چگونه بدون مطلع شدن صاحب پیج از استوری های اینستاگرام اسکرین شات بگیریم؟

در این مقاله قصد داریم چگونگی اسکرین شات گرفتن از استوری های اینستاگرام را بدون فرستادن اعلان یا نوتیفیکیشن به صاحب پیج را به شما آموزش دهیم.

instagram main

اینستاگرام به تازگی قابلیت جدید را به اینستاگرام اضافه کرده است که وقتی کاربری از یکی از استوری های شما اسکرین شات می گیرد، شما با یک اعلان مطلع می شوید. این قابلیت قبلا در اسنپ چت وجود داشت که به کاربران اجازه می داد کنترل بیشتری روی حریم خصوصی خود داشته باشند. به احتمال زیاد این قابلیت برای تمامی کاربران در آینده ای نزدیک، منتشر می‌شود.

با این حال اگر شما جزو آن هایی هستید که دوست ندارید صاحب پیج از اسکرین شات شما مطلع شود و دوست دارید دزدکی از استوری ها اسکرین شات بگیرید، در این مقاله چندین روش برای دور زدن این قابلیت را معرفی کرده ایم. با استفاده از این روش ها می توانید مخفیانه به گرفتن اسکرین شات های خود ادامه دهید.

برای آموزش و نکات استفاده از استوری اینستاگرام این مقاله را بخوانید.

اسکرین شات گرفتن از استوری اینستاگرام بدون مطلع شدن صاحب پیج

استفاده کردن از نرم افزار های فرعی، احتمالا بهترین و مشخص ترین روش برای گرفتن اسکرین شات است. چندین نوع از این برنامه ها را می توانید به صورت رایگان در App Store پیدا کنید. معمول ترین این برنامه ها، Story Reposter است.

شما در اصل در برنامه اینستاگرام اسکرین شات نمی گیرید، بنابراین به هیچ وجه نمی‌شود فهمید که شما در اینستاگرام اسکرین شات گرفته اید.

Instagram Story Reposter

برنامه مذکور را باز کنید. اکانت پیجی که می خواهید استوری ها آن را ذخیره کنید را در آن سرچ کنید. استوری دلخواه را پیدا ککنید و یک کپی از آن را در گوشی خود ذخیره کنید.

با مرورگر سایت اینستاگرام را باز کنید

این ترفند های ساده همیشه بهترین روش ها هستند. سایت Instagram.com را در یک مرورگر روی گوشی یا کامپیوتر باز کنید. سپس وارد اکانت خود شوید.

Instagram in browser

بدین ترتیب می توانید بدون اینکه هیچکس بفهمد، از استوری ها اسکرین شات بگیرید. زیرا شما به جای استفاده از برنامه اصلی اینستاگرام، از وبسایت آن استفاده می کنید.

قابلیتی برای گوشی های جیلبریک

اگر گوشی شما جیلبریک (Jailbreak) شده است، می توانید از برنامه Rocket استفاده کنید. با این برنامه می توانید به صورت ناشناس به اینستاگرام وارد شوید و استوری ها را ببنید. و فقط با ضربه زدن بر روی یک کلید، استوری ها را ذخیره کنید.

Rocket for Instagram

متاسفانه این برنامه فقط روی گوشی های جیلبریک شده کار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید