بهترین برنامه های ویرایش ویدئو در اندروید

برنامه های کامپیوتری برای ویرایش ویدئوها بسیار کامل هستند، اما برنامه های گوشی های هوشمند انقدر پیشرفته داشته اند که می‌توانید به راحتی از آنها برای ویرایش های نزدیک به رایانه استفاده کنید. در این مطلب به برخی از بهترین برنامه های ویرایش ویدئو در اندروید میپردازیم.

برای بررسی پیشرفته ترین برنامه ویرایش ویدئوها برای آیفون با ما در این لینک همراه شوید.

KineMaster

دارای بیشترین ویژگی ها

ببینید، هرگز قادر نخواهید بود تا جایگزینی کامل برای برنامه های ویرایش ویدئو در کامپیوتر روی گوشی اندروید بیابید، ولی KineMaster میتواند گزینه ای مناسب باشد.

به وسیله KineMaster، می‌توانید چندین لایه ایجاد کنید، عناصر جدید اضافه کنید، کلیپ ها را فریم به فریم مرتب کنید و بیارایید، تنظیم نور، اضافه کردن صدا و… را انجام دهید. این برنامه واقعا میتواند یکی از نزدیک ترین برنامه ها به نمونه دسکتاپ ویرایشگرهای ویدئو باشد.

البته این قدرت و تنوع به طور رایگان ارائه نمی‌شود. در حالی که می‌توانید از برنامه در حالت آزمایشی استفاده کنید، اگر میخواهید از همه قدرت برنامه بهره مند شوید باید مبلغی را برای خرید اشتراک بپردازید، 4.99 دلار برای یک ماه و 39.99 برای یک سال.

البته، مجبور نیستید در همان نگاه اول مبلغ را پرداخت کنید، ابتدا به برنامه رفته و ویژگی ها را بررسی کنید. اگر مورد پسند بود پرداخت حق اشتراک میتواند ارزشمند باشد. اگر خیر برنامه های دیگر در لیست را بررسی کنید.

PowerDirector

بهترین ویرایشگر میان رده

به عنوان یک برنامه میان رده شاید فکر کنید قدرت آن کم است (با این وجود عبارت میان رده فقط یک عنوان است.) در حالی که PowerDirector، به اندازه KineMaster قوی نیست، ولی طی نتایج به دست آمده استفاده از آن آسان تر است. اگر قرار بود در این لیست یکی را انتخاب کنم، گزینه مورد نظر من برای ویرایش ویدئو این برنامه بود.

اگر تا بحال از PowerDirector روی رایانه استفاده کرده اید، اساسا باید بدانید روند کار چگونه است. این برنامه بسیار شبیه برادر بزرگترش کار می‌کند، فقط روی رایانه مقیاس اساسی تر است. می‌توانید ویدئوها را بچرخانید، بچسبانید، صدا و جلوه های حرکت آهسته و… اضافه کنید، همه اینها در رابط کاربری بسیار ساده و قابل درک میباشند.

گرچه، مانند KineMaster، تمام این ویژگیهای برنامه به صورت رایگان در دسترس نیستند. باید 4.99 دلار برای یک ماه، 9.99 دلار برای سه ماه و 34.99 دلار برای دسترسی کامل پرداخت کنید. بنابراین، کمی ارزان تر از برنامه قبلی است.

Adobe Premier Clip

بهترین گزینه رایگان ویرایش ویدئو

اگر به دنبال ابزاری ساده برای ویرایش ویدئو هستید که اجازه دهد ویدئوها را برش بزنید، صوت اضافه کنید و فیلترها را بدون پرداخت هزینه ارائه دهید، ما خبر خوبی داریم: Adobe Master Clip متناسب با این معیارهاست. این برنامه مجانی و دارای ساده ترین کاربری در لیست است، با این حال همه ویژگیهایی که در بالا ذکر شد را داراست. همچنین می‌توانید سایه، محو، سپر ویدئو و… اضافه کنید.

با این حال، این برنامه کاملا رایگان است. همچنین میتواند کلیپ ها را با حساب Adobe همگام کند، که اگر از دیگر محصولات Adobe استفاده میکنید، بسیار مناسب است.

همچنین باید اشاره کرد که که می‌توانید ویرایش های ساده را همراه مرتب کردن ویدئو و چرخاندن ویدئوها را با Google Photos انجام دهید. بنابراین اگر همه ویژگی مورد نیاز شما این است، میتواند گزینه مناسبی باشد. به علاوه، رایگان است و احتمالا آن را قبلا نصب کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید