چه گوشی‌هایی از اندروید 9 یا همان Pie پشتیبانی می کنند؟

فرقی نمی‌کند که شما چه حسی درباره این دارید، آخرین نسخه اندروید 9 به نام “Pie” شناخته شده است. گوگل در تلاش است در جدیدترین نسخه اندروید به کمک ویژگی های مختلف بسته بندی شده و هوش مصنوعی، تجربه استفاده از گوشی های هوشمند را آسان تر، کارآمد تر و شخصی تر کند.

با توجه به ویژگی های انطباقی مانند Digital Wellbeing، اندروید Pie از همان لحظه ای که شروع به استفاده از آن می کنید، حس جدید و پیشرفته ای به شما می دهد. البته به غیر از این یک لیست بلند بالا از ویژگی های جدید اندروید 9 Pie وجود دارد.

با توجه به این موارد، سوال جدی بعدی این است که آخرین نسخه اندروید یعنی Pie در چه گوشی هایی قابل اجرا می باشد. برای کمک به شما در پاسخ این سوال، در اینجا لیستی از تمام گوشی هایی که اندروید P را دریافت می کنند موجود است.

پیکسل: جای تعجب نیست که اولین مجموعه دستگاه هایی که اندروید 9 را دریافت می کنند، پیکسل های گوگل هستند. بنابراین اگر گوگل پیکسل، پیکسل XL، پیکسل 2 یا پیکسل 2 XL دارید، می توانید آخرین نسخه اندروید را بروزرسانی کنید.

اسنشال: تقریبا بلافاصله پس از اعلام گوگل، اسنشال اندی روبین نیز اعلام کرده است که اندروید Pie را برای گوشی های هوشمند خود معرفی می‌کند. در نشریه توئیتر شرکت آمده است: “مفتخریم که اندروید 9 Pie همزمان با روز انتشار، در گوشی های اسنشال قابل دسترس است. گوشی های خود را برای بروزرسانی بررسی کنید.”

اندروید Pie بتا: فهرست قطعی بعدی از دستگاه هایی که اندروید P را دریافت می کنند، آنهایی هستند که بخشی از برنامه بتا اندروید Pie بوده اند. این موارد شامل شرکت هایی چون اچ‌ام‌دی گلوبال، شیائومی، وان پلاس، سونی، اوپو و ویوو می شوند. گوگل اذعان کرده که این دستگاه ها تا قبل از دسامبر بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید