کوتاه کننده لینک ریزی برای کوتاه کردن لینک های طولانی با قابلیت کسب درآمد [آگهی]

سرویس های کوتاه کننده لینک سایت هایی هستند که لینک طولانی شما را کوتاه می کنند و به شما لینکی جدید ارائه می دهند. با گسترش شبکه های اجتماعی استفاده از این سرویس ها بیشتر هم شده است. احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که لینک یک خبر، آهنگ ،عکس، فیلم و یا هر صفحه دیگری در اینترنت را بخواهید در شبکه های اجتماعی یا سایت و وبلاگ خود به اشتراک بگذارید و یا برای شخصی بفرستید. یکی از مشکلات اشتراک گذاری این نوع آدرس های اینترنتی، طولانی بودن آن ها است. سایت های کوتاه کننده لینک به شما کمک میکنند تا آدرس های طولانی را کوتاه کرده و به راحتی به اشتراک بگذارید. همچنین با استفاده از این نوع لینک میتوانید یک آمار مناسب از بازدیدکنندگان لینک خود داشته باشید و حتی از طریق آن درآمد کسب کنید.

در این مقاله میخواهیم سایت کوتاه کننده لینک ریزی را به عنوان یک سرویس رایگان ایرانی و با سرعت و امنیت بالا به شما معرفی کنیم. که علاوه بر کوتاه کردن لینک، به شما آمار کلیک و قابلیت کسب درآمد هم میدهد!

معرفی سایت کوتاه کننده لینک ریزی

سایت ریزی یک ابزار کاملا رایگان است که علاوه بر کوتاه کردن لینک های طولانی، میتوانید به ازای هر بازدید از لینک های کوتاه شده درآمد کسب کنید. کسب درآمد با ریزی بسیار ساده است، رایگان ثبت نام کنید، لینک کوتاه کنید و به ازای هر بازدید از لینک های شما درآمد کسب میکنید! برای کسب بازدید و درآمد میتوانید بدون داشتن سایت از اینستاگرام، تلگرام و تمامی شبکه های اجتماعی استفاده کنید و لینک های کوتاه شده و درآمدزا را به اشتراک بگذارید. سایت ریزی امکانات مناسبی هم برای مدیریت لینک های کوتاه شده ی شما ارائه میدهد. مانند آمار بازدیدکنندگان لینک کوتاه شده به تفکیک کشور و ارجاع دهنده لینک، ویرایش لینک های قدیمی و… که تمامی این امکانات با عضویت رایگان در کوتاه کننده لینک ریزی در اختیار شما قرار میگیرد.

آموزش کسب درآمد با استفاده از کوتاه کننده لینک ریزی

۱. ثبت نام: برای شروع کسب درآمد ابتدا باید به صورت رایگان در سایت ریزی ثبت نام کنید. برای اینکار از منوی بالای سایت بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و مراحل را انجام دهید.

۲. کوتاه کردن لینک: بعد از ثبت نام وارد سایت شوید و از صفحه اصلی سایت یا داشبورد کاربری قسمت “لینک کوتاه جدید”، لینک های خود را کوتاه کنید. در این صورت لینک های شما با حالت درآمدزا کوتاه می شوند. یعنی بازدیدکننده ابتدا چند ثانیه تبلیغ مشاهده میکند و سپس به لینک اصلی منتقل میشود. این کار باعث درآمدزایی شما خواهد شد.

۳. انتشار لینک: اکنون باید لینک های کوتاه و درآمدزا را در هر جایی که میتوانید منتشر کنید تا به ازای بازدید از آن درآمد به حساب کاربری شما اضافه شود. توجه کنید خودتان یا دوستانتان نباید صرفا برای درآمدزایی روزانه از لینک های  خود بازدید کنید، اینکار تخلف بوده و باعث مسدود شدن درآمد و حساب کاربری شما می شود.

۴. تسویه حساب: ابتدا در داشبورد کاربری از قسمت تنظیمات -> پروفایل، اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق پر کنید و شماره شبا یا کارت بانکی خود را هم در قسمت حساب برداشت وارد کنید. سپس هر زمان که درآمد شما به حداقل مبلغ برداشت رسید (۸ هزار تومان)، میتوانید از قسمت “برداشت” درخواست برداشت ثبت کنید. در نهایت یک تا هفت روز بعد مبلغ به حساب شما واریز خواهد شد.

ورود به سایت: کوتاه کننده لینک ریزی

آدرس: rizy.ir

سلب مسئولیت: مای ترفند تنها این آگهی را نمایش داده است و مسئولیتی در قبال محتوای آن و همچنین نحوه عملکرد، کارکرد و صحت آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید