اینستاگرام به زودی امکان تگ کردن دوستان در فیلم را فراهم می کند

اینستاگرام در حال آزمایش کردن یک قابلیت جدید است که در نهایت به کاربران اجازه می دهد که دوستان خود را در فیلم ها تگ کنند.. این اولین و آخرین ویژگی نیست که اینستاگرام آن را پیش از در دسترس قرار دادن برای افراد، تست می‌کند.

چند روز قبل، شبکه های اجتماعی،‌قابلیت جدید دیگری از اینستاگرام را منتشر کردند که پاسخ دادن به نظرات را به وسیله ی ایموجی برای کاربران آن بسیار ساده تر می ساخت. آزمایش این قابلیت ویژه از ماه می آغاز شده است؛ بنابراین افزودن امکان تگ کردن افراد در فیلم برای نخستین بار ممکن است کمی طول بکشد.
به گزارش TechCrunch قابلیت تگ کردن افراد در فیلم همانند تگ کردن افراد در عکس ها است. اگرچه اینستاگرام، از یک آیکون متفاوت استفاده می‌کند که با ضربه زدن روی آن به لیستی از افراد تگ شده متصل می‌شود. شما قادر خواهید بود که افرادی را که مایل به تگ کردن آن ها هستید از یک صفحه ی جدید با عنوان “People in this Video” انتخاب کنید.

در حال حاضر، این فیلم ها مانند تصاویر تگ شده، پروفایل کاربران تگ شده را جایگزین نمی کنند. البته امکان تغییر آن وجود دارد، اما در حال حاضر روند کار آن به همین صورت است.
لازم به ذکر است که قابلیت تگ کردن روی فیلم تنها روی نسخه ی موبایل اینستاگرام در حال آزمایش است و فعلا روی نسخه ی وب نمایش داده نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید