5 ویژگی جدید iOS 12 که درباره آن‌ها اطلاعی ندارید

اپل ویژگی‌های جدیدی برای نسخه جدید سیستم‌عاملش در نظر گرفته است، همانطور که پیش‌تر توضیحاتی درباره iOS 12 داده بودیم، حال می‌خواهیم برخی ویژگی‌های هیجان‌انگیز iOS 12 را برای شما شرح دهیم، در ادامه با مای ترفند همراه باشید.

اعلان‌ها

پیش از این شما فقط می‌توانستید اعلان‌هایی که از طریق پیام‌رسان‌ها و پیامک‌ها و… ایجاد می‌شدند را ببینید و در صورت نیاز با ضربه زدن روی آن‌ها، وارد برنامه مورد نظر شوید. اما در iOS 12 می‌توانید از بخش نوتیفیکیشن‌ها، اعلان‌ها را مدیریت کنید و با انتخاب هر یک اطلاعات بیشتر و جزئی‌تری دریافت کنید. به عنوان مثال در صورتی که پیامکی از کسی دریافت کردید، می‌توانید به سادگی از طریق اعلان‌ها به آن پاسخ دهید.

مموجی

انیموجی‌ها که همزمان با آیفون 10 رونمایی شدند بسیار امکانات ابتدایی داشتند. اما حالا می‌توانید با مموجی تصویر شبیه‌سازی شده خود را تا حد رنگ مو، سن، جنسیت و رنگ پوست شخصی‌سازی کنید.

ظاهرا که این ویژگی‌هایی که در iOS 12 اضافه شده‌اند جذاب به نظر می‌رسد و می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند.

میزان استفاده از صفحه نمایش

آیفون در iOS 12 ویژگی جالبی اضافه کرده است که کاربران می‌توانند میزان استفاده از صفحه نمایش توسط برنامه‌های مختلف را نمایش دهد، این کار در مرحله اول به صاحبان گوشی کمک می‌کند تا بتوانند میزان استفاده از صفحه نمایش توسط برنامه‌ها را مدیریت کنند.

میان‌بر برای سیری

از دیگر ویژگی‌های جذاب iOS 12 تنظیم شورت‌کات یا میان‌بر برای دستیار صوتی سیری است، فرضا شما دستور «Hey Siri, let’s go on a bike ride» به سیری می‌دهید، سیری می‌تواند به صورت خودکار وضعیت آب و هوا را برای شما نشان دهد یا قبل از دوچرخه سواری به شما یادآوری کند تا کلاه ایمنی خود را بردارید.

این ویژگی در نسخه بتا آی‌اواس 12 اضافه نشده است ولی در نسخه اصلی وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی میان‌بر های دلخواه را برای خودتان تنظیم کنید.

برنامه‌های جدید و تماس گروهی در فیس‌تایم

ما تنها به جزئی از امکانات iOS 12 پرداختیم، با این حال باید منتظر بازی‌ها و برنامه‌های واقعیت افزوده پیشرفته‌تر باشیم.

علاوه بر امکانات فوق، امکان تماس گروهی تا 32 نفر به فیس‌تایم اضافه شده است که می‌توانید در iOS 12 از آن بهرمند شوید.

 

همیشه بروزرسانی iOS برای کاربران آیفون هیجان‌انگیز بوده مخصوصا حالا که امکانات بسیار زیاده به آن اضافه شده است، نظر شما درباره این امکانات چیست؟ تجربیات و نظرات خود را در انتهای این مطلب در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید