۷ قابلیت برتر iphone xs و iphone xs Max

چندین قابلیت جدید به مدل های جدید آیفون افزوده شده است. به جای توضیح همه آن ها، ویژگی های برتر و محبوب را شرح می‌دهیم که تفاوت بسیاری با مدل های قبلی آیفون دارند. بر خلاف سال های گذشته، که هر دو مدل قبلی آیفون (کوچک و پلاس) به جز صفحه نمایش و عمر باتری طولانی تر، از همه نظر مشابه هم بودند و هر ویژگی در یکی در دیگری هم وجود داشت. در ادامه به شرح این ویژگی ها می پردازیم:

پایان طلایی

ما کمی روی رنگ طرد- طلایی قدیمی اپل مانده ایم، اما پیاده سازی جدید اپل کاملا متفاوت است. برای رنگ قاب از یک رنگ طلایی که رویایی به نظر می رسد، با یک پنل شیشه ای off-white در پشت آن استفاده کرده است. نکته بهتر این است که کاملا به استیل های ضد زنگ اپل واچ سری ۴ هماهنگی دارد.

صفحه نمایش ۶.۵ اینچی

امسال اپل بزرگترین صفحه نمایش ممکن تا کنون را در iPhone XS Max با ۶.۵ اینچ به کار برده است. اگرچه اندازه این گوشی از نظر فیزیکی مشابه مدل های پلاس آیفون های قبلی از آیفون ۶ پلاس به بعد است، اما صفحه نمایش آن اکنون کاملا edge-to-edge (لبه به لبه) است. در مقایسه با آیفون ۸ پلاس و مدل های قبلی، قاب آن به جای آلومینیوم از استیل براق ضد زنگ ساخته شده است که کمی محکم تر است.اپل

wallpaper های زنده

در آیفون های جدید XS و XS Max سه wallpaper زنده جدید وجود دارد. اگر تبلیغات اخیر اپل را دیده باشید، احتمالا با این وال پیپر های جدید آشنا هستید. این سه وال پیپیر کمی با هم تفاوت دارند ازجمله اینکه آن ها شبیه سیاره ها هستند، به جای ترکیبی از رنگ های چرخان و در حال حرکت، رنگ های نقاشی زنده مشاهده می شوند.

اپل

شارژ بی سیم سریع تر

به جای افزایش توانی که توسط شارژ بی سیم پشتیبانی می‌شود، اپل تکنولوژی پیشین خود را بهبود داده است.  iPhone XS و  iPhone XS Max، سیم پیچی های داخلی خود را فشرده تر کرده اند که از فرایند شارژ شدن بی سیم به صورت سریع تر و موثرتر با شارژرهای موجود ۷.۵ وات پشتیبانی می‌کند. بهتر از همه اینکه برای بهره بردن از مزایای شارژر Qi، نیازی به ارتقای آن ندارید.

اپلدوربین های بهبود یافته

ما در این جا قصد توضیح همه امکانات دوربین های جدید آیفون را نداریم، بنابراین تنها امکانات جالب و محبوب آن ها را توضیح می‌دهیم. اولین مورد، به دلیل پیکسل های بزرگتر و عمق بیشتر، عکاسی در نور کم آن بسیار بهبود یافته است.مورد دوم، به دلیل وجود ISP  جدید و موتور عصبی جدید، رنگ ها بسیار دقیق تر نمایش داده می شوند، حالت پرتره سریعتر عمل می‌کند و بهتر از قبل به نظر می رسد. عمقق هم چنین در تصاویر تنظیم می‌شود و میزان بلور پشت زمینه کاهش و افزایش می یابد.اپل

 

رم ۴ گیگا بایتی

از رم ۳ گیگابایتی iPhone X و XR، رم مدل های  iPhone XS و XS Max به ۴ گیگا بایت ارتقا یافته است. این ارتقا به سیستم عامل کمک می‌کند مخصوصا زمانی که تعداد زیادی از صفحات وب باز هستند یا بین تعداد زیادی از اپلیکیشن های فعال در حال تغییر مکان هستید.

Gigabit-class LTE

این ویژگی کاملا به موقعیت و کار شما بستگی دارد، اما پیشرفت های چشمگیری را در شبکه داده ای مشاهده کردیم. دو باند آنتن جدید که یکی از آن ها در بالا و دیگری در پایین قرار دارند، به پشتیبانی از این قابلیت جدید که gigabit-class LTE نام دارد، کمک می کنند. این دستگاه های جدید هم چنین از باند ۷۱ ویژه T-Mobile هم پشتیبانی می کنند که برای افرادی که در مناظق روستایی زندگی می کنند، کاربردی است.

اپل

به نظر شما کدام یک از این موارد پیشرفت چشمگیرتر و مفیدتری محسوب می شوند؟

 

دیدگاهتان را بنویسید