چگونه سرعت گوشی های گلکسی S8 را در سه مرحله افزایش دهیم؟

اگر به تازگی گوشی گلکسی S8 خریده اید و یا از قبل آن را داشته اید، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید عملکرد گوشی تان را بهبود ببخشید و با سه مرحله سرعت آن را افزایش دهید. با این که گوشی های گلکسی، دستگاه های قدرتمندی هستند، اما پس از مدتی از سرعت شان کاسته می شود. با این ترفند ها می توانید مشکلات نرم افزاری گوشی تان را برطرف کرده و عملکرد عمومی گوشی تان را نیز افزایش دهید.

در اینجا راه های مختلفی که برای بهبود و افزایش سرعت گوشی های گلکسی S8 وجود دارد را به شما می گوییم. ابتدا باید با فعال کردن منوی آپشن های developer شروع کنید که معمولا بطور پیش فرض مخفی هستند. سپس با توجه به توضیحات ما، 3 آپشن از تنظیمات را در گوشی تان تغییر دهید. این فرایند کاملا ایمن است و هیچ آسیبی به گوشی شما نمی رساند. پس بیایید شروع کنیم.

چگونه سرعت گوشی های گلکسی S8 را افزایش دهیم

  • نوار اعلان ها را به سمت پایین بکشید و روی آپشن setting کلیک کنید (آیکون چرخ دنده ای شکل).
  • به سمت پایین بیایید تا آپشن About phone را مشاهده و سپس آن را باز کنید.
  • 7 الی 8 بار روی قسمت Build number ضربه بزنید.

با این کار می توانید، منوی developer را فعال کنید. سپس این 3 مورد را تغییر دهید.

  • به عقب برگردید و از منوی setting، گزینه ی Developer option را باز کنید (پایین صفحه).
  • به سمت پایین بیایید تا آپشن Windows animation scale را مشاهده کنید.
  • گزینه های Windows animation scale, Transition animation scale و Animation duration scale را به 5 x تغییر دهید.

این آپشن ها همه بر روی 1x تنظیم شده اند و تنظیمات انیمیشن های گوشی های گلکسی S8 را کنترل می کنند و باید آن ها را تغییر دهید. این انیمیشن ها باعث می شوند تا ظاهر اندروید، زیبا تر به نظر برسد. اگر این تنظیمات بر روی 0.5 x باشند، باعث می شود تا سرعت، انیمیشن ها و عملکرد گوشی تا 50 درصد سریع تر شود. ویندوز سریع تر باز می شود و می توانید به منوی تنظیمات نیز سریع تر دسترسی پیدا کنید و باتری کم تری نیز مصرف می کند. برای افزایش طول عمر باتری راهکار های مختلفی وجود دارد اما شما می توانید با غیر فعال کردن این انیمیشن ها به صورت کامل در مصرف باتری خود صرفه جویی کنید.

همچنین شایان ذکر است که حتی برخی از این انیمیشن ها برای دیده شدن اندروید و ظاهر آن بسیار اهمیت دارند. بنابراین اگر حالت آن ها را روی 0 بگذاریم، می تواند تغییرات بسیار زیادی ایجاد کند. به همین دلیل است که ما پیشنهاد می کنیم روی حالا 0.5 x که میانگین است بگذارید تا هم ویژگی های ظاهری اندروید حفظ شود و هم سرعت گوشی افزایش پیدا کند.

فضای گوشی را خالی کنید

یکی دیگر از پیشنهادات ما برای افزایش سرعت گوشی، خالی کردن فضای ذخیره سازی آن است. اساسا، خالی کردن گوشی از فایل های قدیمی، غیر قابل استفاده و فایل های bloat شده می تواند برای بهبود عملکرد گوشی تان بسیار مفید و موثر باشد -بخصوص اگر این کار را پس از به روز رسانی اندروید Oreo 0.8 انجام دهید. راه کار های پاک کردن حافظه گوشی گلکسی s8  را می توانید در این لینک مطالعه کنید.

از حالت Performance استفاده کنید

آخرین ترفندی که برای بهبود سرعت و عملکرد گوشی تان می توانید بکار بگیرید، استفاده از حالت Performance گوشی می باشد. با این که این حالت از عمر باتری گوشی تان کم می کند، اما می تواتد عملکرد گوشی را بهبود ببخشد. آپشن حالت Performance گوشی همچنین باعث روشنایی بهتر صفحه نمایش گوشی می شود، تفکیک پذیری صفحه نمایش را بالا می برد و بسیاری از باگ های تنظیمات گوشی را برطرف می سازد. اولین توصیه ی ما این است که حالت انیمیشن های گوشی را تغییر دهید؛ اما اگر این 3 ترفند را با هم بکار بگیرید، هم می توانید عملکرد گوشی قدیمی تر و هم گوشی های جدید تان را بهبود بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید