اینستاگرام ویژگی «شما گرفتار شده‌اید» را اضافه کرد

اینستاگرام ویژگی جدیدی به نام «شما گرفتار شده اید» را برای کاربران اندروید و IOS اضافه کرده است. در آپدیت جدید اینستاگرام، وقتی تمام پست های 48 ساعت پیش را دیدید اعلان «شما گرفتار شده اید» (You’re all caught up) ظاهر می‌شود. پست های قدیمی تر هنوز هم پایین این اعلان نشان داده می شوند. اما هدف از اضافه کردن این ویژگی این است که وقتی همه پست های جدید را دیدید به شما اطلاع رسانی می‌شود؛ تا بی هدف صفحه را بالا پایین نکشید. البته اگر نخواهید پست های قدیمی تر را ببینید.

الگوریتم نشان دادن پست های اینستاگرام می تواند گیج کننده باشد، زیرا این الگو از ترتیب زمانی مشخصی پیروی نمی‌کند و ممکن است از هر ترتیبی استفاده کند. در حالی که ممکن است چند پست جدید را در بالای لیست پست ها ببینید؛ سیستم مخصوصا پست هایی که شما می خواهید در بالا ببنید را نشان می دهد. احتمالا بر اساس پست هایی که لایک کرده اید یا پست هایی که برای مدت زمان زیادی مشاهده کرده اید. محدوده 48 ساعت بر اساس بارهایی است که به حساب خود وارد می شوید، تعیین می‌شود. با در نظر گرفتن این نکات این ویژگی بسیار کاربرد دارد.

به جز پست های قدیمی، پست هایی که قبلا مشاهده کرده اید نیز زیر اعلان «شما گرفتار شده اید» نمایش داده می شوند.

همچنین خبرهایی مبنی بر اینکه اینستاگرام قصد دارد قابلیت «مزاحم نشوید» را نیز اضافه کند هم هست. با این قابلیت کاربران می توانند اعلان های مزاحم (که از قبل تعیین شده اند) را برای مدت زمان مشخصی غیرفعال کنند.

1 دیدگاه دربارهٔ «اینستاگرام ویژگی «شما گرفتار شده‌اید» را اضافه کرد;

دیدگاهتان را بنویسید