آموزش روشن کردن صفحه نمایش گلکسی نوت 9 بدون لمس کردن آن

بعضی اوقات پیش می آید که می خواهیم اعلانات یا نوتیفیکیشن های گوشی خود را چک کنیم اما چون دستانمان کثیف هستند، نمی توانیم گوشی را لمس کنیم. خب پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 این مشکل را حل کرده است. شما می توانید بدون لمس کردن گلکسی نوت 9، صفحه نمایش آن را روشن کنید.

این قابلیت برگرفته از قابلیت قدیمی گوشی گلکسی نوت 2 یعنی Quick Glance (نگاه سریع) است. این قابلیت جدید نیز بسیار کاربردی است، خصوصا برای کسانی که قابلیت Always On Display (نمایشگر همیشه روشن) را غیر فعال نگه می دارند. برای آموزش چگونگی غیر فعال کردن قابلیت Always On Display، این مقاله را مطالعه کنید.

در این مقاله چگونگی فعال سازی قابلیت روشن کردن صفحه نمایش گلکسی نوت 9 بدون لمس کردن آن را به شما آموزش می‌دهیم.

فعال سازی قابلیت روشن کردن صفحه نمایش گلکسی نوت 9 بدون لمس کردن آن

مرحله 1: تنطیمات (Settings) را باز کنید. بخش Accessibility (دسترسی) را انتخاب کنید.

مرحله 2: روی قسمت Dexterity and interaction ضربه بزنید.

مرحله 3: گزینه Easy screen turn on را فعال کنید. انیمیشنی ظاهر می‌شود که نحوه کارکرد با این قابلیت را به شما نشان می دهد.

وقتی که این قابلیت را فعال کردید، می توانید دست خود را از بالای سنسور حرکت دهید. دقت کنید که برای کارکرد این قابلیت، گوشی شما باید روی سطح صافی قرار داشته باشد، به طوری که صفحه نمایش آن رو به بالا قرار گیرد. بدین ترتیب، صفحه نمایش بدون لمس دست شما بلکه با حرکت دست شما روشن می‌شود.

این قابلیت به صورت خودکار هر بار که دست خود را بالا سنسور قرار دادید، صفحه نمایش را روشن می‌کند تا بتوانید نوتیفیکیشن ها را بررسی کنید. این قابلیت فقط در گلکسی نوت 9 قابل دسترس نیست، بلکه در گوشی های نوت 8 و سری S تا گلکسی S6 قابل دسترس است.

نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید