بررسی مشکلات گوشی سامسونگ گلکسی S7 در اندروید 8 (Oreo)

آپدیت سامسونگ گلکسی  S7 به اندروید Oreo با تغییرات زیادی مانند قابلیت های جدید، برخی پیشرفت ها و البته مشکلات همراه بوده است. نسخه ی بتای آپدیت سامسونگ گلکسی Oreo منتشر نشده است اما کمپانی سامسونگ این آپدیت را به مدت چندین ماه آزمایش کرده است. شرکای حامل سامسونگ زمان بیشتری را صرف آزمایش کردن نسخه های Oreo خواهند کرد. این آزمایشات به برطرف شدن باگ ها و مشکلات مربوط به عملکرد دستگاه کمک می کنند اما برخی از کاربران گلکسی S7 در نرم افزار جدید خود با مشکلاتی مواجه شده اند.

با انتشار آپدیت اندروید Oreo برای گلکسی S7 بسیاری از کاربران از عملکرد آن در گوشی های قبلی اعتراضاتی داشتند. اگرچه مشکلاتی که سامسونگ با آن ها مواجه شده است به قدری نیستند که از انتشار آپدیت خودداری کند اما کاربران گلکسی S7 بعد از استفاده از اندروید Oreo با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کنند. در این راهنما به  مشکلات اخیر گلکسی Edge S7 و گلکسی Oreo S7 و روش های آماده شدن برای آپدیت کردن  ورژن اندروید Oreo اشاره شده است.

آمادگی برای بروز رسانی جدید

اگر هنوز اندروید Oreo را بر روی گوشی خود نصب نکرده اید، مطمئن شوید که برای آپدیت آماده هستید. با اندکی آمادگی می توانید از بروز بسیاری از مشکلات پیشگیری کنید. اگر فرصت بررسی فرآیند پیش از نصب را ندارید دست کم باید از تمامی فایل های خود به شیوه ای مناسب پشتیبان گیری کنید. اگرچه به واسطه ی فضای ابری یا Cloud  پاک شدن داده ها به مشکل رایجی تبدیل نشده است اما باز هم لازم است که  قبل از آپدیت جوانب احتیاط را در نظر بگیرید. ( راهنمای بروز رسانی گلکسی نوت 8 به اندروید 8 (Oreo) )

مشکلات گلکسی S7 در اندروید Oreo

برخی از مشکلات Oreo از Android Nougat به جا مانده اند و بسیاری از آن ها جدید هستند. از جمله این مشکلات می توان به خالی شدن سریع باتری، اشکلات بلوتوث، اشکالات Enterprise، مشکلات مربوط به نصب دستی نرم افزار قبل از OTA ، مشکلات مربوط به بوت، هنگ کردن آپدیت ها، مشکلات گوگل درایو، لرزش یا چشمک زدن تصویر صحنه، مشکلات مربوط به Developer Options گوشی و برخی مشکلات اپیلیکیشن محبوب Pokemon Go اشاره کرد.

feedback ها راچگونه ارزیابی کنید؟

افرادی که بر روی گوشی خود اندروید Oreo را اجرا می کنند و افرادی که منتظر ارتقای آن هستند همواره باید به بازخورد مربوط به اندروید Oreo توجه کنند. بازخورد شما را از مزایا و مشکلات بالقوه ی نسخه ی اندروید Oreo آگاه می کند. از جاهای مختلفی می توان به بازخورد مربوط به اندروید Oreo دست یافت. مشکلات بالقوه اندروید Oreo یکی از دلایل اصلی چک کردن بازخورد آن می باشد. به علاوه توصیه می شود که XPA Developers و Android Central Formu را به طور مرتب برای بازخورد ضروری مربوط به باگ ها و عملکرد کلی آپدیت چک کنید.

و در آخر، زمانی که گلکسی Oreo S7 عرضه شد باید توجه ویژه ای به آپدیت های اصلاح باگ ها داشته باشید. سامسونگ به انتشار پچ های امنیتی ماهانه ی خود همچنان ادامه می دهد و همواره این شانس وجود دارد که با آپدیت گلکسی S7 بسیاری از مشکلات Oreo برطرف شوند.

دیدگاهتان را بنویسید