اپل برای تأمین قطعات ارزان تر به تامین کنندگان چینی روی می آورد

اپل در حال تلاش برای کاهش هزینه ی قطعات دستگاه های جدید خود از جمله: گوشی های آیفون، آی پد و مک بوک های جدید است. منابع حاکی از این است که شرکت های تایوانی تأمین کننده قطعات مجبور به ربودن گوی سبقت از شرکت های چینی در رقابت میان آن ها برای تأمین قطعات، ارائه ی خدمات مشابه و ارائه ی مدل برای مدیریت محصولات  هستند.

اپل

طبق گزارش DigiTimes، شرکت سازنده ی باتری تایوانی Simplo Technology از کار کردن برای شرکت اپل به پشتیبانی و تأمین قطعات شرکت electric bike روی آورده است. آیفون ها و دیگر دستگاه های جدید اپل باتری هایشان را از Desay Battery Technology و Sunwoda Electronic تأمین می‌کند.

شرکت Catcher Technology سازنده ی شاسی های فلزی تایوانی در حال جستجو برای یافتن مشتری های جدید پس از از دست دادن مشتری اصلی خود یعنی اپل است.Cupertino  تصمیم گرفته است به شرکت Everwin Precision Technology روی آورد حتی اگر این بدان معنا باشد که سازنده ی چینی در همه ی زمینه ها ماهر و متخصص نیست.

اپل

کاهش دادن هزینه های تولید به معنای افزایش قیمت دستگاه های جدید است. اپل در حال تهیه و آماده سازی سه دستگاه آیفون برای عرضه در ماه سپتامبر است، اگرچه بسیار بعید به نظر می رسد که جایگزین  iPhone X کمتر از ۹۹۹ دلار باشد. به احتمال زیاد آیفون جدید همان قیمت قبل را حفظ می‌کند و بالاتر نمی رود. یک نسخه از بودجه ی آیپد را که پیشتر از این در سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود اعلام کرد که این گزارش از شایعات اخیر درباره ی بودجه ی MacBook Air جدید پشتیبانی می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید