی نظیری است، بلکه پخش کننده فایل های صوتی با قابلیت EQ نیز هست. این برنامه اساسا از همه فایل های صوتی پشتیبانی می‌کند.

Google Photos

اگر که تمام دغدغه شما تماشا کردن ویدیو هایی است که با دوربین گوشی گرفته اید پس پخش کننده Google Photos برای شما بهترین انتخاب است. هر چند که این برنامه برای تماشای عکس های خود نیز بسیار قوی و مفید است و حتی قابلیت ادیت نیز دارد.

با برنامه Photos می توانید تمام ویدیو های گرفته شده توسط گوشی و نیز ویدیو هایی که دانلود کرده اید را ببینید. اما این پخش کننده محدودیت فورمت دارد و تمام فورمت ها را نمی تواند پخش کند. این برنامه را می توانید به صورت رایگان از Google Play دانلود کنید.

معرفی برنامه  Local Cast

تماشای ویدیو ها روی گوشی عالی است اما تماشای آن ها روی یک نمایشگر بزرگتر داخل اتاق پذیرایی خانه تان بسیار بهتر است. برنامه LocalCast این قابلیت را برای شما محیا می‌کند.

چیزی که این برنامه را حتی بهتر می‌کند این است که از بیشتر دستگاه هایی مانند Chromecast،Apple Tv،Fire TV، تلویزیون های هوشمند Sony و Samsung و کنسول های بازی، تمام دستگاه های DLNA را پشتیبانی می‌کند.

همچنیت از قابلیت پخش آنلاین از طریق فضای ابری (Cloud) را داراست. این به این معناست که شما مجبور نیستید که تمام فایل هارا روی گوشی خود ذخیره کنید، شما می توانید به راحتی به ابزار Drive و Dropbox متصل شوید و از آنجا از راه دور توسط LocalCast پخش آنلاین داشته باشید. این برنامه رایگان است اما اگر می خواهید از قابلیت های بیشتر آن استفاده کنید ماهانه باید مبلغی را پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید