آموزش ارزهای دیجیتال؛ بیت کوین دارک (Bitcoindark) چیست؟

بیت کوین دارک یک ارز دیجیتالی که همانند بیت کوین عمل می کند با این تفاوت که بیت کوین به سمت شفافیت تراکنش هاست اما بیت کوین دارک سعی دارد سیستم غیرمتمرکز و ناشناس خود را حفظ کند.

بیت کوین دارک (Bitcoindark) که به اختصار «BTCD» نوشته می شود یک نوع ارز دیجیتالی است که کاربران BTCD را قادر می سازد تا با سرعت بالا و ارزان تر به معامله و تجارت بپردازند. به گفته توسعه دهندگان این ارز دیجیتالی، آنها پلتفرمی را ایجاد کرده اند که مردم از طریق آن می توانند به طور رایگان به تبادل بپردازند بدون آنکه هویت خود را فاش کنند و یا اینکه هزینه های گزافی به بانک ها و واسطه ها بپردازند. آنها نیز قادر خواهند بود ارزهای مختلفی را در بازارها مبادله کنند.

هدف اصلی BTCD، ایجاد یک مسیر برای گنجایش مالی است که به طور هدفمند برای همه ساخته می شود. توسعه دهندگان بیت کوین دارک اظهار می دارند که یکی از دلایل اصلی آنها از ایجاد پلتفرم BTCD بخاطر معایب متعدد و بیشماری که در جهان مالی کنونی شاهد هستند است. در واقع، آنها قصد دارند پلتفرمی ایجاد کنند که بهتر از روش های معاملات سنتی باشد.

پس از اعلام پلتفرم کومودو، بیت کوین دارک می تواند برای سکه های کومودو معامله شود. کومودو یک ارز امن خصوصی است که قراردادهای هوشمند و روش های مبتنی بر بلاک چین را برای صنایع ارزهای دیجیتالی ارائه می دهد. گفتنی است، سکه های کومودو به 32 ارز متعدد تبدیل می شوند.

کومودو (Komodo) برای معاملات خصوصی در نظر گرفته شده. بنابراین کاربران می توانند به طور محرمانه به مبادلات مالی بپردازند. کومودو یک طرح به روز رسانی شده است که BTCD می تواند برای سکه کومودو مبادله شود.

InstantDEX به صرافی غیرمتمرکزی گفته می شود که این امکان را فراهم می کند بین طیف وسیعی از دارایی ها و ارزهای مختلف معامله شود. همچنین به پرداخت معاملاتی که فرد به فرد است کمک می کند. به کاربرانBTCD اجازه می دهد تا به ارزهای اصلی جهان به طور امن بدون هیچگونه هزینه کسر کمیسیونی دسترسی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید