آموزش نحوه ریست کردن گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

اگر به تازگی جز کاربران پرچمداران جدید سامسونگ شده اید در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه ریست کردن گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ آشنا کنیم.

با وجود اینکه هنوز مدت زمان زیادی از عرضه گلکسی اس 9  سامسونگ نمی گذرد، کاربرانی که این پرچمدار جدید سامسونگ را خریداری کرده اند ممکن است، با مشکلاتی از قبیل، اپلیکیشن های مشکل دار یا به روز رسانی هایی که به درستی نصب نشده اند مواجه شوند که موجب اختلال در روند کارکرد گوشی و خوب عمل نکردن آن می شوند. اما نگران نباشید تمام این مشکلات قابل حل هستند و اکثر مشکلات نرم افزاری معمولا با یک ریبوت کردن ساده حل شوند. اگر گلکسی اس 9 یا اس 9 پلاس را که به تازگی خریداری کرده اید و با مشکلی مانند عدم پاسخوگویی گوشی به برنامه ها برخورد کردید می توانید با ریست کردن گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خود این مشکل را برطرف کنید.

 

اجرای ریبوت هارد

این روش دارای چندین نام مختلف مانند هارد ریبوت (hard reboot)، هارد ریست (hard reset) و فورس ریستارت (force restart) است که هر کدام از آنها به یک معنی هستند و کار مشابه ای را انجام می دهند. برای انجام هارد ریبوت بر روی گلکسی اس 9 یا اس 9 پلاس زمانی که به خوبی کار نمی کنند، باید دکمه های ولوم پایین و پاور را فشار و سپس به مدت 10 ثانیه نگه دارید. پس از آنکه صفحه نمایش گوشی به رنگ سیاه در آمد دکمه ها را رها کنید در این هنگام دستگاه شما به طور خودکار خود را ریبوت می کند.

این نکته را در نظر داشته باشید یک فاصله زمانی چند ثانیه ای بین زمان خاموش شدن گوشی تا بکاپ گیری وجود دارد.  دو اقدام دیگر نیز برای تشخیص و حل مشکل در گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس وجود دارد که در ادامه برایتان مطرح می کنیم.

 

بوت شدن در حالت ریکاوری بعد از هارد ریبوت

پس از اجرای هارد ریبوت در اس 9 و اس 9 پلاس، شما می توانید گوشی را به حالت ریکاوری بوت کنید تا دستگاه اشکال خود را عیب یابی کند. برای انجام این کار، دکمه های بیکسبی و ولوم بالا را به صورت همزمان فشار دهید و سپس آن را نگه دارید تا صفحه روشن شود. هنگامی که لوگوی سامسونگ را مشاهده کردید تمام کلیدها را رها کنید. در این موقع ممکن است گوشی وارد یک صفحه آبی شود و شروع به نصب به روزرسانی ها کند که بعد از اتمام این فرآیند گلکسی اس 9 شما به طور خودکار وارد حالت ریکاوری می شود.

 

بوت شدن در حالت دانلود بعد از هارد ریبوت

علاوه بر این، همچنین می توانید در حالت دانلود دستگاه را بوت کنید. برای انجام اینکار، باید دکمه های بیکسبی و ولوم پایین را فشار دهید و سپس آنها را نگه دارید. دستگاه شما در عرض چند ثانیه وارد حالت دانلود می شود و می توانید پس از آن دکمه ها را رها کنید.

امیدواریم آموزش ریست کردن گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس برایتان مفید باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید