چگونه از قابلیت activation lock در اپل واچ استفاده کنیم؟

اگر به تازگی استفاده از اپل واچ را آغاز کرده اید، احتمالا می خواهید که آن را با با آیفون خود همگام کنید، اپلیکیشن های جالب را روی آن نصب کنید و نوتیفیکیشن ها را فعال کنید. کار دیگری که باید در رابطه با آن انجام دهید این است که  Find My iPhone را تنظیم کنید که شامل ویژگی ای به نام  Activation Lock است. در ادامه با ما همراه باشید تا چگونگی استفاده از  Activation Lock روی اپل واچ را توضیح دهیم.

 Activation Lock روی اپل واچ چیست؟

Find My iPhone و Activation Lock به صورت خودکار با تنظیم Find My iPhone روی گوشی ای که با ساعت جفت شده است،برای اپل واچ فعال می شوند.

زمانی که شما اپل واچ خود را گم کنید یا آن را از شما بدزدند، Activation Lock از استفاده دیگران از ساعت شما جلوگیری می کند. برای قطع ارتباط ساعت با گوشی و برقراری ارتباط آن با یک گوشی دیگر، یا خاموش کردن  Find My iPhone رمز Apple ID شما مورد نیاز است.

آیا  Activation Lock برای گوشی شما غیرفعال است؟

شما می توانید فرض کنید که با تنظیم کردن Find My iPhone، حالت Activation Lock روی اپل واچ شما فعال می شود. اما برای امنیت بیشترُ یک راه بیشتری برای فهمیدن آن وجود دارد.

  1. اپلیکیشن Watch  را روی آیفون خود باز کنید و سربرگ My Watch را انتخاب کنید.
  2. روی  Apple Watch در بالا ضربه بزنید.
  3. در صفحه بعد روی Information icon ضربه بزنید.
  4. اگر Find My Apple Watch را مشاهده کردید، پس Activation Lock فعال است.

چگونه Activation Lock را غیر فعال کنیم؟

به توصیه اپل پیش از فروش، یا ارسال اپل واچ برای سرویس، Activation Lock را غیر فعال کنید. این کار به سادگی جدا کردن گوشی از اپل واچ است.

آیا تاکنون از Activation Lock استفاده کرده اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید