اپلیکیشن یادگیری زبان خارجی با کتاب ها و برنامه های تلویزیونی

هنگامی که در حال تلاش برای یادگیری یک زبان دیگر هستید، هیچ راهی بهتر از این نیست که در آن غرق شوید و بسیار عمیق آن زبان را یاد بگیرید. غرق شدن در زبان، همین است که ما زبان اول خود را مانند کودکان فرا گرفتیم. وقتی که همه چیز در اطراف شما به یک زبان خاص نوشته شده باشد، احتمالا شما تلاش می کنید که آن ها را یاد بگیرید.

همین ایده به علاوه کمی موارد بیشتر، در پشت اپلیکیشن Flowlingo قرار دارد. Flowlingo یک اپلیکیشن قابل نصب برای iOS و  Android است که به شما کمک می‌کند زبان خارجی را با توسعه‌ی وب سایت های مورد علاقه ی خود، تماشای برنامه های تلویزیونی و خواندن کتاب ها یاد بگیرید. پس از نصب رایگان این اپلیکیشن از شما خواسته می‌شود زبان مادری و زبانی که قصد یادگیری آن را دارید، انتخاب کنید.

اپلیکیشن

اگر در یادگیری دچار مشکل شدید(به احتمال بسیار زیاد اتفاق خواهد افتاد)، اپلیکیشن با یک برنامه‌ی مترجم به شما کمک می‌کند. این ایده به صورت است که شما در حال یادگیری عمیق زبان هستید(غرق شدن) و این شیوه بسیار موثرتر از بازی ها و یا روش های قدیمی دیگر است.

حتی اگر هنوز هم در حال یادگیری با یک شیوه ی دیگر هستید،‌ این روش می تواند یک ابزار بسیار قوی برای افزودن به چرخه ی یادگیری شما باشد. من در حال حاضر در حال تمرین برای مرور زبان فرانسوی خود برای سفری که سال آینده در پیش دارم هستم و برای این کار حقیقتا چیزی بهتر از گوش دادن و خواندن از جاهایی مانند برنامه های تلویزیونی و روزنامه ها برای متصل کردن همه ی موارد به یکدیگر نیست.

اپلیکیشن دارای سه حالت آموزشی اصلی  است:

  • آموزش واژگان به کمک فلش کارت‌ها
  • نمایش مطالب وب سایت های خبری: با کلیک بر روی واژگان ناآشنا معنی آن ها را می بینید و تلفظ صحی آن ها را می شنوید.
  • بخش ویدئو: نمایش بخش هایی از فیلم های آموزشی و سریال ها

دیدگاهتان را بنویسید