آیفون های دو سیم کارته توسط China Telecom و China Mobile تأئید شدند

اپل پشتیبانی گسترده و رو به رشدی را نسبت به سیم کارت های الکترونیکی داشت،‌اما شایعات مبتنی بر آیفون دو سیم کارته از یک سورپرایز برای کاربر پسندتر شدن آن خبر می دهد. تصویر منتشر شده در صفحه ی فیس بوک  China Telecom به صورت موثری وجود این مدل در آینده را تأئید می‌کند.

احتمالا این محصول یکی از مدل های جدید آیفون در سال ۲۰۱۸ خواهد بود که تحلیلگران معتقدند با نمایشگر ۶.۱ اینچی یکی از سه محصولی است که از قیمت مناسب برخوردارند. اگرچه با وجود دو سیم کارته بودن، متفاوت از چیزی است که پیش از این در عکس منتشر شده بود. احتمالا دو مدل گوشی دو سیم کارته وجود خواهد داشت. گزارش ها حاکی از این است که عملکرد گوشی دو سیم کارته منحصر به چین است.

قابلیت دو سیم کارت بودن به وسیله ی یک مودم که از قابلیت اتصال 4G  دوگانه پشتیبانی می‌کند و شبکه های ارتباطی مختلف مخابرات چین را پوشش می دهد، پشتیبانی می‌شود.

موبایل چین هم چنین آیفون های دو سیکارته ای را ارائه می‌کند که نکات مربوط به آن ها را در تصویری که در صفحه ی فیس بوک خود منتشر کرده است، بیان نموده است.  سه مدل(تک و یا دو سیم کارته) برای ارائه وجود دارد.

آیفون های سال ۲۰۱۸ فردا چهارشنبه ۱۲ سپتامبر رونمایی می شوند. انتظار می رود که شاهد اپل واچ های سری ۴ و شاید یک آیپد پرو جدید در بین محصولات جدید باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید