چگونه با Google Assistant گوشی را پیدا کنیم؟

فقط با یک دستور صوتی ساده به Google Home Hub خود ، می توانید تلفن اندرویدی گمشده را ردیابی کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را می توانید انجام دهید؟بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید از Google Assistant برای یافتن تلفن خود استفاده کنید.

آیا تا به حال تلفن خود را گم کرده اید و نمی دانید از کجا باید بپرسید؟ خوشبختانه اگر شما صاحب Google Home Hub هستید راهی برای انجام این کار وجود دارد.

چگونه تلفن خود را با Google Assistant پیدا کنیم؟

اول از همه ، تلفن مورد نظر شما باید در حساب Google شما ثبت شود. اگر با استفاده از حساب خود وارد تلفن خود شده اید (که معمولاً در هنگام راه اندازی این کار را انجام می دهید) ، تلفن باید از قبل به حساب Google شما گره خورده باشد.

همچنین باید از فعال بودن ویژگی Find My Device Google اطمینان حاصل کنید. به طور پیش فرض فعال است ، بنابراین اگر به خاطر نمی آورید که آن را غیرفعال کرده باشید ، باید همچنان فعال باشد. اگر نمی دانید فعال است ، حتماً دوباره بررسی کنید. ما آن را به عنوان یکی از راه های پیدا کردن تلفن Android خود ارائه دادیم.

سپس ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دستگاه Google Home خود بگویید “Okay, Google” تا آن را بیدار کند. سپس بگویید: “Find my phone”.

وقتی این کار را انجام می دهید ، حتی اگر تنظیم آن را روی بی صدا قرار دهید ، دستیار Google باعث می شود تا تلفن شما کاملاً زنگ بخورد. تنها کاری که شما باید اکنون انجام دهید این است که از کجا زنگ می خورد ردیابی کنید.

هم چنین بخوانید: چگونه پیام های متنی اندروید را به صورت خودکار پاسخ دهیم؟

راهنما ، نمی توانم زنگ آن را بشنوم

اگر مراحل بالا را انجام داده باشید و Google Assistant شما می گوید که تلفن شما را به صدا در می آورد اما هنوز صدای زنگ تلفن را نمی شنوید ، احتمالاً دورتر از آن است که فکر می کردید.

ابزارهایی وجود دارد که می توانید برای ردیابی تلفن گمشده استفاده کنید ، حتی اگر برنامه ردیابی خاصی نصب نکرده باشید. برای جزئیات بیشتر حتماً نحوه ردیابی و یافتن موقعیت مکانی تلفن خود را بررسی کنید.

تلفن خود را با Google Assistant خود پیدا کنید

اگر تلفن شما همیشه در حال پایین آمدن از بالشتک های مبل یا زیر میز است ، Google Home Hub شما می تواند به شما در یافتن آن کمک کند. فقط از دستور صوتی “Okay Google، find my phone” استفاده کنید و تلفن شما شروع به زنگ زدن می کند.