با قابلیت تبدیل ارز در ویندوز10 بیشتر آشنا شوید

از این پس می توانید از قابلیت تبدیل ارز در ویندوز10 برای تبدیل کردن ارزهای مختلف استفاده کنید. در این مطلب با نحوه استفاده از این قابلیت آشنا می شوید.

اگر به یک مبدل ارز نیاز دارید گزینه هایی زیادی برای انجام این کار وجود دارند. به عنوان مثال، با موتور جستجو «Google Sereach» می توانید به راحتی عملیات تبدیل ارز را  انجام دهید. اپلیکیشن های تبدیل ارز اختصاصی و همچنین وب سایت های بیشماری موجود هستند که این کار را برای شما انجام می دهند. معمولا اکثر کاربران از همین راه ها برای تبدیل ارز استفاده می کنند.

اما اگر تصمیم دارید روش دیگری را امتحان کنید و از وب سایت و گوشی های هوشمند خود دور بمانید، خبر خوبی برایتان داریم. شما می توانید از ویندوز10 خود کمک بخواهید. همانطور که می دانید ویندوز10 قابلیت های فراوانی دارد، یکی از این قابلیت ها که ممکن است اکثر کاربران از آن بی خبر باشند ویژگی پنهان تبدیل ارز است که مطمئنا دوست دارید بیشتر در مورد آن بدانید پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

نحوه تبدیل ارز در ویندوز10

این قابلیت تبدیل ارز در ویندوز10 تقریبا برای همه ارزهای اصلی در دسترس است و کاربران می توانند با اجرای ویندوز10 از این ویژگی استفاده کنند. برای تبدیل ارز در ویندوز10 باید مراحلی که در ادامه گفته می شود با دقت انجام دهید.

ابتدا برنامه Calculator در ویندوز10 را راه اندازی کنید. برای اجرا این برنامه باید عبارت «calcultor» را در نوار سرچ Cortana تایپ کنید.

بر روی دکمه همبرگر که در بالا گوشه سمت چپ قرار دارد کلیک کنید و به دنبال گزینه Currency در منو کشویی بگردید. گفتنی است، مبدل های دیگری برای زمان، پاور و دما نیز وجود دارد.

در منو ارزهای مبدا(Original) و مقصد(Converted) ارزهای مورد نظر خود را انتخاب کرده. گفتنی است، به طور پیش فرض ارز مطابق با منطقه جغرافیایی شما نمایش داده شده است.

بر روی گزینه Update rates برای تنظیم آخرین نرخ ارز کلیک کنید. اکنون باید عدد مورد نظر را وارد کنید و اینتر را بزنید تا تبدیل ارز صورت بگیرد.

تبدیل ارز درون برنامه ای در ویندوز10 می تواند به طور آفلاین بدون هیچ گونه اتصال به اینترنت هم کار کند. همین ویژگی باعث متمایز شدن آن از Google Sereach و برنامه های دیگر شده است. لازم به ذکر است بگوییم، ارزش ارزها مدام در حال تغییر هستند بنابراین زمانی که به اینترنت متصل هستید ارزش ارزها را به روز رسانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید