آموزش بی صدا کردن گروه ها در واتس اپ و iMessage

در این مقاله قصد داریم به آموزش میوت کردن گروه ها در واتس اپ و آی مسیج بپردازیم. با میوت کردن از شنیدن اعلان پیام هایی که دریافت می کنید خلاص می شوید.

اگر در واتس اپ یا آی مسیج عضو گروهی هستید و پیام های زیادی را دریافت می کنید و مجبور هستید همیشه گوشی خود را سایلنت کنید، می توانید به راحتی این گروه ها را میوت (Mute) یا همان بی صدا کنید.با میوت کردن گروه ها شما همچنان عضو گروه باقی می مانیدولی دیگر صدای اعلان هایی که با هر بار آمدن پیام جدید شنیده می شوند را دریافت نمی کنید.

 

میوت کردن چت گروهی در واتس اپ

ابتدا گروهی را که قصد میوت کردن آن را دارید باز کنید.

اگر جز کاربران آی او اس هستید روی نام گروه که در بالای صفحه نمایش است ضربه بزنید و اگر جز کاربران اندروید هستید روی دکمه منو یا همان سه نقطه ضربه بزنید.

بعد گزینه Mute را انتخاب کنید.

پس از آن می توانید مدت زمان میوت ماندن گروه را به دلخواه انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید تا 8 ساعت، یک هفته یا یک سال گروه خود را میوت کنید.

اگر قصد داشتید پیا ها را باصدا یا unmute کنید همانند شیوه ای که در بالا ذکر کردیم اقدام کنید.

 

میوت کردن چت گروهی در آی مسیج (iMessage)

ابتدا چت گروهی که قصد میوت کردن آن را دارید باز کنید.

روی گزینه «i» که در بالا گوشه سمت راست قرار دارد ضربه بزنید.

«Hide Alerts» را به حالت روشن تبدیل کنید.

سپس روی گزینه Done که در بالا گوشه سمت راست قرار دارد ضربه بزنید.

اگر مجددا قصد داشتید گروه را به حالت باصدا برگردانید مراحلی که در بالا گفته شد را مجددا طی کنید و گزینه Hide Alerts را به حالت off را خاموش برگردانید.

گفتنی است این مراحلی که گفته شد برای کاربران غیر آیفونی هم کار خواهد کرد و آنها هم می توانید به راحتی گروه های خود را میوت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید