چگونه از اسنپ چت اسکرین شات بگیریم؟

اسنپ چت به گونه ای طراحی شده است که عکس ها و پیام ها پس از باز شدن از بین می روند. این قوانین به طور گسترده پذیرفته شده است.
اما اگر  شما می خواهید خاطرات را حفظ کنید و عکس و فیلم های آن را ذخیره داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید. در این مطلب آموزش چگونگی اسکرین شات گرفتن از عکس های Snapchat آورده شده است.

چه اتفاقی می افتد اگر از Snapchat عکس بگیرید؟

اسنپ چت از بدو تأسیس تا کنون پیچیده شده است تا پیام ها کاملاً از بین نروند. برای مثال می توانید چت ها را با ضربه زدن روی آنها ذخیره کنید. انجام این کار دوباره باعث می شود آنها برای همیشه از بین بروند. هم چنین می توانید مکالمات افراد را ۲۴ ساعت پس از باز شدن ناپدید کنید. اما شما نمی توانید این کارها را  با تصاویر و فیلم هایی که از طریق عملکرد Snap ارسال می شوند ، انجام دهید.

البته ، شما می توانید از هر چیزی عکس بگیرید ، اما شخص دیگر از آن مطلع خواهد شد. اگر آن ها را روشن کرده باشید ، یک اعلان دریافت می کنند. اگر اینطور نیست ، در گپ شما ظاهر می شود. شما آن را مشاهده خواهید کرد: “You took a screenshot!”

با این وجود ، ممکن است دلایلی داشته باشید که می خواهید عکس ها را ذخیره کنید. خوشبختانه ، روش هایی وجود دارد که می توانید از Snapchat بدون ارسال اعلان عکس بگیرید. اما این کار همیشه ساده نیست.

۱. استفاده از یک دستگاه دیگر

بیایید با روشی که بتوانید بدون نیاز به دانش فنی زیادی عکس بگیرید ، شروع به کار کنید. برای این کار به دستگاه دیگری احتیاج دارید.

بله ، شما باید با استفاده از تلفن هوشمند یا تبلت دیگر ، Snapchat را ثبت کنید. در این روش شما بهترین وضوح را دریافت نخواهید کرد ، اما اگر دوست دارید تصاویر را داشته باشید، این یک روش منصفانه است.

قبل از انجام این کار ، تحقیق خود را انجام دهید. باید تشخیص دهید که این یک عکس است یا یک فیلم؟ آیا محدودیت زمانی وجود دارد؟

اسنپ ​​چت راهی برای حلقه محتوا معرفی کرده است ، بنابراین الزاما بعد از چند ثانیه مشخص از بین نمی رود. اما شما هم چنین مجاز به یک بار پخش فیلم در روز هستید ، در صورت پخش مجدد، شخص دیگر می داند که شما دوباره فیلم را پخش کرده اید.

اگر مطمئن نیستید ، با استفاده از دستگاه دیگری فیلم بگیرید. به این ترتیب ، شما می دانید که در محتوای شما صرفه جویی شده است ، مهم نیست که چه مدت آن فیلم اجرا شود.

۲٫ حافظه نهان را پاک کنید

این موثرترین روشی است که می توانید از اسنپ چت اسکرین شات بگیرید. اما توجه داشته باشید که این روش تنها در صورتی کار می کند که می خواهید یک عکس واحد بگیرید.

در مرحله اول ، باید برنامه را باز کنید اما بر روی اسنپی که می خواهید ببینید کلیک نکنید. اطمینان حاصل کنید که اسنپ مورد نظرتان دانلود شده است؛ اگر هنوز دانلود نشده، صبر کنید تا دسترسی به اینترنت داشته باشید.

از اسنپ چت خارج شوید اما برنامه را نبندید. درعوض ، لازم است داده های Wi-Fi و تلفن همراه را خاموش کنید که می توانند موجب دردسر شوند. شما می توانید با فعال کردن حالت هواپیما ، این روند را ساده سازی کنید.

به Snapchat برگردید و Snap را باز کنید. اکنون می توانید عکس خود را بگیرید اما دسترسی به اینترنت را مجدداً روشن نکنید. در عوض ، به پروفایل خود بروید (حلقه در سمت چپ بالای صفحه نمایش) که باید Bitmoji یا My Story شما را نشان دهد. برای باز کردن تنظیمات ، روی cog در سمت راست بالا کلیک کنید. اکنون به Clear Cache> Clear All بروید.

نگران نباشید: شما Memories یا هر چیزی را از دست نخواهید داد. اسنپ ​​چت دوباره راه اندازی می شود. برای اطمینان از ذخیره تصویر، camera Roll  خود را بررسی کنید.

اکنون می توانید حالت هواپیما را خاموش کنید. امتیاز خاص این روش این است که شخص دیگر حتی نمی داند که شما اسنپ را باز کرده اید!

هم چنین ممکن است کاربران اندرویدی مایل باشند حافظه پنهان را از دستگاه خود پاک کنند. برای انجام این کار کافی است به  Settings > Apps > Snapchat > Storage > Clear Cache and Clear Data بروید. سپس باید به اسنپ چت وارد شوید.

۲. استفاده از برنامه های screen recorder

با استفاده از روش فوق می توانید قسمتی از یک فیلم را تصویر کنید. اما چگونه می توانید کل فیلم را ضبط کنید؟

برای دسترسی به برنامه های screen recorder از فروشگاه iTunes استفاده کنید

شما باید یک برنامه screen recorder  را امتحان کنید. برنامه های مختلف اسکرین شات اسنپ چت در دسترس هستند ، اگرچه طبیعتاً هیچ کدام توسط خود اسنپ چت پشتیبانی نشده و یا مجوز ندارند.  “screen recorder” را در iOS App Store یا Google Play جستجو کنید و گزینه‌های زیادی را مشاهده خواهید کرد.

اگر iPhone داشته باشید ، همه چیز آسان تر می شود ، زیرا می توانید از ضبط داخلی استفاده کنید. این کار می تواند اسنپ چت را پوشش دهد ، بنابراین در صورتی که روش بالا کار نمی کرد، این کار را انجام دهید.

اگر کاربر iOS هستید می توانید با رفتن به Settings > Control Center > Customize Controls ، این ویژگی را به مرکز کنترل خود اضافه کنید. سپس می توانید ضبط صفحه را به پانل اضافه کنید (و هر چیز اضافی را از بین ببرید).

مرکز کنترل خود را پیدا کنید و باید نمادی جدید را ببینید: دو دایره متحدالمرکز. برای ثبت هرگونه فعالیتی که در صفحه نمایش خود انجام می دهید ، روی این کلیک کنید. برای خاموش کردن آن ، به نوار قرمز در بالای رابط بروید و روی End ضبط کلیک کنید.

اما صبر کنید! انجام این کار هم چنان به کاربران اسنپ چت اطلاع می دهد که شما محتوای آن ها را ضبط کرده اید.

این بدان معناست که هنگام عکس گرفتن از یک عکس عادی ، شما باید کاری را انجام دهید: اسنپ چت را بدون کلیک کردن روی اسنپی که می خواهید باز کنید دانلود کنید. حالت هواپیما را روشن کنید و سپس از ضبط کننده صفحه استفاده کنید. حال اسنپ را باز کنید. هم چنان “You Screen Recorded a Snap!” نمایش داده می شود – تا زمانی که به Settings > Clear Cache > Clear All بروید. اکنون می توانید ضبط را متوقف کرده و حالت هواپیما را خاموش کنید.

۴٫ استفاده از QuickTime (مک)

این یک روش دقیق تر در مورد نگه داشتن اسنپ است و فقط در صورت داشتن مکینتاش قابل استفاده است.

برای استفاده از این روش، iPhone خود را به Mac خود وصل کنید و پخش کننده QuickTime را باز کنید. به File > New Movie Recording بروید. بر روی پیکان ظاهر شده کلیک کنید و iPhone را به عنوان ورودی دوربین خود انتخاب کنید. صفحه iPhone شما باید در Mac شما ظاهر شود و از آنجا ، می توانید بسیاری از اسنپ های مورد نظر را که می خواهید باز کنید را ضبط کنید.

با این روش می توانید فیلم را در مک خود ذخیره کنید ، اما اگر می خواهید تصاویر فردی را ذخیره کنید ، از کلیدهای ترکیبی Command-Shift-4 استفاده کنید.

۵- از دستیار Google Android استفاده کنید

همه دستگاه های Android دستیار Google ندارند ، اما اگر از آن استفاده کنید ، می تواند به شما در ذخیره اسنپ ها کمک کند.

اگر اسنپی که می خواهید ذخیره کنید تمام نشده است ، باید سریع باشید ، بنابراین قبل از استفاده از آن در مورد موارد مهم حتماً تمرین کنید.

به دکمه ضربه بزنید و با نگه داشتن دکمه Home یا گفتن “OK ، Google” دستیار Google را باز کنید. سپس سؤال خواهد کرد که چگونه می تواند به شما کمک کند. به سادگی می توانید دستور دهید که “Take a screenshot” یا از آنها بپرسید ، “What’s on my screen?”  یا این که می توانید این موارد را در منو تایپ کنید. با انجام این کار، دستیار اندروید  از هر آن چه در صفحه شماست ، از جمله اسنپ مورد نظرتان که می خواهید نگه دارید ، عکس می گیرد.

آرم شبح اسنپ چت در آیفون

با این حال شما به طور خودکار نمی توانید آن را در گالری عکس خود ذخیره کنید. درعوض ، می توانید آن را با برنامه دیگری (به عنوان مثال Slack ، Gmail یا پیام رسانی) به اشتراک بگذارید یا آن را به Google Photos اضافه کنید. با این وجود ، هیچ کدام از این گزینه ها بدان معنی نیست که اسنپ شما ذخیره شده است.

ممکن است فکر کنید عکس گرفتن از اسنپ چت ضروری است ، اما قبل از انجام این کار ، به یاد داشته باشید که این نقض حریم خصوصی است. بدتر ، این یک نقض اعتماد است. بنابراین قبل از انجام این کار به میزان الزام آن حتما توجه داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید