چگونه می‌توانیم خط تلفن قطع شده را به صورت آنی وصل کنیم؟

خط های تلفن زیادی وجود دارند که به دلیل بدهی و اخیر در پرداخت قبوض، یک طرفه و یا قطع شده اند و اکنون راهی برای وصل آنی خط تلفن قطع شده وجود دارد! در گذشته ای نه چندان دور، افراد برای وصل کردن خط تلفنی که قطع شده بود می بایست به اداره مخابرات مراجعه می کردند و با پرداخت بدهی خود، درخواست وصل مجدد خط را بدهند. پروسه این کار هم کمی زمان بر بود و به صورت آنی و بلافاصله خطتلفن وصل نمی شد! اما اکنون راهی برای وصل آنی خط تلفن قطع شده ایجاد شده است و شما می توانید به آسانی اقدام به برقراری خط تلفن خود کنید!

چگونگی وصل آنی خط تلفن قطع شده

تا سال گذشته شما می توانستید به صورت آنلاین و از طذیق درگاه اینترنتی بدهی خود را پرداخت کنید و کمی صبر کنید تا خط تلفن شما وصل شود. اما اکنون راه ساده تری ایجاد شده است و شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر و تنها با یک تماس تلفنی با سامانه ۱۸۱۸ این کار را انجام دهید. مسئول سامانه ۱۸۱۸ بیان کرده است که پرداخت قبوض از طریق این سامانه در کنار سایر خدمات مخابراتی انجام می شود که پرداخت قبض از طریق درگاه بانک ملی و صادرات باعث می شود وصل آنی خط تلفن قطع شده انجام شود و مشترکین مخابرات دیگر احتیاجی به مراجعه حضوری برای وصل کردن تلفن نخواهند داشت!

برخی از مراکز مخابراتی و مراکز خدماتی تلفن، آنلاین نیستند و سرعت وصل شدن خط تلفن کمی پایین تر است اما حتی در این سامانه ها و مراکز نیز خط تلفن قطع شده در چند ساعت انجام می شود و هیچ گونه نیازی به مراجعه حضوری برای تکمیل این فرایند وجود ندارد.

2 دیدگاه دربارهٔ «چگونه می‌توانیم خط تلفن قطع شده را به صورت آنی وصل کنیم؟;

  1. پس از سلام
    من 5سال پیش به علت سفر به خارج تقاضای قطع تلفنم را کردم اکنون به ایران

    برگشته ام و میخواهم خیلی سریع به تلفن ثابتم وصل شوم خواهشمندم مرا راهنمایی کنید.
    من به اینترنت نیز وصل نیستم.مردی 87 ساله هستم که به تلفون نیاز فوری دارم قبلا بسیار از راهنمایی شما متشکرم این تقاضارا از آلمان می کنم ولی به امید خدا تا 25 روز دیگر در تهرا ن خواهم بود

    پاسخ
  2. با سلام
    احتراما من پول بدهی قعطی تلفن را پرداخت کردم ولی تلفن وصل نشده است با 1818 تماس گرفتم ولی اعلام داشتند حضوری تشریف بیارید در این وضع کرونایی آیا صلاح هست من به مرکز مخابرات رجوع کنم خواهشمند است راهنمایی فرمایید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید