آموزش ارسال پیامک زمانبندی شده در اندروید

اگر قصد دارید پیام هایتان در یک زمان مقرر و مشخص برای مخاطبینتان ارسال شود از برنامه های زمانبندی پیامک بسیاری می توانید استفاده کنید که در ادامه به معرفی یکی از آنها می پردازیم.

شاید شما هم گاهی اوقات به این موضوع فکر کرده اید، برنامه ای را پیدا کنید که به طورخودکار پیام های متنی شما را برای مخاطبینتان بفرستد. اگر به دنبال برنامه زمانبندی پیامک هستید می توانیم «Scheduled» را پیشنهاد بدهیم. برنامه Scheduled به شما این امکان را می دهد پیام های متنی خود را زمانبندی کنید تا در زمان مناسب برای مخاطبینتان ارسال شود. همچنین این برنامه قادر است با پیام رسان های محبوب از جمله لاین، تلگرام، واتس اپ و اس ام اس کار کند.

برنامه Scheduled هم اکنون برای اندورید در دسترس است و به سادگی می توان از آن استفاده کرد. به این صورت که باید متن پیام مورد نظر خود را وارد کنید و گیرنده مورد نظر خود را از لیست مخاطبین انتخاب کرده و زمانی را برای ارسال پیام تنظیم کنید.

پس از ورود به برنامه دو گزینه پیش رو دارید. می توانید گزینه ای را انتخاب کنید که پیامتان را به طور خودکار در زمانی که مشخص کردید ارسال کند یا می توانید برنامه ای داشته باشید که خیلی سریع در زمان گفته شده به شما اعلان دارد که از کدام برنامه پیام رسان می خواهید استفاده کنید.

در واقع، پس از تنظیم پیام، برنامه Scheduled شما را در زمان مشخص شده با یک اعلان آگاه می کند که از کدام برنامه پیام رسان را برای ارسال پیام تمایل دارید استفاده کنید.

گفتنی است اگر گزینه ارسال پیام به طور خودکار را انتخاب می کنید در نظر داشته باشید که این گزینه فقط برای اس ام اس کار می کند و برای دیگر پیام رسان ها نمی توانید از آن استفاده کنید.

شما همچنین می توانید از طریق این برنامه زمانبندی پیامک، متن تبریک تولد یا هر مناسبت دیگری را در زمان مشخص شده برای دوستانتان ارسال کنید تا نگرانی از بابت فراموش کردن چنین روزهای خاص یا قرارهای مهم را نداشته باشید.

از دیگر قابلیت های برنامه Scheduled می توان به تکرار پیام اشاره کرد. به این صورت که دیگر نیاز یک پیام تکراری را بارها بنویسید با توجه به گزینه هایی که در برنامه وجود دارند می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

گفتنی است، هم اکنون این برنامه زمانبندی پیامک را می توانید از گوگل پلی دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید